Říjen 21, 20195 r Zdravím. Mám jednu otázku. Kúpil som S III z 4/2019 s 2.0 TDi 110kW, predokolku a 6 st. manuálom a má AdBlue ??? Dočítal som sa, že 110kW motory s predokolkou, majú byť bez Adblue. Nemáte neaké bližšie informácie?
Říjen 21, 20195 r To platilo jen do pulky roku 2017 s CLRB. Od te doby uz jsou vsechny 2.0TDI s DPF/SCR. 2.0TDI Evo nevyjimaje.
Říjen 22, 20195 r On 10/19/2019 at 8:26 PM, honza-marek said: Díky za takový report. Není nad osobní zkušenost s motorem. Ohledně zvuku, dle článků na odhlučnění dost zapracovali tak to bude asi pravda. Nechceš autu založit kartu? Zajtra si skúsim nájsť chvíľku a založím autu kartu. Postupne budem doplňovat ďalšie postrehy.
Říjen 22, 20195 r V 16. 10. 2019 na 20:47, honza-marek napsal: Ono je to těžký. Pokud chceš jít do nafty tak buď 140kw ověřený motor který slávou taky neoplývá. Ve zkušební jízdě mě takdy dvakrát nenadchnul. A nebo jít do EVO. Navíc v půlce června si už nevybereš tak jako tak. Protože 140kw nahradní 147kw EVO :) Co osobně ti vadí na 1,5TSI? 147kW EVO príde až v polovici budúceho roka? Pár predajcov mi povedalo, že začiatkom budúceho :( Toľko čakať už nebudem môcť. Po 220k km sa na mojom začínajú ozývať prvé väčšie investície a preto by som ho chcel čo najskôr predať. Takže to ešte viac vidím na 150k Evo, aj keď s tým prídem o možnosť štvorkolky a teoreticky aj Scouta
Říjen 22, 20195 r Ano je to tak. EVO 110kw se 4x4 nenabízí. Nezbyde ti než počkat na 147kw EVO do půlky června. A nebo vzít současný litinový agregát 140kw 2.0 TDI. Já osobně půjdu do EVO 110kw s DSG. Objednávat budu zhruba za 14dní
Říjen 22, 20195 r Vdaka za info OnMiT312. Este by som sa rad opytal, ze ci je pravdou, ze u tohoto motora 2.0 Tdi 110 kW si bere EGR-ko vzduch az za DPF-kom a teda by mal menej trpiet a kazit sa?
Říjen 22, 20195 r Ano, EGR si bere výfukové plyny až za DPF u EVO i "staré" litinové verze 2.0TDi 110Kw/140Kw. A je potvrzeno že u těchto verzí EGR již nezlobí a nezasírá se tím pádem ani sání, bylo to myslím i ve Světě motoru. Upraveno Říjen 22, 20195 r od xtrack
Říjen 22, 20195 r Nakoľko doteraz som mal 110kw predokolku a manuál, tak mi prechod na 110kw automat predokolku nebude pripadať až taký veľký skok ako som plánoval, ale čo už. Budem sa utešovať L&K výbavou :) Ešte stále rozmýšľam aj nad Passatom, nakoľko druhé auto do firmy budeme kupovať pravdepodobne Caravellu, tak uvidím aké ceny budú v porovnaní so supom.
Listopad 6, 20195 r Něco ohledně SCR http://www.autoforum.cz/predstaveni/vw-do-detailu-predstavil-svuj-novy-2-0-tdi-pouziva-novy-figl-diky-nemuz-je-tak-cisty-/
Prosinec 9, 20195 r Máte někdo info od kdy se 110kw evo dává do S3 facelift? Údajně to nebylo od začátku.
Prosinec 9, 20195 r Ano, náběh byl později, chvilku po uvedení ani nebyla 110kW motorizace kvůli tomu v ceníku.
