bogu Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Zdravím chlapi... mám takový dotaz, zda jste se s tím jíž nesetkali Dnes ráno jsem přijel do práce. Vše v pořádu. Večer, když jsem sedl do auta a chtěl nastartovat, tak klíček v první poloze (vše v pořádku, připojil se mi telefon, rozsvítila světla, najeli budíky, prostě vše, co má dělat) potom, když klíček otočím do druhé polohy, tak auto vůbec nereaguje, s klíčkem můžu točit jak chci a nic to nedělá, ani "neškytne". Na budíkách mi žádná chyba nesvítí... Následně jsem zkusil druhý klíček, kdy auto se chová stejně. Po připojení diagnostiky VAG vše v pořádku, kromě motoru - ta jednotka neodpovídá, vůbec se na ní nejde dostat... Baterka a pojistky kontrolovány a vše v pořádku. Auto jsem zkoušeli nastartovat i přes startovací kabely a nic. Vozidlo mám Superb combi, 2011 103 kw elegance. Najeto kolem 211 tis. Předtím jsem s tímto neměl žádný problém, a vždy to krásně startovalo. Dnes mi to udělalo poprvé.... Nesetkali jste se s podobným problém ? Čím by to mohlo být (nějaký spínač na spojce, spínačka, nějaké relátko atd???) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 17. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 tak jsem na to dnes koukal víc a na nic jsem nepřišel.. VAG mi píše chyby 01314 a U1111 log dám níže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 17. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Tuesday,17,November,2015,10:48:52:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140822 VIN: TMBJE73T9B9043299 License Plate: Chassis Type: 3T (7N0) Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 36 37 42 44 46 4F 52 55 56 62 6D 72 77 VIN: TMBJE73T9B9043299 01-Engine -- Status: Cannot be reached 1100 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: Malfunction 0010 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 36-Seat Mem. Drvr -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 55-Xenon Range -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb Part No SW: 1K0 907 379 BE HW: 1K0 907 379 BE Component: ESP MK60EC1 H31 0108 Revision: 00H31001 Coding: 843D6016092600FD210D06ED90220042350800 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 76E59083C145EFAEB11-8023 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Time Indication: 0 Date: 2055.14.15 Time: 00:19:33 Freeze Frame: Count: 3 Count: 2 Count: 20992 Count: 8194 Count: 41472 Count: 0 Count: 65535 Count: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5K0-907-044.clb Part No SW: 3T0 907 044 BE HW: 3T0 907 044 BE Component: Climatronic H16 0402 Revision: 00006001 Coding: 0000000002 Shop #: WSC 33361 790 00079 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 ROD: EV_ClimaAutoBasis_SE36.rod VCID: 76E59083C945EFAEB11-8023 1 Fault Found: 13701376 - Function Restricted due to Missing Message(s) U1111 00 [009] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Date: 2055.14.15 Time: 00:19:47 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb Part No SW: 1K0 937 087 P HW: 1K0 937 087 P Component: BCM PQ35 H+ 104 0615 Revision: 00104 AE Coding: 40190ABBE80508C040080080310089E4437000AE736D85605C8140000040 Shop #: WSC 33361 790 00079 VCID: 3E7548A3A9F567EEA91-806B Subsystem 1 - Part No: 3T1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer 27121 26 0602 Coding: 00D7B7 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 171210 05 54 0403 Coding: 0730ED 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Time Indication: 0 Date: 2055.14.15 Time: 00:20:00 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 11.50 V ON ON Term 50 Off OFF OFF Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb Part No SW: 3T1 920 841 H HW: 3T1 920 841 H Component: KOMBI H20 0420 Serial number: 00000000000000 Coding: 111F01 Shop #: WSC 33361 790 00079 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04089 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE35.rod VCID: 38795EBB83D159DE63D-806D 1 Fault Found: 12648448 - Function Restricted due to Missing Message(s) U1111 00 [009] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Date: 2055.14.15 Time: 00:20:50 ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 7N0-907-530-V2.clb Part No SW: 7N0 907 530 D HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H35 