Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Patrne ve Strakonicich...

Uz to nekdo ma od Ferdy deaktivovane?

Kdo to ma do Strakonic daleko, muze otestovat vytazeni konektoru.

Nestudoval jsem to,ale jak probíhá regulace dobíjení,když je rekuperace vyplá-zrušena?

To asi podle toho, jak ji vypne. Musi tam nastavit nejakou podminku, kvuli ktere se rekuperace nespusti, napr. ze je napeti baterie moc nizke.

 

 

při klasickém dobíjení je tam regulátor.Pokud tuto funkci přebrala rekuperace tak jak to je?To jako je do baterky trvale pouštěno třeba 14V?

Pakliže potlačíš rekuperaci, dobíjí to de fakto konstantním napětím, podobně, jako bys měl auto bez "inteligentního dobíjení". Ostatně, jiný způsob dobíjení si ani nedovedu představit.

Jinak nechápu, co tu pořád řešíte? Jestli se někomu rekuperace, nebo SSS nelíbí, má 3 možnosti. Smířit se s tím. Potlačit, nebo vypnout to sám. A když to neumí, zajet do Strakonic. Nebo někoho napadá ještě něco jiného?

konstantním napětím bez regulace?Co to asi udělá s baterkou,pojedeš li v kuse 800km

Však nepíšu "bez regulace" ale konstantním napětím. Altík připojený k síti auta bez regulace si ani nedovedu představit.

Jak jinak by sis představoval rozumné nabíjení baterie za jízdy, než konstantním napětím? Do větších podrobností bych nerad zabíhal, je to zbytečné. Mimochodem, na konstantní napětí regulují prakticky všechna starší auta (ta co nemají rekuperaci).

No a neřídí tu regulaci v tomto případě ta rekuperační jednotka?Pokud se vyruší,co pak?Funguje pak jako klasická regulace?Pak by to bylo v pořádku

Žádná rekuperační jednotka není. Myslím, že rekuperaci řídí přímo ECU (přes J533 a LIN), stejně jako SSS. A regulátor napějí je přímo u alternátoru a reguluje na hodnotu napětí, kterou vyčte z LIN.

 

Jestli někdo má SSP, nebo jiný materiál na inteligentní dobíjení, tak by se dalo vyčíst i něco jiného zajímavého.... Nic podobného k dispozici nemám (a ani mi to netrápí).

Upraveno od Clerfayt

A co třeba zeptat se přímo Jirky Cosby?

 

Pro mě jsou Strakonice ze Sev.Moravy hodně daleko, takže dokud se ten prozatím tajný postup “neodtajní” a nedostane mezi lidi, budu se muset spokojit s originálním, tuze neinteligentním, dobíjením.

 

Princip je pěkně vysvětlený, nicméně všechny tyto věci jsou doposud známé.

 

Podrobný popis ´dobíjecího algoritmu včetně všech proměnných, které do nabíjení vstupují neznáme a asi znát nebudeme, protože tyto informace nikdo od výrobce nevynese.    Rozhodně je řízení nabíjení o dost složitější, než se zdá.

@Aleš_BX a @Čečulák, stihnete to pred ochladenim?

Ahoj, měřím skoro denně od počátku této diskuze a mám pořád přes 12,7 po min 12 hod stání. Měřím ctek s aplikací v tel. Ferda25 mi rekuperací nějak poladil, protože jsme se o tom bavili a evidentně to funguje na 100%

12,7 V je hodnota naprosto parádní :-) Prakticky stav plného nabití.

Dneska jsem to z legrace změřil na baterce voltmetrem,

ihned  po otevření dveří a něco odběru 12.48 V,

asi po 5 minutách znova měřeno a 12.6 V.

Auto dvě hodiny po jízdě 20 km.

SSS samozřejmě OFF.

Marap nic nie je evidentne...

 

Tieto merania baterii su v podstate na dve veci... Ale ked vam to robi dobre...

skod@: A mas tedy tip jak to zarucene nejak odmerit?

Upraveno od Martin Bednář

Měř napětí po celou dobu jízdy a uvidíš, jak Ti to nabíjí. Dělal jsem to taky tak,

Ja to vyresil tak, ze mam nastavenou trvalou pamet vyhrivani sedacky ridice, konstantne zapnute vyhrivani na 1. stupeň. To spolehlive potlaci rekuperaci. Do CL zásuvky jsem koupil maly voltmeter z ALI (https://www.aliexpress.com/item/Red-LED-Car-Cigarette-Lighter-Digital-Voltmeter-Thermometer-Applies-to-12-24V-Universal-Car-SUV-Truck/32791102669.html) a sleduji to (cca 1/2 roku).

Po startu to chvili dobiji 14.8V, pak to padne a drzi se to na 14.4-14.5V v jakemkoliv rezimu jizdy. Nechavam to v zásuvce i přes noc a rano je tam bezne 12.5-12.7V. Ted auto dva dny stalo a i když je venku uz chladno je tam stále 12.7V

Rekuperace ani SSS (vyreseno přes Start-Stop Memory Module) uz mne netrapi. Sednu, nastartuji, jedu a o nic se uz nestaram.

 

OnMi

 

Upraveno od OnMiT312

Chudák spolucestující v létě :) mimochodem budeš mít tu dečku pěkně vyhřátou :)

On pisal ze si zapeka vlastne vajcia.

Ja to vyresil tak, ze mam nastavenou trvalou pamet vyhrivani sedacky ridice


před 30 minutami, sk0d@ napsal:

On pisal ze si zapeka vlastne vajcia.
 

 

 

 

:_icon_smich2:

před 2 hodinami, OnMiT312 napsal:

Ja to vyresil tak, ze mam nastavenou trvalou pamet vyhrivani sedacky ridice, konstantne zapnute vyhrivani na 1. stupeň. To spolehlive potlaci rekuperaci.

 

Super řešení. Samozřejmě se tu nyní z Tebe snaží dělat debila. Asi jim nedošlo, že hřát Ti ta sedačka nemusí :-)

 

Upraveno od Clerfayt

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.