Petr L. Vloženo 16. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2023 Sedačka mi padá taky, jen se mi to nechce reklamovat pokud oprava tento problém nevyřeší definitivně (viz diskuze výše). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 16. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2023 (editace) Mě vrže rámeček virtual kokpitu, začalo to v létě ve vedrech v Itálii. Teď ale, jak se ochladilo to přestalo. Tedy ráno. Odpoledne jak je tepleji si trošku zavrže. Sedačka naštěstí nic. Máme v rodině Scaly rv. 2020,2022,2023 to ta má a sedačky jsou bez problémů. Pouze u té rv.2020 byla dvakrát menena anténa nouzového volání. Editováno: 16. Listopad 2023, autor: Vojta.MM 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 17. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2023 @Vojta.MM Rámeček vyškubnout a podmazat, dělal jsem to také a je klid, vše hotovo do 10 minut. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 17. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2023 (editace) A jde to lehce? Nerad bych něco urval. Koukal jsem, že je k němu přidělaná ta guma na sloupu volantu, nebo jak se tomu říká. Hledal jsem i zde na fóru, ale nenašel jsem. Editováno: 17. Listopad 2023, autor: Vojta.MM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 18. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2023 (editace) @Vojta.MM Zkopirovany text od @Michal T. …když je auto i v zimě ve stavu "ticho", tak přeci jen na dlažebních kostkách nebo vlnitém betonu se sem tam ozvalo zadrnčení od kapličky budíků. Což mě samozřejmě vytáčí a zase mi to nedalo.... Přijde mi, že vrže nejvíc ten dekorativní vnější ovál, resp. jeho styk s okolními částmi palubovky. Po dnu přemýšlení čím to utlumit, když styčné plochy jsou relativně malé, padla volba na sanitární silikon. Z tuby se dá dobře dávkovat a z rovných částí plastů jde i při troše snahy dobře seškrábat kdyby bylo potřeba. Navíc je aplikovaný na nepohledové části, takže když se vám nepovede super housenka, vidět to nebude Takže rozborka: 1) Nutno dát páku nastavení volantu dolů a stejně tak volant dát do nejnižší polohy. 2) Pak se opatrně vycvakne (směrem k sobě a lehce nahoru) spodní část toho krytu a postupuje se k dalším zámkům. Jde to relativně snadno. 3) Zejména na modře zvýrazněné plochy jsem nanesl housenku silikonu a nechal den vysychat. A teď je při pomačkávání toho rámečku prakticky ticho. Ještě mám vytipovené další části (při extrémním "kroucení") kde může docházet ke tření, ale uvidím jak se to bude chovat za jízdy - první test ale přinesl svoje ovoce Vliv na to má zřejmě i usazení budíků, které lze doštelovat dvěma torxy (červeně). U mně třeba pravý doraz nebyl zcela na zarážce, takže dekorativní kryt byl v pravé části trošku víc nahoře a lehce koukal (zelený) zoubek dekoru palubovky a kryt díky tomu v jednom zámečku nebyl nadoraz. Normální člověk si toho nevšimne, hnidopich jako já jo. Ale po doštelování OK. Co ještě povrzává (ale jen při dotyku, při jízdě naštěstí ne) je ten dekor palubní desky. Ale jelikož je to za jízdy zticha, do toho se pouštět nebudu. Navíc mi přijdě, že i v příručce pro montáže v interiéru to není moc podrobně popsané jak do toho... Vím že vrzání od budíků tu zmiňovalo více lidí, tak to třeba někomu pomůže. Editováno: 18. Listopad 2023, autor: Dodi 15 Text 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 18. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2023 Paráda. Moc děkuji za návod. Ano ten ovál skřípe nejvíc. Za jízdy. Když na něj sáhnu, no hnusný zvuk... Ještě jednou moc dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2023 (editace) Ne moc dobré vysvědčení pro Škodu Scala, která se umístila v TÜV reportu 2024 (německá obdoba našich STK) v kategorii 2-3 leté vozy někde mezi dost poruchovými vozy, dokonce pod Dacií Sandero a ve společnosti Dacie Dokker. Bohužel do okolí Scaly se v tabulce přidala i Škoda Superb. Těch 2-3 letých vozů z koncernu VW AG se tam v tabulce většího výskytu poruch pohybuje více. Na druhou stranu nutno přiznat, že Němci vykazují na technické kontrole i závady nad kterými u nás kolikrát mávnou rukou ( ovšem přísná kritéria jsou pro všechny stejná) , ale i tak to není pro koncern a jeho současnou výrobní kvalitu některých typů vozů žádná paráda.... https://svolavacky.cz/spolehlivost/spolehlivost-tuv-report-2024-2-3-roky/ Editováno: 22. Listopad 2023, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 22. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2023 No nic moc statistika. Co že tam není Kamiq /nebo blbě koukám/, není náhodou brán ke Scale? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 22. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2023 To nemôže byť reálne. Veď problémy so scalou mám len ja a možno 1-2 ďalší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2023 @csabac věřím tomu, že TVU určitě neřeší při kontrolách, jestli se někomu restartuje infotaiment nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 22. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2023 @Martab nikdy nevies co vsetko. Bolo to hlavne ustipacne myslene. Na motore menili zatial jedno cidlo a minule ta strata vykonu. To ma viac desi, ci sa to zopakuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 22. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2023 Nevím kde němci berou ty čísla, ale přes rok chodím na brigádu do firmy kde je flotila různých nijak starých Dachen a je to bída Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 To jsou závady zjištěné při STK. To si fakt myslím, že restart infotaimentu nebo padající sedačka tam neřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 červená kontrolka SOS, běžná věc na Scale, se na STK řeší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 @vormen Jako že se na STK řeší! Nebo se na STK řeší? To je rozdíl. 🙂 Já jen, že když se závada SOS začala objevovat, tak jsem zde diskutoval o tom, že na STK bude problém a měl tedy již někdo problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 Je to součást kontroly na STK. Pokud je eCall demontován, nebo jeho konstrukční části chybí => závada typu B (vážná závada). Ostatní problémy s eCall jsou klasifikovány jako závada typu A (lehká závada) - viz příloha č. 1 (číslo kontrolního úkolu 7.13), vyhláška č. 211/2018 Sb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 @Pawouk Tak jsem to předpokládal správně. Opět se v budoucnu provoz pravděpodobně pro většinu vlastníků prodraží, takové EU kurvítko 😞 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 24. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2023 Tak zase úplně si nemyslím, že EU může za to, že to neumí škoda pořádně udělat 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 24. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2023 (editace) Nám napsali do A závad nefunkční automatické vyjíždění skla u řidiče. Takže asi tak 😄 EDIT: to neměla být citace. Neumím to smazat... Editováno: 24. Listopad 2023, autor: Ondra16V Hotovo😎 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2023 Někdy si tu přílohu č. 1 přečtěte - velmi zajímavé čtení. 3.2.5 Otvírání nebo zavírání okna vadné nebo okno nelze zajistit v otevřené nebo zavřené poloze 3.2.5.1 Některé okno, je-li otevíratelné, nelze otevřít - závada A 3.2.5.2 Některé okno nelze zavřít či bezpečně zajistit v zavřené poloze - závada B Tož tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Dubna Sdílet Vloženo 11. Dubna pri 500tis km sa vynuloval tachometer a ideme odznova 670tis km ... je teda menený motor ale zbytočne lebo starý mal horšie kompresie ale závada bola inde nakoniec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 11. Dubna Sdílet Vloženo 11. Dubna @suri. tak a teraz ho treba predať so 170k km ako nestočene aj RJ má 170K, či tam to ostalo zapísané? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Dubna Sdílet Vloženo 11. Dubna netuším , sem to už dlhšie nechodí až teraz problém s ocu podotýkam poprvé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franta_pc Vloženo 24. Dubna Sdílet Vloženo 24. Dubna Mám auto Scala 1.5TSI 110kW 2023, najeto cca 4tis. km, bohuzžl se z oblasti asi motoru ozyvá při akceleraci (od cca 2tis. otáček za minutu) podivné "řechtání", při vyšší rychlosti zvuk není už tolik slyšet. Samozřejmě v servisu si s tím moc nevědí rady. Netušíte čím by to mohlo být? Osobně si myslím, že buď turbo, olejové čerpadlo či opravdu asi přímo něco v motoru. Ale na chodu motoru/jízdy to nění vůbec znát. Tak nevím. Zvuk mě vážně "štve". Díky moc. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SamuelChal Vloženo 22. Září Sdílet Vloženo 22. Září Zdravím, rovnaké parametre (Scala 1.5 TSI 110kW 2023) a objavil sa u mňa okolo 10tis. km rovnaký problém. Kovové hrkotanie pri rozjazde, vo väčšej rýchlosti to potom nieje patrné, ale napr. v podzemných garážach alebo na miestach mimo premávku kde je ticho to je v nížkej rýchlosti citeľne počuť. Prikladám video. Od 10 sekundy nasledujúcich pár sekúnd sa mi podarilo zvuk zachytiť, je len potreba dať si volume na maximum. Prosím vie niekto v čom môže byť problém? V servise si tiež nevedeli poradiť. Vďaka za akékoľvek tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.