0614 Revision: H35 Serial number: 161210F2002652 Coding: 359302 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 316F639F68AB8896243-8064 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Time Indication: 0 Date: 2055.14.15 Time: 00:21:01 ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb Part No: 1K0 909 144 M Component: EPS_ZFLS Kl. 195 3201 Revision: 00H20000 Shop #: WSC 33361 790 00079 VCID: 34616A8B57B9BDBE4F5-8061 2 Faults Found: 03803 - Steering Angle Sensor for Steering Aid 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 211495 km Time Indication: 0 Date: 2055.14.15 Time: 00:21:51 Freeze Frame: Battery Volts: 11.5 V DU Temperature: 17.0°C Count: 2 Steering Angle: 0.00° Count: 0 SteerAng n.Init 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Time Indication: 0 Date: 2055.14.15 Time: 00:21:52 Freeze Frame: Voltage: 11.50 V DU Temperature: 17.0°C RPM: 1498 /min Speed: 0.0 km/h Speed: 0.0 km/h Count: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-V2.lbl Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Component: AFS-Steuergeraet 0148 Revision: 00H04000 Serial number: Coding: 1376839 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 34616A8B57B9BDBE4F5-8061 Subsystem 1 - Part No: 7L6 941 329 B Component: AFS-Lst.-Modul l 0004 Coding: 00000021 Subsystem 2 - Part No: 7L6 941 329 B Component: AFS-Lst.-Modul r 0004 Coding: 00000021 2 Faults Found: 02988 - Left-Hand/Right-Hand Traffic Switchover Active 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Time Indication: 0 Date: 2055.14.15 Time: 00:22:23 Freeze Frame: Voltage: 11.36 V Speed: 0.0 km/h ABS 1 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 211495 km Time Indication: 0 Date: 2055.14.15 Time: 00:22:23 Freeze Frame: Voltage: 11.36 V Speed: 0.0 km/h ABS 1 End --------------------------------------------------------------------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Projít všechny pojistky co napájí motorovou jednotku...pak vyndat jednotku a zkusit na stole. Pokud bude mrtvá tak začni shánět: 03L906018JB případně jakoukoliv s HW: 03L906018BR(mimo jednotky s označením SW: 03L906018NR). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 17. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 zkontrolovat na stole ? to bych asi jenom pomocí měřáku nedal, že ? :-) jinak další poznatek, známý ze servisu ze Škodovky mi říkal, že často byla podobná chyba na přívodu ke startéru.... tak jsem se na to zaměřil a zjistil jsem, že nemám napájení(při točení klíčku) na cívku u startéru, trošku jsem s tím kabelem pohýbal dal zpátky a auto začalo točit, ale nenastartovalo, po opakovaných 4 pokusech auto točit přestalo a je opět stejný jako na začátku... jinak všechny pojistky překontrolovány a v pořádku :-X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 18. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 tak jednotka odzkoušena a ta je v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 (editace) Tak podle schémat hledat co v konektoru schází...případně najít tajný vypínač. Editováno: 18. Listopad 2015, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 19. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 konektory proměřeny a vypadají OK, tajné tlačítko tam je od začátku co to auto mám, to je taky proměřený a taky vypadá ok... takže jsem prostě naprosto v lese.... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 (editace) Jednotka není vůbec na CANu...tj. pokud je opravdu v pořádku tak musí být buď CANové vedení špatné nebo napájení, napájení se měří se zátěží(stačí žárovka), protože jinak špatný vodič nepoznáš. Zkusil bych z motorové jednotky odpojit malý konektor a připojit diagnostikou...konektory připojovat a odpojovat jen při vypnutém zapalování!!! Pokud nejde tak hledat dále: Stálé plus musí být na PINech(velký konektor):92 - napájeno z SB 10 v eboxu Plus po zapnutí zapalování musí být(velký konektor):35687 PINy 3, 5 a 6 spíná relé v Eboxu: J322 R1 - to by mohlo dělat co zde popisuješ Na tohle relé je přivedeno plus z SB 10 - 5A v eboxu + kostru dělá motorová jednotka z PINu 69 ve velkém konektoru jde na 86 na relé. https://wiki.obdtuning.de/index.php?title=Datei:VAG_EDC17C46_TC1767_Int_DE.jpg Editováno: 19. Listopad 2015, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 21. