Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
před 5 hodinami, Joscer napsal:

Otázka je, co je vlastně reálná sleva. Celková sleva na auto se, podle toho co mi sdělil prodejce, skládá ze slevy, kterou dává prodejce a z bonusu za vykoupení auta na protiúčet (pevná částka 25 tisíc). Bonus totiž nejde na vrub prodejce, ale na vrub výrobce. Výrobce bonus prodejci proplatí, pokud prodejce zašle do výrobního závodu kopii velkého techničáku s přepsaným vykoupeným autem na někoho jiného nebo alespoň kupní smlouvu, na základě, které autosalon staré auto vykoupil. Snad jsem prodejce pochopil správně.

Někteří prodejci se tváří, jako by celou slevu dávali oni "ze svého". Já vím, kupujícímu je to jedno, ale ...

  Chci se zeptat ten bonus za vykoupení starého auta na protiúčet má možnost prodejce dát při prodeji nového auta u jakéhokoliv typu (Fabia, Rapid, Scala apod.), nebo si fabrika určuje jen konkrétní modely na které ten bonus prodejce může dát?

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo
před 1 hodinou, Twisted napsal:

To nemusí být vždy pravda. Dával jsem na prodej auto, které bych sotva prodal za 30. Dostal jsem tehdy 15+15, prodejce ho zkoušel pár měsíců střelit skoro za 40 a nakonec tam dali těch 15... K tomu si připočti ušetřené starosti s prodejem, kdy protiúčet zařídíš dvěma podpisy.

 

Nemluvě o tom, že si stačí sehnat doklady od jakéhokoli vraku před likvidací.

Dobre, muze to byt vyjimecne vyhodne, pokud je to auto na odpis. Ale ja mam stejnou zkusenost jako @rojan. Za auto, ktere se prodava od 180 tisic Kc, nabizeli smesnych 135 tisic Kc. Za 150 tisic Kc bych mozna souhlasil, ale to uplne odmitli. Za 135 tisic Kc, to mi prislo vylozene sproste. Ja si totiz rikal, ze jim jde primarne o to, abych u nich koupil auto. Pokud to jde, chteji vydelat i na tom vykoupenem aute. Totiz z prodeje auta ma provizi jeden typek. A z prodeje toho vykoupeneho auta ma urcite provizi druhy typek (co ma na starost ojetiny).

Vloženo
před 1 hodinou, DušanV napsal:

  Chci se zeptat ten bonus za vykoupení starého auta na protiúčet má možnost prodejce dát při prodeji nového auta u jakéhokoliv typu (Fabia, Rapid, Scala apod.), nebo si fabrika určuje jen konkrétní modely na které ten bonus prodejce může dát?

Na Fabii bylo při uvedení na trh 15 tis ( já využil), Trade bonus, myslím, že to určuje fabrika. Bude to vědět @Habi001

Vloženo
před 22 hodinami, Twisted napsal:

To nemusí být vždy pravda. Dával jsem na prodej auto, které bych sotva prodal za 30. Dostal jsem tehdy 15+15, prodejce ho zkoušel pár měsíců střelit skoro za 40 a nakonec tam dali těch 15... K tomu si připočti ušetřené starosti s prodejem, kdy protiúčet zařídíš dvěma podpisy.

 

Nemluvě o tom, že si stačí sehnat doklady od jakéhokoli vraku před likvidací.

No nevím nevím jak je to s tím vrakem v případě bonusu pro Scalu. Mě prodejce říkal, že musí do Boleslavi poslat kopii techničáku, kde je vozidlo přepsáno na nového majitele.

Já současného Rapida nedávám na protiúčet přímo, ale dostane ho můj švagr a prodejci pak musím do 10ti dnů přivézt okopírovat techničák, kde už bude auto přepsáno.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Sice né na Škodovku, ale na Volkswagen Polo se mi podařilo dohodnout slevu ve výši 53 tis. + dalších 30 tis. slevu za vůz na protiúčet, ale věřím, že někdo má obchodní talent a vyhádá si více.

Vloženo (editace)

Kdokoliv může v pohodě dostat 6-7% slevu. Takže je na tobě jestli sleva 3% je pro tebe tolik zajímavá. 

Dostat slevu přes 10% u auta za 400 dostane málo lidí. 

 

Editováno: , autor: Joker 85
  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V ‎15‎.‎6‎.‎2019 na 22:53, Pavel Hádek napsal:

Ahoj v práci máme slevu na scalu 10 % je to dobrá sleva nebo se dá vyhadat více?

