Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

před 16 hodinami, Čočkyn napsal:

Nově dodané 1.5 škubáním prý již netrpí ( info od dealera) Měl jsem půjčeno auto vyrobené v únoru. Najel jsem 300 km couračkama cca 15 km jedna trasa a rozjezdy naprosto hladké. 

 

Jsem přesvědčen o tom, že kdyby to někdo tak zázračně opravil a kousky vyrobené po 02/2019 by to už nedělaly, byli by zákazníci, kteří si už celkem dlouho stěžují, informováni jako první ať s tím přijedou a přehrají jim SW. A místo toho nám posílají něco v duchu toho, co píše Michal B. A to, že to sem dal se jim taky nebude líbit. Ale cesta je jen jediná reklamace písemně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já postupoval takto:

1) ofiko reklamace přes dealera a trvat si na svém, ukázat, být nekompromisní

2) po reklamaci uznané/neuznané se obrátit na škoda auto s dopisem

3) čekat a čekat co z nich vypadne

 

Já od ŠA zákaznického centra dostal návrh na satisfakci. Nechci zveřejňovat zde podrobnosti. 

Byl jsem v jiném autorizovaném servise než jezdím, ukázal jsem jim co auto dělá a řekli mi že hold je to průser, ten soft to prej vyřeší tak napůl, bude to zas kompromis něco za něco. Nečekejte od toho bůhví co mi řekli. Co si o tom myslet ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Hophop to se se všeobecně ví že na infolince ŠA jsou odborníci a nic konkrétního neřeknou,max odkážou na tvůj servis ,kde jsou ještě lepší odborníci.Informace  jsou pořád stejné,2 čtvrtletí a v servisu o tom  jakoby nic neví, byl jsem ve dvou na Praze 5,na přelomu roku a říkají že jsem první ,že se s tím ještě nesetkali ale to už jsem tady předtím psal.Hlavně se nenechat odbýt,někdy mi připadá že je pro  to  mlžení informací školí sama ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, jedině písemná komunikace s výrobcem a prodejcem s tím může někam pohnout.

Jen je úsměvné a smutné, že si pracovnice zákaznické linky neodpustí tu část "Tento projev je standardním stavem techniky a odpovídá konstrukčnímu sériovému stavu. Přestože tento projev nijak nebrání užívání vozu, není projevem závady a nezpůsobuje poškození žádných komponent motoru, vyvíjíme pro komfort a spokojenost našich zákazníků softwarové řešení, které by tento projev odstranilo." Skutečnost, že její kolegové i dealerská síť pak mohou stále informovat jiné zákazníky že o podobné záležitosti neví a nikdy neslyšeli, to je stav bohužel nejen u ŠA / VAG, asi zatím nenastal stav krizové komunikace s jednoznačnými a jasnými informacemi ...

MichalB: Když si druhý servis dovolí hodnotit, aby se od toho nečekalo buhví co, to vypadá, jako kdyby ten neoficiální update už koloval k testování po vícero servisech ...

 

Když dokáží naladit ECU v SIII tak, aby auto necukalo/neškubalo, tak kde je sakra problém naladit ECU v Karoq, Kodiaq a dalších stejně, když SUV ofenzíva je v plném běhu ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@lirap já se nechci hádat ale vím co vím. Jak říkám auto mi necukalo co jsem měl na víkend půjčeno. Je možný, že nová auta maj právě ten soft už nahraný a necuká to ale zase, prodlevu plynu nějak jsem nepozoroval. Oproti mojí F3 1.2 TSi 81 kW jele auto sakra ochotně. Já mám jen dobré zkušenosti. A bylo to 1.5 TSi 110 kW DSG Sportline. A přesně to samé jsem si objednal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to CILDA1 :

ano něco nabídli, určitě to je zajímavé a nezbývá nám nic jiného než to přijmout jako malou náplast na to co auto za tolik peněz dělá.

