Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám stejnou zkušenost s O3 1.4TSi G-Tec (2014).
Při koupi vozu jsem si ho nechal zvednout a zjistil prolínání oleje mezi motorem a převodovkou..
Vše vyřešeno přetěsněním, a od té doby (zhruba půl roku) klid.. :)

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nevie sem niekto zverejnit aky je servisny plan na Karoq 1,5Tsi. Vzhladom na elektronicke servisne knizky tie papierove uz neprikladaju k vozidlu a prehlad ukonov nie je znamy. Aby sme vedeli co nas pri servisnej prehliadke caka a co si budu chciet uctovat.

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, tak tu dlužím pokračování kapajícího diferenciálu ( oficiální název úhlová převodovka).

Po kontrole, kvůli které muselo být auto 2 dny v servisu , se vyjádřili hlavy z ŠA a dali pokyny servisu, že se nejedná o netěsnost diferenciálu, ale při plnění ve výrobě mohlo dojít k přeplnění a teď při provozu vozidla se tento přebytek dostal ven přes přetlakový ventilkem, který se nalézá na horní straně a pak olej stéká dolů kde je vidět. Servismani olej utřeli, auto projeli a diferenciál byl suchý.

V předávacím protokolu  byla doporučena kontrola po ujetí více Km. V případě opětovného úniku olej bude provedena výměna celého diferenciálu.

Po domluvě s technikem, nechtěl jsem zase být bez auta 2 dny, jsem se nabídl že si kontrolu udělám sám doma.

Po najetí 2 tis. km opět diferenciál mokrý, nafotil jsem, poslal včera do mailu technikovi, který mi dnes volal, že diferák objednává a až přijde ( c.a. týden)  domluvíme se kdy auto předám do servisu.

Za mě domluva, komunikace a rychlost záručního technika zatím :palec: co se týče tohoto problémů. Zatímco se švem u sedačky jsem zatím na bodu mrazu, ale to jsem nepatří.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím, objednání a dodání diferenciálu trvalo  víc než týden a 20. června  budou měnit:worthy.

Ale dnes další závada, chcípnul mi Amundsen a na maxidotu oznámení že rozpoznání značek nefunguje, což je pochopitelné, jelikož je to spojený s navigacíkol100 jestli to nebude ,,Das Auto"kol9

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dnes auto vyzvednuto, diferenciál vyměněn a Amundsen pokračuje, bude také provedena výměnakol1. Doufám, že objednání a dodání bude rychlejší než u diferenciálu? 12.7. jedeme na dovolenou a chtěl bych si pustit rádio a navigaci:worthy.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Přidám svoji zkušenost s první výměnou oleje mimo plánovaný interval v 8500 km.

 

Olej jsem nechal vyměnit ve svém domovském ŠA servise. Dali mi na výběr z Long life III 504.00/507.00 a Long life IV 508.00 - obojí mají běžně skladem.

 

Byl mi doporučen 504 prý lépe maže a nebude se tolik ztrácet, ale zatím jsem zůstal u 508.

 

Práce, 5l oleje (měli pouze v 1l balení, takže zbytek mám v kufru na dolévání), filtr a šroub mě vyšlo na necelých 4700,-. 

 

Při objednání se mě ptali, zda si olej přinesu vlastní. Trochu jsem se vyptával a bylo mi řečeno, že u nich to zatím možné je, ale u některých jiných firem již ne. Prozradím jen, že se jedná o menšího pražského dealera, tak možná i to má vliv. Na souhlas jsem se neptal, takže název nebudu zveřejňovat.

  • o 5 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Tak udržba hotova, po dvou letech najeto 28000 motor 2L TDI 110 kw . Vše ok a cena 3998 kč. Dokonce mi bylo doporučeno odpojit ster stop  ale to už mám dávno od ferdy 25 jediné co mě sera, jsou stěrače, ty se soudruhům z MB opravdu nepovedly.

Vloženo

A co se ti na ních nelíbi? Životnost gumiček? Já na skla jednou měsíčně nanáším tekute stěrače. Teď přes zimu je to fajn, protože námraze jde líp škrabat. A stíratka mám od Bosche. Ty jsou odolnějši.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Martin Rušaj a Pytlák- škoda po srážce se srnou nejsou tak hrozný, ale naštve to. Budou měnit přední nárazník, možná levý světlo, dveře u řidiče, levý zadní dveře lakovat a u obouch dveří vyměnit dolní oplastování.

Likvidátor o Alianz byl super, objevil ten nepatrně prasklý plast nárazníku a napsal hned výměnu.

IMG-20200121-WA0011.jpg

IMG-20200121-WA0010.jpg

IMG-20200121-WA0001.jpg

IMG-20200121-WA0000.jpg

Vloženo

No, ta skoda bude dost velka. Ja na Octavce asi pred 8mi lety nabral psa, byl praskly naraznik a pokriveny chladic klimy. Oprava tenkrat byla cca 25 tis. Kc. Nastesti z pojistky.

U Tebe cekam tak dvojnasobek....

Uz vis, jak dlouho bude auto v servisu?

Vloženo

Zatím nevím, ale počítám tak čtrnáct dnů.

Mě taky opravu hradí pojistka bez spoluúčasti i náhradní auto max. dvacet dní.

Taky myslím, že cena opravy nepůjde pod padesát plus auto tisíc denně, tak to bude asi pěkná sumička.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Od pátku mám konečně Brumlu doma, ta Oktávka byla otřesená, nevím z jakého důvodu to lidi kupujou. Oprava trvala osm dní. Vypadá to pěkně, ale ještě musí pár věcí doladit, pár míst doleštit a hlavně si špatně přikryli druhou stranu, blatník a přední dveře tak to musí umýt, nebo rozleštit, jsou pokropený  jak dělali rozstřik blatníku na poškozené straně, není to vidět ale na omak jak šmirgl. To nepochopíš!!!

Vloženo

Ono to vydět nebylo když jsem auto přebíral až doma  o víkendu v garáži kde mám ledkový zářivky. Zítra mi budou volat kdy jim auto vrátím na doladění.

Jo dneska aby jsi svědomitý ho řemesníka hledal lupou, všichni ostatní na to serou.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 4. 3. 2020 na 20:15, Catexcavator napsal:

Ono to vydět nebylo když jsem auto přebíral až doma  o víkendu v garáži kde mám ledkový zářivky. Zítra mi budou volat kdy jim auto vrátím na doladění.

Jo dneska aby jsi svědomitý ho řemesníka hledal lupou, všichni ostatní na to serou.

tvl co to je doladit opravu!!!....to měli udělat hned a žádné ladění...oni by si taky nekoupili jen půl televize!!!...šupáci!

Vloženo

Tak auto ladí už týden a ještě příští týden, ve středu si ho mám vyzvednout, ale vrátím se až v sobotu. 

Tak snad to dopadne. Mám takový dojem , že to museli znovu přebrousit a nastříkat, což mi bylo jasný hned, jelikož ty vystouplé tečky jsou nečistoty pod lakem( přední dveře 5x, zadní 4x).

K tomu špatně spasovaný díly:

- blatník tlačí do světla

- špatně nalepený lem blatníku

- hrana blatníku přesahuje kapotu

- nestejnoměrná spára

a k tomu pochlístaná druhá strana auta od lakování.

Takže frajeři ?, ale já jsem optimista a kluci co to takhle odborně sprasili, když se kousnout tak to nakonec dají a bude to vypadat tak jak má za 112k.??

IMG_20200306_201635.jpg

IMG_20200306_202416.jpg

IMG_20200306_205533.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...