Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nastavenie som robil pri teplom  motore a vyhodilo že v štvrtom poli chyba. Dnes to skúsim pri studenom motore ako som sa tu dočítal. 

 

A skusim urobit test akčných členov na EGR ventil.

Inak.mne auto ide normálne ,žiadne kolísanie otáčok ,žiadne zlé štartovanie ,skrátka nič. 

 

Octavia  1.6 75kw 2002

Upraveno od Malta
edit: citace předchozího příspěvku

jj, negativní projevy být nemusí (kromě svítícího checku), nicméně u nás na STK by tě vyhodili z emisí, protože na readness kódu bude jednička u EGR. Možná to u vás na slovači není ještě tak přísné.

Ale mne ani kontrolka nezasvietila na palubovke ze je chyba .Len tak náhodou som tu chybu zistil keď som si pozeral či mi funguje vag na inom notebooku

 

Ktorá jednotka je to v tom readiness kode.

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku

za prvé, necituj předchozí příspěvek neustále. OK, pak bych chybu jen smazal, kdo ví jak ji tam máš dlouho. Pokud byla jen sporadická a neopakovala se bude jen zapsaná v ŘJ a check svítit nemusí. Když si dáš readness, tak jednak uvidíš jedno pole kde budou nuly a jedničky a pak pod tím polem budeš mít další pole s jednotlivýma položkama, EGR, klima, odvětrávání nádrže ..... a tam bezpečně poznáš, co ti hlásí chybu, neboť i v tom poli bude 1.

readiness sa robí pri studenom či teplom motore?

ten musí být řádně zahřátý, jinak budou jedničky i u lambd a katu. Ten se překlopí (pokud je v pořádku) do nuly, až když je pořádně zahřátý

Tak odskúšané. readiness kód po dojazde samé nuly  , a test akčných členov na egr ventil bolo ho počuť a základné nastavenie EGR vo štvrtom poly ADP OK

 

ale keď som skontroloval chyby tak stále tam je 17811. Asi s tým nebudem nič robiť auto ide dobre, žiadne trhanie, sekanie , kolísanie otáčok nič

Upraveno od Shotysk

  • 2 týdny později...

Zdravím vespolek

Chtěl bych se zeptat,egr ventil na Fabii 1.4 16v držína dvou svornících.Jsou tyto svorníky na pevno přivařené na bloku motoru,nebo se dají vyměnit.

Mám je těžce rezavé a pochybuju že by přežily demontáž EGR.

 

Díky za odpovědi

Nejsou, jsou to normální štefty zašroubované v bloku. Takže pokud je máš zarezlé, garantuji ti, že je vyšroubuješ i s matkami, ty se ani nehnou

zdar borci, potřebuju poradit svítí mi kontrolka motoru už delší dobu, v servise nejdřív smazali za chvíly se rozsvítila znovu zajímavé je že na stejné křižovatce jako před tím, nejdprve si mysleli si že je to lambda a když se rozsvítila podruhé tak mysleli že egr ventil, a ted se rozsvítila po třetí ale až po 500km předcházelo tomu změna benzínu z Eurooil na Shell a vyčištění egru který nebyl vubec špinavý pouze od kouře , ale ted svítí zas a já už nevím co ještě zkusit četl sem ruzně něco čistit ale na to je ted zima a zajímalo by mě co kde hledat, prvnímu rozsvícení kontrolky předcházela výměna termostatu a čidla teploty chladící kapaliny které je blízko egru a po dvou týdnech se pak ta kontrolka rozsvítila ale myslím že to nemůže mít spojitost nebo snad ano ? závadu mi nejde smazat ani když na hodinu odpojím baterku a na vag pořád jezdit nemůžu, auto s kontrolkou i víc žere benzín :/ prosím o radu 

kontrolka může svítit z mnoha nejrůznějších důvodů, většina jich s EGR nemá nic společného - chtělo by to přesný výpis z diagnostiky, jinak se ničeho nedobereš. Pokud nemáš VAG, budeš muset do servisu - doporučuji ale jiný, než jsi byl před tím - očividně také tápali v mlze.

IMG_20180227_182939.thumb.jpg.952835ef7f96a210b2a9228ed6c97904.jpgtak se mi podařilo zatím jen toto, pokud mi někdo poradí jak si program upravit abych mohl zjistit víc budu jen rád , ještě jsem k tomu našel toto na netu k těm číslum nevím jestli celý popis bude odpovídat i mě 17848 - ventil zpetneho vedeni vyfuk. plynu

17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly
P1443 - 35-10- --Sporadicky

Upraveno od valfren

  • 1 měsíc později...

Spusta lidí píše, že zaslepením EGR se sníží spotřeba. Ale v učební pomůcce k motorům 1.4 16V je vysvětleno, že právě naopak EGR spotřebu snižuje. Zajímalo by mě jestli někdo neví jaká je realita? :) 

žádné snížení ani zvýšení spotřeby jsem nezaznamenal, vliv to má hlavně na emise

  • 4 týdny později...

poradí někdo přes akční členy krásně cvaká a egr je nový starý vykazoval podobnou závadu ale tam ho někdo navíc poladil šroubovákem a kladivem díky za pomoc

 

egr.JPG

záv 2.JPG

vodiče k jednotce v pořádku samotný egr proměřen a ok tak nevím kde je chyba 

opraveno něco málo sem stim najezdil a dnes se povedlo

nene.JPG

  • 3 měsíce později...

Čau fábisti,

 

tak mi také bohužel začal kolotoč ohledně EGR.

Po vyčistění samotného EGR a trubičky stále chyba ve vag-nízký průtok.

 

Po výměně EGR za nový, stav spíše horší, závada ve VAG stejná + auto navíc škube, navíc ještě chyba EPC...

 

Jedná se o motor AUB.

 

Chtěl bych kompletně vyndat tu trubku, ale nevím jak se dostat ke šroubům za klapkou.

Nedělal jste to někdo?

 

popř. ohledně této problematiky nějaký tip?

 

díky za info

ještě dotaz,
základní nastavení v 060 a 074 je ok,

075, se mi nepovedlo spustit test.

je ta 075 nutná po výměně? díky za info

  • 1 měsíc později...

Zdravím vespolek.

Jsou tyhle rezavé svorníky na egr velký problém,půjdou vyměnit nebo se musí vyměnit i příruba?

Díky za rady

egr.jpg

Jsou to štefty zašroubované v hliníkovém bloku takže si myslím že při pokusu ty matky povolit, pujdou i se štefty

Není nic jednodužšího než to zkusit.

Myslel jsem že to třeba už někdo dělal něco podobného.

Uvidím.

Pro čištění je ten ventil potřeba sundat?Nikde jsem nenašel žádný postup :(

Hází mi to právě nějakou poruchu do řídící jednotky.

asi to chce upřesnit to znění chyby, popř. číslo.

Udělal jsem nastavení přes VAG a proběhlo dobře.

Pak jsem otestoval a test taky dobrý.

Po cca 50 - 60 km se rizsvítila kontrolka motoru  Chyba P402 recirkulace spalin Flow excessive detcted

Co myslíte.

Vyčistit nebo vyměnit za jiný  (nový )

 

Zdar chlapi.

Už jsem asi otravný,ale chci se zeptat.

Na mém EGR ventilu mám nějakou visící hadičku s něčím :D

Kam by to mělo dojít zapojit,nebo to tak nechát?

Přikládám fotoIMG_20181101_163854.thumb.jpg.31291c0d830ebc3b2dc87b384a342e2c.jpg

IMG_20181101_163921.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.