Makuska Vloženo 20. Září 2019 Vloženo 20. Září 2019 Zdravím, nesetkal se prosím někdo na Fabii I 1.4 16V 55kW motor AUA se závadou na elektronice, která by se projevovala nefunkčností nebo blbnutím kontrolek??? Závad začíná přibývat a mechanik říká, že ho napadá jedině kontrola nějakého svazku či co. Bohužel servisní elektrikář tam dočasně není. :-( Nefunguje více kontrolek dohromady.....palivoměr - rafička si ukazuje kdy chce, co chce, kontrolka rezervy nesvítí. Nikdy. Je úplně jedno kolik a kdy je do nádrže natankováno. Plovák je nový od jara. Při otočení klíče se někdy rozbliká kontrolka imobilizéru a auto nejde nastartovat. Vytáhnu klíč, počkám, zkusím znovu a auto startuje normálně (klíče mám originální). Někdy to dělá X-krát po sobě a tak musím zadat nouzový kód imobilizéru, kdy kontrolka zůstane svítit a já můžu jet. Po dalším nastartování kontrolka zhasne. Diagnostika nic nehlásí. Auto za jízdy zdechne bez jakékoliv příčiny - rozsvítí se kontrolka baterie, motoru a EPC a motor nejede. Zastavím, nastartuju, všechno zhasne, motor jede jakoby nic. Na diagnostice nic. Nefungují kontrolky oleje (olejnička) a chladící kapaliny (teploměr)!!! Můj chlap kontrolně vytáhl kontrolní tyčinku na olej z motoru a zjistil, že motor je téměř na suchu - na tyčince nebylo NIC, ale vůbec NIC!!! Chladící kapalina je 1cm pod minimální hranicí a auto nic nehlásí. Kontrolky nesvítí. Studené starty teď z chladnějších rán - první start vůbec motor nenatočí, druhý naskočí okamžitě. Kontrolky nic. Poradí někdo na co se zaměřit??? Nemá někdo zkušenost?? :-( Předem děkuji moc. Citovat
misumi Vloženo 20. Září 2019 Vloženo 20. Září 2019 (editace) Nejčastěji je vada ve sdruženém palubním přístroji-tachometru. ........................................ Editováno: 20. Září 2019, autor: Pawouk Nepovolená reklama - příspěvek upraven. Citovat
graun Vloženo 20. Září 2019 Vloženo 20. Září 2019 Jsou i další poteniciální příčiny.- návštěva kuny s okousanými kabely- oxidace kabelového svazku (horizontálně uložený na karoserii v motor.prostoru -nad LP kolem)- vadná spínací skříňka- slabá/vadná baterie 1 Citovat
Pawouk Vloženo 20. Září 2019 Vloženo 20. Září 2019 @misumi jestli chceš inzerovat své služby na foru, kontaktuj administrátory fora, takto je to nepovolená reklama a příspěvek byl upraven. Citovat
misumi Vloženo 21. Září 2019 Vloženo 21. Září 2019 před 17 hodinami, Makuska napsal: misumi: Odkud jste prosím??? Domažlicko Citovat
Makuska Vloženo 24. Září 2019 Autor Vloženo 24. Září 2019 V 21. 9. 2019 na 7:17, misumi napsal: Domažlicko Tak to je pro mě bohužel z ruky, já jsem z Brna. :-( Citovat
Martttin Vloženo 24. Září 2019 Vloženo 24. Září 2019 Ono s tym kablovym zvazkom to podla priznakov vobec nemusi byt zly typ. Je to hlavny kablovy zvazok, ktory je ulozeny nalavo pod bateriou a ide smerom k riadiacej jednotke motora. Kvoli nevhodnemu ulozeniu je vystaveny vode a nasledne nikdy dobre nevyschne, co sa po rokoch prejavi tak, ze sa tie kable zacnu rozpadavat a oxidovat. Nechal by som to pozriet nejakemu elektrikarovi, je to velmi casta zavada. Bola nato aj akcia v skoda servisoch, kedy sa ten zvazok preventivne "vyvesil". Ak uz to zacne takto blbbnut, je dost mozne, ze je uz nacaty a bude treba tie zhnite kable preletovat (malokedy sa meni cely kablovy zvazok, cenovo by to bola podla mna samovrazda...) https://forum.skodahome.cz/uploads/post-10-1158516780.jpg 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.