Indycz Vloženo 28. Březen 2019 Vloženo 28. Březen 2019 Zdravim, mohl by nekdo poradit ohledne teto chyby? rozsviti se oranzova kontrolka vyfukoveho potrubi, tu je vypis z diagnostiky: ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor (J623-CFGB) Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Řídící jednotka SW: 03L 906 018 CJ HW: 03L 906 018 BR Díl: R4 2,0L EDC H21 7104 Revize: 42H21--- Seriové číslo: Kódování: 001D001A042400080000 Dílna #: WSC 33361 790 00999 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018CJ 003005 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018CJ.rod VCID: 74E3D8E36E2B 1 Fault Found: 5120 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis vysoky P2196 00 [237] - - info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 303141 km Datum: 2067.14.22 Čas: 16:49:34 Readiness: 1 1 0 0 0 prikladam jeste fotku z mereni vstriku za studena, mohl by mi nekdo rict jestli jsou ty hodnoty jeste vpoho a proc je jeden v plusove honote a ostatni v minusu. diky predem Citovat
prassat Vloženo 28. Březen 2019 Vloženo 28. Březen 2019 Ke vstřikům - pokud jsi měřil opravdu studený motor (30 sec po startu), tak velmi orientačně se dá říct, že jsou ještě OK. Hodnoty +2 mg jsou už na zvážení výměny. Optimální chod motoru by byl kolem nuly, proto někde ŘJ přidá nebo ubere. Citovat
r_e_n_e Vloženo 28. Březen 2019 Vloženo 28. Březen 2019 (editace) Problém je v kombinovanom senzore plniaceho tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Vymeniť. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/03g906051e-snimac-odchylky-tlaku-de-22803.html Vstreky... Tak neviem prassat, ale vraj - 2,8 až +2,8 mg je ešte ok... https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/29-Kontrola-vstrekovacou-TDI-VAG A to má byť motor už zahriaty na 90'. Vstreky sa riešia inak tuto: https://forum.skodahome.cz/topic/139202-výmena-vstrekov/ Editováno: 28. Březen 2019, autor: r_e_n_e Citovat
Martttin Vloženo 29. Březen 2019 Vloženo 29. Březen 2019 Sorry ak je to OT. S tymi vstrekmi to ma asi kazdy inak... co odbornik to iny pristup. Mne kamarat zo Skodovky povedal, ze podla predpisu musia merat do 30 sekund po starte studeneho motora.... Ale netvrdim, ze to je svata pravda, len predavam, ako mi bolo povedane. A tak isto hodnoty, niekto hovori +/-1, niekto +/-3 , nikto +/-2.8... co som este nevidel, je auto, ktore by malo vsade 0.0. Mozno nejaka formula? :D Ale myslim si, ze pri studenom motore sa tie odchylky pripadne vadny vstrek prejavia asi najviac, ci? Citovat
Indycz Vloženo 1. Duben 2019 Autor Vloženo 1. Duben 2019 Diky, za rady, ten senzor vymenim a snad uz bude pokoj. Mel jsem to pred necelym rokem v autorizovanym servisu Skoda, a tam nevedeli co stim :/ kdyz se chyba vymaze, za cas se to zas rozsviti, naposled kdyz jsem tomu na krizovatce trosku dal tak se kontrolka rozsvitila. Na vstriky jsem se ptal z duvodu toho ze mi zacal motor jaksi klepat, daval jsem to poslechnout kolegovi v praci, moc chytrej ztoho nebyl ale rikal ze mozna hydrostely nebo vstriky. Zkusim sem nahrat ten zvuk treba nekdo poradi. Motor ma uz pres 300k km Citovat
prassat Vloženo 1. Duben 2019 Vloženo 1. Duben 2019 Nebo možná taky unavený setrvák, ten taky umí "klepat" Citovat
Indycz Vloženo 2. Duben 2019 Autor Vloženo 2. Duben 2019 Setrvak je vymeneny, asi pred 2000km Citovat
Indycz Vloženo 3. Duben 2019 Autor Vloženo 3. Duben 2019 Tak nahodil jsem zvuk motoru, je to takove to cvakani, snad to bude slysitelne. Jinak dieselgate tam nemam udelanej- na co by to melo vliv? :) superb_zvuk_v_motoru.m4a Citovat
r_e_n_e Vloženo 3. Duben 2019 Vloženo 3. Duben 2019 (editace) niektori sa stazuju, ze pocuju viac klepat ventily po uprave dieselgate https://forum.skodahome.cz/topic/133595-dieselgate-kauza-dieselů-vw/?do=findComment&comment=2261482 inak to klepanie sa zrychluje s plynom, alebo je stale konstatne? v nahravke si to akurat zrusil, ked si zvysoval otacky Editováno: 3. Duben 2019, autor: r_e_n_e Citovat
Indycz Vloženo 3. Duben 2019 Autor Vloženo 3. Duben 2019 bylo to natacene pri volnobehu, to spis udelalo to ze jsem se s telefonem presel na jine misto. Klepe to jak pri studenem tak pri zahratem motoru, je jedno kolik jsem ujel km. A nemam pocit ze by se to klepani nak zvysoval s plynem. Zvuk se neprenasi do kabiny auta, je slysitelnej az kdyz jsou otevrene dvere. Citovat
lubki Vloženo 4. Červen 2019 Vloženo 4. Červen 2019 V 28. 3. 2019 na 16:28, r_e_n_e napsal: Problém je v kombinovanom senzore plniaceho tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Vymeniť. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/03g906051e-snimac-odchylky-tlaku-de-22803.html Vstreky... Tak neviem prassat, ale vraj - 2,8 až +2,8 mg je ešte ok... https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/29-Kontrola-vstrekovacou-TDI-VAG A to má byť motor už zahriaty na 90'. Vstreky sa riešia inak tuto: https://forum.skodahome.cz/topic/139202-výmena-vstrekov/ Zdravím,nějak ten senzor 03G 906 051 E nemohu najít.Můžete napsat kde se nachází. Děkuji mám OII 2.0 TDI (CR) 2011 4x4 Citovat
prassat Vloženo 4. Červen 2019 Vloženo 4. Červen 2019 To vypadá na senzor co je dole na hadici u cooleru, prakticky hned pod spodním krytem motoru, skoro u nárazníku na spolejzdcově straně Citovat
Indycz Vloženo 5. Červen 2019 Autor Vloženo 5. Červen 2019 Ano jak popisuje Prassat, staci zhodit spodni kryt. Pristup celkem spatnej (na trikrat zlomena ruka:)), ale podarilo se. Kazdopadne v mem pripade vymena nepomohla, po cca 100km chyba opet vyskoci :/ Citovat
prassat Vloženo 5. Červen 2019 Vloženo 5. Červen 2019 Ty Indy, problém bude u tebe spíš v té lambdě na DPFku ne? Citovat
jaro999 Vloženo 4. Říjen 2021 Vloženo 4. Říjen 2021 Nazdar, mám rovnaký problem 2,0 TDI 103kW, CR, ta posledna rada od prassata zabrala? Mimo toto, mne cuká auto okolo 1500otáčok ked pridávam asi EGR? Citovat
jaro999 Vloženo 8. Říjen 2021 Vloženo 8. Říjen 2021 Nazdar, pomohla ta posledna rada?? mam rovnaky problem 2,0TDI 103kw dakujem Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.