Přejít na obsah

Syčeni od dpf


Froli

Doporučené příspěvky

Ahoj vsichni mam problem. Pri zahratem aute mi to dela tento zvuk jak je slyset ve videu... jako by netestost nejakeho spoje u dpf... za studena to nedela jen kdyz se to ohreje a zastavim dam pauzu treba 5minut nastartuji tak treba 10 proslapnu plyn a syci to a postupne to ustupuje az to prestane a behem jizdy uz nic jen kdyz to vypnu a zachvili nakopnu tak zase stejna situace... diky za kazdou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ako píše 15degren...

Skús dotiahnuť spoje od EGR. Ale asi sa výmene nevyheš... Tá trúbka je nalisovaná na EGR. 

Výmena je dosť obtiažna. 

V jednom príspevku som písal koľko je s tým roboty. 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Přesně tohle jsem řešil před necelým měsícem. Tenhle zvuk se ozval poprvé už loni v létě a zpravidla se objeví, když je teplé počasí. Když se motor hodně zahřeje (jízda v kolonách apod.), tak mi to dělalo také. Ten zvuk postupně sílí tak, že je slyšet i v kabině, ale stačí na pár minut vypnout motor, nebo jen nechat na volnoběh a postupne se za pár minut ztratí. A jakmile se rozjedu, tak se rychle vrátí zpět.

Autorizovaný servis Škoda  jsem ukecal, aby to dali na zvedák, dokud to dělalo binec. Takže auto s běžícím motorem zvedli a hledali chybu, ale protože to bylo narychlo, tak se v tom nechtěli hned pořádně vrtat - dostat se k tomu místu je celkem opruz. Ale technik prohlásil, že je to na výměnu EGR a zpětného vedení spalin. Nechtěl jsem platit cca 18.000,- Kč (na tolik odhadli opravu) auto jsem dal do normálního servisu - na doporučení kamaráda - zde si to servisák opravdu pořádně prohlédl a nakonec zjistil, že při velkém ohřátí motoru se roztáhne nějaký plech u vedení spalin. Stačilo plech trochu přihnout a bylo po problémech!! Ale taky jsem s tím bojoval už od loňska :-(.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tak ja to mel uz u nekolika mechaniku a nikdo neprisel na to cim to je ani v autorizaku kde mam zname, nikdo nevi... uz opravdu nevim jak se toho zbavit. Rekl bych ze za tu dlouhou dobu co to dela se to zacalo zhorsovat. Uz to dela i za studena ale opet ne vzdy... staci to parkrat na volnobeh proslapnout a zvuk je pryc. Vypnu to necham par minut a po nastarnovani je zvuk zpet. To stejny kdyz se rozjizdim to jde slyset mnohem vic. A opet jen urcite otacky a kdyz to drzim v nich tak to piska jak pistalka... vymenene uz bylo snad kazde tesneni kolem dpf.. i hadice od turba ted naposled a porad to dela... nema nekdo napad jeste? A nejlepe nejaky dobry mechanik to opravdu odhali... jizni morava .... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 7. 2019 na 9:03, Jeewee napsal:

Přesně tohle jsem řešil před necelým měsícem. Tenhle zvuk se ozval poprvé už loni v létě a zpravidla se objeví, když je teplé počasí. Když se motor hodně zahřeje (jízda v kolonách apod.), tak mi to dělalo také. Ten zvuk postupně sílí tak, že je slyšet i v kabině, ale stačí na pár minut vypnout motor, nebo jen nechat na volnoběh a postupne se za pár minut ztratí. A jakmile se rozjedu, tak se rychle vrátí zpět.

Autorizovaný servis Škoda  jsem ukecal, aby to dali na zvedák, dokud to dělalo binec. Takže auto s běžícím motorem zvedli a hledali chybu, ale protože to bylo narychlo, tak se v tom nechtěli hned pořádně vrtat - dostat se k tomu místu je celkem opruz. Ale technik prohlásil, že je to na výměnu EGR a zpětného vedení spalin. Nechtěl jsem platit cca 18.000,- Kč (na tolik odhadli opravu) auto jsem dal do normálního servisu - na doporučení kamaráda - zde si to servisák opravdu pořádně prohlédl a nakonec zjistil, že při velkém ohřátí motoru se roztáhne nějaký plech u vedení spalin. Stačilo plech trochu přihnout a bylo po problémech!! Ale taky jsem s tím bojoval už od loňska :-(.

A prosimte neslo by zjistit o co presne slo? Byl bych moc vdecny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, cosby napsal:

Už jsem to u nás řešili asi 5x a vždy to bylo egrem.Jednalo se o motory 2,0 TDi CR v Passatech a jednou myslím Superb II

Takze spatny egr? Jinak jede normalne ani zadnou chybu to nehaze... strasne nerad bych ho vymenil a vse zustalo pri starem s mojim stestim z toho mam strach. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...