Leden 7, 20205 r takze v pulce roku bude 147kw diesel, predpokladam, ze je to stejny jako je ted 150kw v Audi A6 45TDI c8 2019, nebo ne? tj VW EA288evo Bude verze s manualem, nebo jen DSG? no asi tusim, jen pro jistotu ;) Upraveno Leden 7, 20205 r od whokerz
Leden 7, 20205 r Ano v podstatě to je on. Pouze má pár změn kvůli příčnému uložení. V audi je podélně. A jestli bude i s manuálem? Asi ne, ani 140kw nejde objednat s manuálem
Leden 19, 20205 r V 7. 1. 2020 na 16:57, whokerz napsal: takze v pulce roku bude 147kw diesel, predpokladam, ze je to stejny jako je ted 150kw v Audi A6 45TDI c8 2019, nebo ne? tj VW EA288evo Bude verze s manualem, nebo jen DSG? no asi tusim, jen pro jistotu ;) Audi A6 150kw je 40TDI (2.0l) 45TDI je slabší 3.0 (nevím teď přesně kolik kw) a "plnohodnotný "3.0 má označení 50TDI ... vzhledem k tématu vlákna irelevantní, ale přece jen pro pořádek ;-)
Březen 9, 20205 r Tak dnes mi psala tisková mluvčí škoda auto že 2.0 TDI EVO 147KW pro Superb bude v druhé polovině roku.. Přesněji údajně neví.. ?
Březen 9, 20205 r Je to značení "skupiny" kam motor spadá: Označení Výkon (kW) 30 81-96 35 110-120 40 125-150 45 169-185 50 210-230 55 245-275 60 320-340 70 400 a více Ale jak padlo, je to mimo téma.
Červenec 11, 20205 r Tak jsem si před třemi dny vyzvedl Superb s TDI EVO motorem (110 kW) a musim říct, že jsem nadšený. Je to moje asi desáté TDIčko a zatim nemam výhradu. Oproti motoru co jsem měl v Passatech (taky vždy 110 kW) je tohle úplně jiná písnička. Zvukový projekt i celkový feeling je jak u benzíňáku. Motor je tichý a má krásný lineární zátah. Na volnoběh když stojím ho uvnitř téměř neslyšim. Najeto mam zatim 600 km a průměrná spotřeba 5.4 l / 100 km, takže si dovedu představit, že to bude v pohodě jezdit pod 5l.
Červenec 13, 20205 r V 11. 7. 2020 na 11:24, molczik napsal: Tak jsem si před třemi dny vyzvedl Superb s TDI EVO motorem (110 kW) a musim říct, že jsem nadšený. Je to moje asi desáté TDIčko a zatim nemam výhradu. Oproti motoru co jsem měl v Passatech (taky vždy 110 kW) je tohle úplně jiná písnička. Zvukový projekt i celkový feeling je jak u benzíňáku. Motor je tichý a má krásný lineární zátah. Na volnoběh když stojím ho uvnitř téměř neslyšim. Najeto mam zatim 600 km a průměrná spotřeba 5.4 l / 100 km, takže si dovedu představit, že to bude v pohodě jezdit pod 5l. Pod 5 to je v pohodě. Pokud jedeš okresky tak se dostaneš lehce na 4,7L. Teda dle palubáku, reálně jsem to ještě neměřil
Červenec 14, 20205 r Ak idem predpisovo po okreskach, na 4,7 sa dostanem aj bez Evo pri normalnej jazde. Minule som isiel Brno-Praha-Brno predpisovo, a tiez som mal vyslednu spotrebu 4,7 pri priemernej rychlosti okolo 90-95km/h "vdaka" stavebnym obmedzeniam.
Červenec 14, 20205 r Na 4,7 na okreskach sa da dostat v pohode aj s 1,5 TSI, myslim si ze s tymto Evo motorom by to malo byt este menej.
Červenec 17, 20205 r V 14. 7. 2020 na 10:10, deto napsal: Ak idem predpisovo po okreskach, na 4,7 sa dostanem aj bez Evo pri normalnej jazde. Minule som isiel Brno-Praha-Brno predpisovo, a tiez som mal vyslednu spotrebu 4,7 pri priemernej rychlosti okolo 90-95km/h "vdaka" stavebnym obmedzeniam. Ono taky záleží v jaké konfiguraci? Já v konfiguraci - Kombi, DSG, 19´´ kola
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.