 

Myslím, že víc nevyhádáš. Ale známý se mi pochlubil, že má teď nově možnost firemního benefitu 12%. Pracuje v jednom nejmenovaném monopolu. Není to podmíněné leasingem, protiúčtem. Každá společnost vyhádá slevu jinou. Je tedy pravda, že jejich firemní vozy jsou právě Škoda. Možná proto nabízejí zaměstnancům těch 12%.

  • o 5 týdny později...
Vloženo (editace)

Dovolim si vyjadrit sa k tym zlavam. Hladal som skodu u nas na slovensku. Max zlava bolo 6% ako tu uvadzate beznu zlavu. Resp. som nasiel jedinu skladovku v 1.6tdi, co bola pod 18tis eur. Biela ambition, bez bolera s ambi plus packet. Nakoniec som auto kupil v cesku skrz zlavy co mi ponukli. Nasiel som scalu style 1,6tdi, strieborna metaliza, vyhrievane celne so zlavou 15%. Bola sice predvadzacka s 340km a 3mesiace stara. No za tu cenu som nikde u nas nenasiel ani ambition. K celkovo priaznivej cene prispelo i to, ze cennikova cena v cesku je priblizne o 1t eur nizsia a plus dph, ktoru hradim u nas (dalsi rozdiel v prospech mna 1% z ceny).

Takze celkovo ked porovnam cenu, co by som za to auto dal tu, bola vysledna zlava uz aj po uhradeny poplatkov na dovoz 20%.  Bolo to bez akehokolvek obmedzenia, ako leasing, ci auto na protihodnotu. Proste 15% nezavisle od formy obstaravania.

Pekne povedane, dostal som auto s lepsou výbavou s doplatenou zárukou na 150tis km za cenu najlacnejsej dieslovej ambition.

 

Editováno: , autor: csabac
Vloženo

Nevíte náhodou jaké bývají podmínky u "trade in bonusu" ? Jestli jsem dobře pochopil, jedná se o vozidlo protiúčtem. ... Jsou nějaké podmínky na to vozidlo ? Musím být vlastníkem já, nebo je např. možnost dát protiúčtem vozidlo hlášené na bratra, které dlouhodobě užívám. popř. jak dlouho bych musel být vlastníkem ? U některých automobilek stačilo i auto k sešrotování .. Jde o to, že na dotyčném autě končí technická za 3 měsíce a já nákup plánuji někdy na jaře ... Stačilo by auto s RZ v depozitu ?

Pokud někdo ví, díky za info.

 

Vloženo

Co jsem k tomu slysel=neovereno v praxi: auto musis vlastnit alespon 6mesicu. Vlastnikem muze byt i nekdo z rodiny. Vlastnikem muze byt teoreticky kdokoliv kdyz podepisete cestne prohlaseni ze jste rodina :) Je pro ne nejdulezitejsi velky technicak, kde bude prepis na noveho majitele, auto jako takove je vlastne nezajima. 

Vloženo

Něco ke trade bonusu.

Když jsem Scalu objednával v lednu, prodejce mi řekl, že bude stačit kopie velkého techničáku, kde jako původní vlastník budu já a nový vlastník někdo další. Já jsem Spacebacka dával švagrovi.

No a do srpna, kdy jsem auto kupoval se situace změnila. Teda mi to alespoň řekl prodejce. Prý Boleslav musí mít v systému založené informace o výkupu a prodeji předchozího auta. Prodejce tedy připravil výkupní smlouvu ode mne do autosalonu a druhou smlouvu o prodeji z autosalonu švagrovi. To musel založit do systému. Já jsem to jen podepsal a přidal kopii techničáku s uskutečněným přepisem. Auto fyzicky autosalonem neprošlo. Byla nutnost, aby byl rozdíl ve výkupní a prodejní ceně a to jsme se dohodli na 2 tisících (výkup 118 tisíc, prodej 120 tisíc), které jsem musel (jakoby za kupujícího švagra) zaplatit hotově na prodejně. Abych nebyl škodný, dal mi z tohoto důvodu k již poskytnuté slevě dodatečnou slevu 5 tisíc.

Vloženo

Díky za všechny informace. Asi nechám Felicii která je KO tedy normálně sešrotovat a pokud bych potřeboval, tak další moje auto, které ještě mám a chci si ho nechat fiktivně prodám někomu v rodině ... třeba otcovi a bude to.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Ahoj všem. Kupoval jste nyní někdo něco? Jaká byla sleva? kolik se dá domluvit? Do výroby nebo skladovka?

Nevím jestli zde mohou odpovídat i ti kteří nemají Scalu, ale byl bych rád za jakékoli info.

Mám nyní v plánu Ka*iqa,ale nenašel jsem vlákno :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...