Přejít na obsah

Co Vy na tuto reakci


ferda25

Doporučené příspěvky

Můj Email:

Dobrý den pane ....,

jak jsem se dozvěděl jste Vy osoba odpovědná za řešení mých reklamačních žádostí na můj vůz Škoda Octavie II 2.0 Fsi (VIN: .............., typ motoru: BLR) v problematice chodu motoru a s tím souvisejících problémů. Dne 5.5.2006 mi byla provedena oprava motoru firmou Auto .... výměnou zbývajících cívek za typ: 06F905115C - tj. první série těchto cívek. Původní cívky v mém motoru nesly označení písmena E. Po této výměně má motor velice nepravidelný chod a zvýšila se i celková spotřeba. Po výměně pouze jedné cívky v rámci předchozí záruční opravy jsem tento jev nepozoroval. Nechápu důvod této změny. Motor kolem 1000 otáček třese při jemném sešlápnutí plynového pedálu s celým autem a jde nepravidelně. Ztrátu tahu pozoruji do 3000 otáček. V těchto otáčkách nejde motor "dokulata". Občas se objeví, většinou za tepla i tzv. "prdění do výfuku" - technik firmy Auto ....l(pan ....) byl u tohoto jevu přítomen. Nastane většinou po krátkém zastavení cca. 2-5 minut a opětovném startování motoru. Zcela běžné je cuknutí motoru pří akceleraci - vzniká vždy při jízdě na 6 rychlostní stupeň kolem 2000 otáček a při nutnosti rychlé akcelerace po přeřazení na třetí rychlostní stupeň a sešlápnutí plynového pedálu. Za studena kdy venkovní teplota umožňuje ubrání sycení motoru dojde opět při poklesu otáček k slyšitelnému nepravidelnému chodu. Motor před touto opravou nepotřeboval za studena pracovat tak dlouho v režimu vysokých otáček, které nyní točí několik minut. Po 5 až 10 sekundách již byl schopný pracovat v nízkých otáčkách(prakticky při vyjíždění z garáže). Tyto všechny výše popsané problémy nový vůz neměl a objevily se až po opravě ze dne 5.5.2006. Pan .... Vás o všech mých problémech již informoval, ale bohužel bez zřejmého výsledku. Nevím, na které straně je chyba, a proto jsem se pokusil své problémy přímo Vám sepsat a doufám, že již nyní dostanu adekvátní odpověď, kterou si snad jako zákazník firmy Škoda-Auto zasloužím. Opět se setkávám dle mého názoru jen s laxností a neochotou řešit vzniklý problém. Doufám, že ve Vás naleznu potřebnou oporu a mé problémy konečně odstraníte.

S pozdravem

Odpověď:

Dobrý den,

Pokud máte pochybnosti o správnosti opravy Vašeho vozu, obraťte se na oddělení Péče o zákazníka.

Velmi by mě zajímalo, kdo Vám poskytnul můj e-mail.

S pozdravem

Tak to je paráda.......

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj Email:

Dobrý den pane Socho,

jak jsem se dozvěděl jste Vy osoba odpovědná za řešení mých reklamačních žádostí na můj vůz Škoda Octavie II 2.0 Fsi (VIN: .............., typ motoru: BLR) v problematice chodu motoru a s tím souvisejících problémů. Dne 5.5.2006 mi byla provedena oprava motoru firmou Auto .... výměnou zbývajících cívek za typ: 06F905115C - tj. první série těchto cívek. Původní cívky v mém motoru nesly označení písmena E. Po této výměně má motor velice nepravidelný chod a zvýšila se i celková spotřeba. Po výměně pouze jedné cívky v rámci předchozí záruční opravy jsem tento jev nepozoroval. Nechápu důvod této změny. Motor kolem 1000 otáček třese při jemném sešlápnutí plynového pedálu s celým autem a jde nepravidelně. Ztrátu tahu pozoruji do 3000 otáček. V těchto otáčkách nejde motor "dokulata". Občas se objeví, většinou za tepla i tzv. "prdění do výfuku" - technik firmy Auto ....l(pan ....) byl u tohoto jevu přítomen. Nastane většinou po krátkém zastavení cca. 2-5 minut a opětovném startování motoru. Zcela běžné je cuknutí motoru pří akceleraci - vzniká vždy při jízdě na 6 rychlostní stupeň kolem 2000 otáček a při nutnosti rychlé akcelerace po přeřazení na třetí rychlostní stupeň a sešlápnutí plynového pedálu. Za studena kdy venkovní teplota umožňuje ubrání sycení motoru dojde opět při poklesu otáček k slyšitelnému nepravidelnému chodu. Motor před touto opravou nepotřeboval za studena pracovat tak dlouho v režimu vysokých otáček, které nyní točí několik minut. Po 5 až 10 sekundách již byl schopný pracovat v nízkých otáčkách(prakticky při vyjíždění z garáže). Tyto všechny výše popsané problémy nový vůz neměl a objevily se až po opravě ze dne 5.5.2006. Pan .... Vás o všech mých problémech již informoval, ale bohužel bez zřejmého výsledku. Nevím, na které straně je chyba, a proto jsem se pokusil své problémy přímo Vám sepsat a doufám, že již nyní dostanu adekvátní odpověď, kterou si snad jako zákazník firmy Škoda-Auto zasloužím. Opět se setkávám dle mého názoru jen s laxností a neochotou řešit vzniklý problém. Doufám, že ve Vás naleznu potřebnou oporu a mé problémy konečně odstraníte.