Pak se počká na software a uvidíme. Jako i do toho dopisu jsem jim napsal, že auto jim klidně vrátím ( ikdyž nerad). A kdyby auto dělalo problém i s novým softem, tak budeme si stěžovat dále, kdo dýl vydrží ten vyhraje. Opravdu se nechat odbýt být vytrvalý,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@NiceOne no je to opravdu k zamyšlení, zrovna u SIII / Passat jsou v informacích k ECU skoupí, ale mám nyní díky uživateli Patrik1971 ověřeno, že tyhle vozy s 1.5 používaj jak pro manuál, tak DSG stejnou ECU motoru, tedy 05E906018C. A on si s DSG na nic takového nestěžuje, věřím, že by to jistě řešil, pokud by tomu bylo jinak B)

Opravdu lze tedy všem jen doporučit, pokud nejsou spokojeni s "komfortem užívání daným standardním stavem techniky", aby to řešili písemně s prodejcem a výrobcem, jedině tak bude mít výrobce zpětnou vazbu a procenta, díky kterým s tím budou muset něco udělat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, Michal B. napsal:

to CILDA1 :

ano něco nabídli, určitě to je zajímavé a nezbývá nám nic jiného než to přijmout jako malou náplast na to co auto za tolik peněz dělá.

Pak se počká na software a uvidíme. Jako i do toho dopisu jsem jim napsal, že auto jim klidně vrátím ( ikdyž nerad). A kdyby auto dělalo problém i s novým softem, tak budeme si stěžovat dále, kdo dýl vydrží ten vyhraje. Opravdu se nechat odbýt být vytrvalý,

Takto ma konecne vypadat spravne reklamovanie a aj pristup zo strany Skodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako doma jsem taky slyšel, že nemám blbnout a počkat na ten soft. Já jsem byl ale fakt nasranej a řekl jsem si že to tak nenechám. Splodil jsem jednu A4 kde jsem byl příjemný i hnusný a čekal jsem. No na odpověď jsem čekal cca.14 dní, dlouho se nic nedělo a já se stále mailem připomínal. Na nikoho ze zákaznického oddělení se nedovoláte, vše jen mailem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si dohledej dle PR kodu B) pro 05E906018P maj stále 6020, pro 05E906018S nic, že by to byla ta necukající rovnou z linek ...

https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-škubání-při-rozjezdu/?do=findComment&comment=2374120

 

Jinak ten balík dat je novější, značen jako 20190319, ale verze samotných souborů jsou dokonce z 21.3.2019 ... :t tak proto servisy nestačily reagovat B)

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technická produktová informace
Číslo případu: 2050744/6
Cukání motoru během zahřívací fáze
Datum zveřejnění: 12.12.2018

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Vyjádření zákazníka:

Cukání motoru během zahřívací fáze (do teploty chladicí kapaliny cca 70°C) -

při lehké akceleraci; a/nebo

při ubrání plynu (deceleraci).

Zjištění servisu:

Jedno nebo obě vyjádření zákazníka lze reprodukovat.

V paměti závad řídicí jednotky motoru není uložena závada.

Opatření

141994.jpg

Odložte opravy, protože v současné době není k dispozici žádné účelné řešení, kterým by se uvedená reklamace zákazníka odstranila.

Při dostupnosti řešení bude tato TPI aktualizována.

Řešení bude předběžně k dispozici ve 2. čtvrtletí 2019.

 

Pokyny k vyúčtování

Kód závady / druh závady:

2470 / T202

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škubání nic není...tohle je pecka:

 

Technická produktová informace
Číslo případu: 2053902/1
Motor sporadicky nereaguje na plynový pedál, závada P0506
Datum zveřejnění: 8.2.2019

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

147004.jpg

 

Číslo revize TPI

Obsah / Předmět změny

2053902/1

První vydání

147006.jpg  Upozornění:

Obsah této tabulky se nemění, pokud je příčinou následující revize pouze změna v hlavičkových datech TPI.

 

Vyjádření zákazníka:

Po startu studeného motoru motor sporadicky nereaguje na sešlápnutí plynového pedálu.

K tomuto dochází zpravidla při aktivaci více elektrických spotřebičů (elektrické vyhřívání předního a zadního okna, sedaček apod.).

Zjištění dílny:

Vyjádření zákazníka lze reprodukovat.

V paměti řídicí jednotky motoru může být sporadická závada:

P0506 Regulace volnoběhu Otáčky pod požadovanou hodnotou

 

Technické pozadí

Odchylka SW ŘJ motoru.

Opatření

147005.jpg

Neprovádějte žádné opravy, na řešení se pracuje (nová verze SW).

Vymažte pouze závadu z paměti řídicí jednotky motoru.

 

Pokyny k vyúčtování

Kód závady / druh závady:

2470 / T202

Pracovní pozice:

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...