Enzo81 Vloženo 10. Červen 2020 Vloženo 10. Červen 2020 Zatim nemůžu říct, protože jsem dojel akorát ze servisu domů, tj.40 km. Citovat
Hejo Vloženo 10. Červen 2020 Vloženo 10. Červen 2020 Vedel by niekto ,ktorá výbava má a ktorá nie, vpredu posuvnú lakťovú opierku? Dočítal som sa, že sú aj pevné, teda bez posuvu dopredu Hlavne ma zaujíma 125+. Citovat
Martab Vloženo 10. Červen 2020 Vloženo 10. Červen 2020 Pokud je loketka, je podélně stavitelná u Scaly. Citovat
xtrack Vloženo 11. Červen 2020 Vloženo 11. Červen 2020 (editace) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=6o2zKnnB6GA Nevím, zda-li to zde už není. Hezké porovnání Scaly se starším Rapidem. @Hejo Ve Style je výškově i podélně stavitelná, jistě to bude stejné s Ambition 125. Editováno: 11. Červen 2020, autor: xtrack Citovat
csabac Vloženo 11. Červen 2020 Vloženo 11. Červen 2020 @xtrack no ja teda v style nemam vyskovo nastavitelnu. Mozno modelovy rok 2020 ma Citovat
vormen Vloženo 11. Červen 2020 Vloženo 11. Červen 2020 @xtrack a jakým způsobem se ta výška nastavuje, když je pod loketkou schránka? Citovat
Hejo Vloženo 11. Červen 2020 Vloženo 11. Červen 2020 Žiadna z výbav (ambition,style,125jubileum,125+jubileum) nemá vyškovo nastaviteľnú prednú lakťovú opierku,čo je mimochodom veľká škoda. Neviem na webe nájsť tú recenziu na škodu Scala,ani neviem akú výbavu tam recenzovali, ale s určitosťou tam bolo uvedené ,že predná lakťová opierka sa nedá posunúť smerom dopredu k riadiacej páke.Len sa dá otvoriť a vo vnútri je spomínaný odkladací priestor. Mám objednanú od februára 1,5tsi, manuál ,125+jubileum,a pri predvádzacej jazde som si lakťovku akosi veľmi nevšímal,či sa teda posúva smerom dopredu alebo nie. Citovat
csabac Vloženo 11. Červen 2020 Vloženo 11. Červen 2020 Dopredu sa ale posuva. Aspon v style. Vyskovo nejde regulovat ako u o3. Citovat
csabac Vloženo 15. Červen 2020 Vloženo 15. Červen 2020 Sranda je, ze kym si skoda z vonka drzi hranaty design a interier tiez je hranatejsi, zatial volanty sa zaokruhlili. Ten 1. sa i mne viac paci. 2.hy mi pripomina volant zo 105ky Citovat
Michal T. Vloženo 15. Červen 2020 Vloženo 15. Červen 2020 To dvouramínko ve mně, postiženém profesní deformací, vzbuzuje pocity, že někdo jen to spodní rameno odretušoval a lajdácky neodstranil napojení na věnec volantu. Interiér mi přijde beze změn - možná ta béžová je trochu jiná, ale tyhle fotorendery můžou dost kecat... 3 Citovat
Husita Vloženo 15. Červen 2020 Vloženo 15. Červen 2020 před 3 hodinami, boonno napsal: Ten první vypadá fakt dobře A ten druhý ještě líp. 1 Citovat
Martin Rušaj Vloženo 15. Červen 2020 Vloženo 15. Červen 2020 Stejně je tam dole tá příčka na ho..o- tak to dvou ramínko je supr. Aspoň za mě. Citovat
DušanV Vloženo 16. Červen 2020 Vloženo 16. Červen 2020 Ten pozůstatek(hrb), po tom třetím ramínku (příčce) je tam taktéž na hovno. Aspoň za mě. Bije to do očí až hrůza, před 11 hodinami, Michal T. napsal: To dvouramínko ve mně, postiženém profesní deformací, vzbuzuje pocity, že někdo jen to spodní rameno odretušoval a lajdácky neodstranil napojení na věnec volantu. šetření nákladů na nepravém místě. Citovat
csabac Vloženo 16. Červen 2020 Vloženo 16. Červen 2020 otazka je, ci s tymi novymi volantmi uz bude i konecne tempomat na volante. ale ako pozeram 1. obrazok a dole vidim packu adaptivneho tempomatu, tak asi nie. mi to skor pride potom iba ako prechod na dalsi unifikovany typ volantu, aby to zjednotili z o4 a postupne stary vyhodili a mali jednotne naklady. osobne mi to ale pride take, ako keby zobrali volant z ineho typu auta a hodili to do scaly. jednoduchy interier a do toho volant z modernymi nadychmi Citovat
cajky Vloženo 18. Červen 2020 Vloženo 18. Červen 2020 Zdravím, jaké asistenty člověk musí ve Scale vypínat před každou jízdou a jaké stačí vypnout jednou a už tak zůstanou? Děkuji Citovat
tomas.zmuda Vloženo 18. Červen 2020 Vloženo 18. Červen 2020 Všechny jsou po nastartování automaticky aktivované. Citovat
xtrack Vloženo 18. Červen 2020 Vloženo 18. Červen 2020 (editace) @vormen a @csabac ?? jasně že Scala má jen podélně stavitelnou loketku, až dnes jsem to zjistil? S tempomatem, pokud myslíš ACC, třeba pro mě je lepší řešení samostatné páčky pod volantem. Tlačítka na volantu máme v Arteonu a vždy se musím koukat, které mačkám. Je to ale subjektivní? Editováno: 18. Červen 2020, autor: xtrack Citovat
Michal T. Vloženo 18. Červen 2020 Vloženo 18. Červen 2020 Výškově regulovatelná je pomocí odpovídající lahve s nápojem :D 1 1 Citovat
xtrack Vloženo 18. Červen 2020 Vloženo 18. Červen 2020 (editace) @Michal T.???? navíc jsem to zkoušel na cizí Scale ( style) naše je 1100km daleko? Editováno: 18. Červen 2020, autor: xtrack Citovat
8ans8 Vloženo 19. Červen 2020 Vloženo 19. Červen 2020 (editace) Kde pro vás leží ta pomyslná finanční hranice / strop? Jakou cenovku pro Scalu považujete ještě za adekvátní? Editováno: 19. Červen 2020, autor: 8ans8 Citovat
vormen Vloženo 19. Červen 2020 Vloženo 19. Červen 2020 záleží samozřejmě na motoru a výbavě, ale víc jak 450 bych za ni nedal Citovat
Tomíno S. Vloženo 19. Červen 2020 Vloženo 19. Červen 2020 Za mě max 450 000,- Nad tuhle hranici by volil už něco jinýho Citovat
Tomíno S. Vloženo 19. Červen 2020 Vloženo 19. Červen 2020 Zima není o estetice, ale o maximální bezpečnosti. 16tky na Scale zas tak hrozně nevypadají. Já mám na zimu dokonce 15tky (70kW) a vnitřně se s tím neperu. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.