S pozdravem

                       

Odpověď:

Dobrý den,

Pokud máte pochybnosti o správnosti opravy Vašeho vozu, obraťte se na oddělení Péče o zákazníka.

Velmi by mě zajímalo, kdo Vám poskytnul můj e-mail.

S pozdravem

Tak to je paráda.......

Těžká arogance, většinou jen viditelná u úředníků socanského aparátu ;)

Sem s tím e-mailem, trochu ho potrápíme, aroganta :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujímavá reakcia! Skutočne!

Ja som písal do Škodovky, že sa mi po vypnutí zapaľovania telefón odpája od Bluetooth handsfree. A odpoveď bola, že mám kontaktovať dodavateľa Handsfree sady. Tak som im odpísal, že či mám kontaktovať spoločnosť TEMIC SDS GmbH Germany, ktorá uvedenú HF pre VW AG vyrába. Uvidíme čo zase odpíšu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som písal do Škodovky, že sa mi po vypnutí zapaľovania telefón odpája od Bluetooth handsfree. A odpoveď bola, že mám kontaktovať dodavateľa Handsfree sady. Tak som im odpísal, že či mám kontaktovať spoločnosť TEMIC SDS GmbH Germany, ktorá uvedenú HF pre VW AG vyrába. Uvidíme čo zase odpíšu.

Dej vědět, jak ohledně té HF dopadneš. Díky!

Editováno: , autor: Prochaine
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujímavá reakcia! Skutočne!

Ja som písal do Škodovky, že sa mi po vypnutí zapaľovania telefón odpája od Bluetooth handsfree. A odpoveď bola, že mám kontaktovať dodavateľa Handsfree sady. Tak som im odpísal, že či mám kontaktovať spoločnosť TEMIC SDS GmbH Germany, ktorá uvedenú HF pre VW AG vyrába. Uvidíme čo zase odpíšu.

To je bezny a korektni jev, ne? Predpoklada se, ze kdyz vypnes zapalovani, vystupujes z auta, proto telefon vypne BT komunikaci, abys nemel jeste 10m od auta pripojenej tel. na HF v aute...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je bezny a korektni jev, ne? Predpoklada se, ze kdyz vypnes zapalovani, vystupujes z auta, proto telefon vypne BT komunikaci, abys nemel jeste 10m od auta pripojenej tel. na HF v aute...

Abychom byli přesní - BT HF by se němelo vypnout když vypneš motor, ale až když vyndáš klíček ze zapalování (stejně jako se vypíná rádio, rozvěcí vnitřní světlo nebo odemyká auto). Problém BT HF je v tom, že po vypnutí zapalování (a klíček zůstává v zapalování) se telefon sám odpojuje a připojuje. Zárověň se odpojí, když se třeba otočí vypínačem světel, nebo v mém případě když se otevřou dveře. Po chvilce se telefon sám opět připojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak sa to správa aj mne. Niekam prídem, vypnem motor (t.j. zapaľovanie), ale kľúč nevyberiem von, aby hralo rádio. A telefón sa odpojí a hneď zase pripojí. A potom sa to všakovako opakuje (odpája a hneď pripája). A taktiež sa to odpojí a pripojí, ak otvorím dvere alebo zmením polohu spínača svetiel (na polohe nezáleží). Riešenie zatiaľ žiadne.

Poďme to ale riešiť do tohoto vlákna:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7025

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
Presne tak sa to správa aj mne. Niekam prídem, vypnem motor (t.j. zapaľovanie), ale kľúč nevyberiem von, aby hralo rádio. A telefón sa odpojí a hneď zase pripojí. A potom sa to všakovako opakuje (odpája a hneď pripája). A taktiež sa to odpojí a pripojí, ak otvorím dvere alebo zmením polohu spínača svetiel (na polohe nezáleží). Riešenie zatiaľ žiadne.

Poďme to ale riešiť do tohoto vlákna:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7025

Stejný problém má i Doli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...