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Tak opraveno, raději snad ani nebudu psát čím to bylo... ale se součástky ve vozidle to nemá nic společné... Moc děkuji za rady Ferdo ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 ale zmyslom tohto fóra je aj napísať vyriešenie problémov ...či? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 21. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 relátko ve skrytém vypínači, cvakalo, ale nepřevádělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Tu někdo psal, že to proměřil...neděláš náhodou v autorizovaném servise??? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 22. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 nene ;-) jen jsme prostě věřili, že to v tom vypínači být nemůže, jen jsme ho cinkly a víc jej už neřešili.... byla to chyba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 23. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 Zdravím chlapi, přišel jsem se poradit, zda jste se s tím někdy nesetkali. Přidám i log z VCDS. Tatík má Superba II, 2.0 TDi, 2011, CFFB, najeto přes 255 tis, pravidelný servis, vše jak má být. Žádný problém nikdy nebyl. Včera auto umyl, popojel s ním asi 20 metrů a z ničeho nic mu chcíplo. Zkusil ho nastartovat znova a auto jenom točí, ale nestartuje. Když pootočím klíček do první polohy sepne se sahara, která jede po celou dobu, dokud neodpojím baterku od auta. Nijak nejde vypnout. Na palubovce svítí všechny kontrolky.Když jsem to napojil na diagnostiku, tak mimo to, že tam vyjelo strašně chyb, tak mi vůbec nenajíždí jednotka motoru. Přikládám log z VCDS. Netušíte někdo, kde bych mohl hledat ? Nebo je možné, že odešla jednotka motoru ? Předem děkuji za názory. superb.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 23. Duben 2019 Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 Poistky? Pri baterke + tie pod palubkou? Jasne ti to hlasi, ze to nevie najst RJ motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 23. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 Pojistky jsou překontrolované, jsou v pořádku. Zkusil jsem řídící jednotku vyndat a znova zapojit. Potom se mi načetla. Po chvilce už se pak zase nenačítala. Problém je stále stejný, akorát po zapojení baterky se sahara rozjede i bez otočení klíčku. Sahara jede až do vybití baterky. Bohužel log se mi neuložil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Duben 2019 Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 Nateklo ti do motorovky... Rozdělat a vysusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 23. Duben 2019 Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 Riadiaca jednotka. Mal som na passate to iste, ten isty motor. Jednotka je vyborne umiestnena pod stieracmi. Odchadza tam rele, ktore stoji par korun, ale bez neho nefunguje cela jednotka. V mojom pripade oprava stala 350 eur a z toho rele bolo tusim do 20 eur na fakture :))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Krošlák Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 Po jednom dvoch dňoch nechce naštartovať. Spadne nafta a čerpadlo zopne no neodpali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bogu Vloženo 30. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2019 tak u mě byla mrtvá řídící jednotka. Sehnal jsem jetou na internetu za 3500,- a nechal jí přehrát ve škodovce za 3100,- auto je již v pořádku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetoFero Vloženo 17. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2022 V 23. 4. 2019 na 21:31, misor1994 napsal: Riadiaca jednotka. Mal som na passate to iste, ten isty motor. Jednotka je vyborne umiestnena pod stieracmi. Odchadza tam rele, ktore stoji par korun, ale bez neho nefunguje cela jednotka. V mojom pripade oprava stala 350 eur a z toho rele bolo tusim do 20 eur na fakture :))) Dobry den. O ake relatko sa presnejsie jednalo? kde sa nachadza? Mam momentalne presne tento problem na passate b7 2011 103kw. Ďakujem pekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 17. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2022 NEtusim, nejake rele priamo v riadiacej jednotke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.