Přejít na obsah

Priemerna spotreba


slovacik

Doporučené příspěvky

To zas ne :) Každá rychlost si žádá svůj kvalt, ale je fakt, že na okresce obec - mimo - obec - mimo, jezdím III - V - III - V... Chtěl jsem to spíš zmínit kvůli tomu, že pro nízkou spotřebu není nutné zrychlovat jako šnek nebo motor podtáčet. Naopak čerpací ztráty se s plně otevřenou klapkou sníží, zas třecí o něco narostou, aby bylo řečeno i B. Kdo by tak chtěl jezdit, tak je určitě dobré naučit se, kolik ta V bude cca točit po přeřazení a vyčkat na neutrálu dokud otáčky nespadnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Já mám dlouhodobou někde na 6,5 litrech. Je to služební auto které využívám i do soukroma, takže častější studené starty, kratší městské jízdy. Navíc dost často jezdím nezpevněné cesty, časté rozjezdy, jízdy na 1. a 2. převodový stupeň. Proto jsem si pro zajímavost dal jednu delší cestu na spotřebu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako ukazuje spotrebu na rezerve? Dnes som vedel že idem len cca 30km a mal som ručičku tesne nad rezervou možno 3mm po prejdení cca 15 km už som zrazu mal ručičku v strede rezervy a ukazovalo mi dojazd 60km aj keď som šiel po rovinke užívateľ sa nezmenil. Ešte som tak na rezervu na tom nepodarku nešiel ale toto je divné správanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Teplice - Tábor přes Prahu, dálnice snaha o 145 tacho, průměr 90 km/h a 5,3 l/100km, opačný směr podobně, ale přes Prahu jsem popojizdel a měl zastávky s nastartovanym motorem, rychlost 76 km/h a 4,7 l/100km.

Pneu zimní 195/65/15, auto plně zatížené. TSI Evo 70 kW. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 1 rok později...

Cesta z Chorvatska mě se Scalou 1.0 tsi 81 kw DSG překvapila... dalnice trvale 130, kolem Gratz 50km IGL 100 a pak prujezd Vídní 80 a dále 130 na Brno ... Jel sem na zimních 18 pneu. Spotřeba 4.9 L fakt super vysledek.. čekal sem 6L 

20240331_174650.jpg

20240401_145214.jpg

Editováno: , autor: David C3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 23. 2. 2020 na 9:42, 15degren napsal:

Tak ja mam na tříhrnku průměrnou 6.8l po 80K km a profil mám taky 2/3 na dálnici. Jezdím víceméně předpisově. 

Pokud někdo tvrdí že jezdí výrazně pod 6l s tím to motorem, tak chtě nechtě je brzdou provozu v zájmu své ekonomické jízdy. Tvůj motor bude ve 100K km jak komín od udušeného kotle na uhlí.

 

Celkově mam najeto přes 900K km v osobních autech bez jediné nehody. Pokud tedy máš permanentně borce jako já v kufru měl by ses zamyslet nad svým objektivním názorem že jsi pan úžasný řidič "nemachýrek"

Zdravím, máme průměr 5,8l  1.0 dsg, 3 tis. najeto 🙂..jaro, léto..jezdíme okrsky..90,100km/h..pokud jedu nezáživně s provozem s eco režimem jedu za 4,6l..ale nikoho nezdržuji, spíš naopak, já pak se musím občas zbavit divně jedoucích aut, který jedou nesmyslné brzda - plyn..já jezdím opravdu plynule a asi i ekonomicky..

samozřejmě, když jedu já brzda plyn, tak spotřeba je třeba 6l, ale dálnici jsme ještě dlouhodobě nejeli..příští týden jedeme do Varny 😀😀..takže pak napíšu, kolik to papá když pojedu třeba 10 hodin jenom po dálnici na 135km/h..

Editováno: , autor: ivanak007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
On 10/28/2019 at 11:36 AM, slovacik said:

Akú máte spotrebu na 1,0 TSi 85KW ?

Ja dlhodobo 5,1 podľa počítača. Mám nabeháno 2800km. Samozrejme záleží od jazdy ale po meste mám aj 9 litrov na krátke vzdialenosti.

Ten motor sa mi zdá, že veľmi citlivo reaguje na nohu a spotreba ide hore pri šľapnutí na plyn.

1.0 je extremna citliva na plyn (nohu).

Oproti 1.5 je 1.0 strasne užraná v meste pri obycajnej dynamickej mestskej jazde v Bratislave žere okolo 10 L (neprehanam, citajte dalej)

Mame na firme dve identicke 1.0 a pri kazdom soferovi (5 soferov) su obe auta rovnako nenazrane.

Spotrebe je prijatelna len na okreske ci nizsou dialnicnou rychlostou.

Po roku skusenosti s 1.5 tsi a dvoma 1.0 tsi obejktivne napisem: 1.0 je motor do velkomesta uplne nevhodny.

1.5 je ovela uspornejsia (pri rovnakom mestskom tempe je spotreba u 1.0 extremne vyssia) a o kultivovanosti prejave motoru sa ani nebavme..1.0 je nieco co je fakt slabe hlucne rapotavé a ak chcete drzak krok s premavkou tak musite jazdit okolo 3000ot inak je motor uplna mrtvola az doslova nebezpecny pre manevre radenia sa z pruhu do pruhu.

Okolo 3000-5000ot 1.0 ma chut ist ale zere ako prasa a nad 5500ot uplne zvedne takze pozor pri predbiehani na okreskach ! 1.5 (110kw) e uplne ina kava a jazdi za menej ak sa bavime ze by sli obe auta za sebou v realnej prevadzke mesta tak 1.0 skonci bezne aj 2L s vyssou spotrebou ! Mimo mesta je aj 1.0 ok ale samozrejme opatrne pri predbiehani napr.kamionu ten motor nema vykonovy spicku ako by ste cakali od 81-85kw !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...