Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim, mohl by nekdo poradit ohledne teto chyby? rozsviti se oranzova kontrolka vyfukoveho potrubi, tu je vypis z diagnostiky:

 

 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor (J623-CFGB)       Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
   Řídící jednotka SW: 03L 906 018 CJ    HW: 03L 906 018 BR
   Díl: R4 2,0L EDC   H21 7104  
   Revize: 42H21---    Seriové číslo:               
   Kódování: 001D001A042400080000
   Dílna #: WSC 33361 790 00999
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018CJ 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018CJ.rod
   VCID: 74E3D8E36E2B

1 Fault Found:
5120 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis vysoky
          P2196 00 [237] -  -
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 303141 km
                    Datum: 2067.14.22
                    Čas: 16:49:34

Readiness: 1 1 0 0 0

 

 

prikladam jeste fotku z mereni vstriku za studena, mohl by mi nekdo rict jestli jsou ty hodnoty jeste vpoho a proc je jeden v plusove honote a ostatni v minusu. diky predem

 

vstriky.jpeg

Vloženo

Ke vstřikům - pokud jsi měřil opravdu studený motor (30 sec po startu), tak velmi orientačně se dá říct, že jsou ještě OK.

Hodnoty +2 mg jsou už na zvážení výměny.

Optimální chod motoru by byl kolem nuly, proto někde ŘJ přidá nebo ubere.

Vloženo (editace)

Problém je v kombinovanom senzore plniaceho tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Vymeniť. 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/03g906051e-snimac-odchylky-tlaku-de-22803.html

 

Vstreky... 

Tak neviem prassat, ale vraj - 2,8 až +2,8 mg je ešte ok... 

https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/29-Kontrola-vstrekovacou-TDI-VAG

 

A to má byť motor už zahriaty na 90'.

 

Vstreky sa riešia inak tuto:

https://forum.skodahome.cz/topic/139202-výmena-vstrekov/

 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Vloženo

Sorry ak je to OT.

 

S tymi vstrekmi to ma asi kazdy inak... co odbornik to iny pristup. Mne kamarat zo Skodovky povedal, ze podla predpisu musia merat do 30 sekund po starte studeneho motora.... Ale netvrdim, ze to je svata pravda, len predavam, ako mi bolo povedane. A tak isto hodnoty, niekto hovori +/-1, niekto +/-3 , nikto +/-2.8...  co som este nevidel, je auto, ktore by malo vsade 0.0. Mozno nejaka formula? :D Ale myslim si, ze pri studenom motore sa tie odchylky pripadne vadny vstrek prejavia asi najviac, ci?

Vloženo

Diky, za rady, ten senzor vymenim a snad uz bude pokoj. Mel jsem to pred necelym rokem v autorizovanym servisu Skoda, a tam nevedeli co stim :/ kdyz se chyba vymaze, za cas se to zas rozsviti, naposled kdyz jsem tomu na krizovatce trosku dal tak se kontrolka rozsvitila.

 

Na vstriky jsem se ptal z duvodu toho ze mi zacal motor jaksi klepat, daval jsem to poslechnout kolegovi v praci, moc chytrej ztoho nebyl ale rikal ze mozna hydrostely nebo vstriky. Zkusim sem nahrat ten zvuk treba nekdo poradi.

Motor ma uz pres 300k km

Vloženo

bylo to natacene pri volnobehu, to spis udelalo to ze jsem se s telefonem presel na jine misto. Klepe to jak pri studenem tak pri zahratem motoru, je jedno kolik jsem ujel km. A nemam pocit ze by se to klepani nak zvysoval s plynem. Zvuk se neprenasi do kabiny auta, je slysitelnej az kdyz jsou otevrene dvere.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo
V 28. 3. 2019 na 16:28, r_e_n_e napsal:

Problém je v kombinovanom senzore plniaceho tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Vymeniť. 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/03g906051e-snimac-odchylky-tlaku-de-22803.html

 

Vstreky... 

Tak neviem prassat, ale vraj - 2,8 až +2,8 mg je ešte ok... 

https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/29-Kontrola-vstrekovacou-TDI-VAG

 

A to má byť motor už zahriaty na 90'.

 

Vstreky sa riešia inak tuto:

https://forum.skodahome.cz/topic/139202-výmena-vstrekov/

 

Zdravím,nějak ten senzor  03G 906 051 E nemohu najít.Můžete napsat kde se nachází. Děkuji mám OII 2.0 TDI (CR) 2011 4x4 

Vloženo

Ano jak popisuje Prassat, staci zhodit spodni kryt. Pristup celkem spatnej (na trikrat zlomena ruka:)), ale podarilo se. Kazdopadne v mem pripade vymena nepomohla, po cca 100km chyba opet vyskoci :/

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...