stanmar Vloženo 4. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2020 Tabulka prodejů OA za říjen 2020 (včetně porovnání s loňským říjnem) Tabulka prodejů OA za období leden až říjen 2020 (včetně porovnání se stejným obdobím loňského roku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 4. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2020 (editace) Někde na webu Škodovky jsem viděl tabulky výroby Škodovek dle typů za uplynulé měsíce tohoto roku a celkem mě překvapilo, že Kamiq má 2 x větší výrobu co do počtu kusů než Scala. Takže u nás celkem Scala frčí, ale celosvětově asi nic moc! Asi se do potřeb zahraničních zákazníků Scalou moc netrefili. PS: tak už jsem to našel, šlo o celosvětové dodávky zákazníkům za leden až září 2020, kde Kamiq má 90.600 dodaných kusů a Scala má 46.300 dodaných kusů. viz. přiložený soubor Tisková zpráva Škoda Auto 1-9_2020.pdf Editováno: 4. Listopad 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 4. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2020 Nevím jak moc se tomuto zdroji dá věřit, ale když porovná člověk prodeje i30 (37723 do září 2020): https://carsalesbase.com/europe-hyundai-i30/ se Scalou (39620 do září 2020): https://carsalesbase.com/europe-skoda-scala/ Z tohoto pohledu prodeje Scaly nevypadají až tak špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 6. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 18. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2020 Automobilce Škoda Auto, která je součástí skupiny Volkswagen, v říjnu prodej v zemích EU meziročně klesl o 2,5 procenta na 52 119 vozů. Od ledna do října jí prodej klesl o 17,5 procenta na 455 887 vozů. Podíl této značky na unijním trhu se nicméně v říjnu meziročně zvýšil na 5,5 z 5,2 procenta před rokem, za prvních deset měsíců se pak zvýšil na 5,7 z 5,1 procenta ve stejném období loni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 4. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2020 Listopadová čísla jsou opět nižší ... Kdy se to obrátí netuší asi nikdo. (Vybrána pouze horní část tabulek) Prodej OA podle typů za listopad 2020 (včetně porovnání se stejným obdobím roku 2019) Prodej OA v ČR za období leden až listopad 2020 (včetně porovnání se stejným obdobím roku 2019) Tabulka celkových prodejů v ČR od roku 2004 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 4. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2020 To si Scala nevede až tak špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2020 Že by se už začal projevovat zářijový FL i30 a ty ceny zapakatel? Prosinec bude zajímavý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 6. leden 2021 Sdílet Vloženo 6. leden 2021 (editace) Za rok 2020 v ČR i s rokem 2019 Těch Enyaqů už na normálních RZ .... Podíl RČ/IČO Registrované Škody Enyaq ale nejsou určené hned pro cílové zákazníky. "Vstup modelu Enyaq iV na evropských trzích se blíží, očekáváme jej na jaře letošního roku. Proto jsme začali i díky listopadovému zahájení sériové výroby tohoto modelu registrovat první vozy, které jsou určeny pro prezentační účely, dealery po celé Evropě a v neposlední řadě také vozidla pro interní potřebu, mezi něž patří například služební auta nebo vozy určené pro oddělení technického vývoje či kvality," - po dopočtech na emise za celý rok to automobilce snad pomůže Editováno: 6. leden 2021, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Škoda, že u té Octavie není rozdělení A7/A8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 12. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Zajímavý postřeh k prosincovým registracím : https://www.autoforum.cz/predstaveni/vrti-skoda-psem-podle-svych-cisel-prodala-vic-stejneho-modelu-v-cr-nez-na-celem-svete/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 Leden v ČR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 3. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 Pro větší představu - tabulka s více modely - porovnání ledna 2021 s tím loňským. Lednový propad prodejů (registrací) v ČR je oproti loňskému přes 20% a třeba v Německu dokonce okolo 30 %. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 Stále mi podle tech čísel nepřijde Scala takový propadák, jak se někteří pisálci stále snaží prosazovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 (editace) To jo, ale berme to, že ta poslední tabulka je o domácím trhu Škodovky, tady ta Scala přeci jen nějak boduje, třeba i pro ty flotilové nákupy. Na zahraničních trzích to už tak slavné není a to i v poměru s ostatními modely Škodovky, i když nějaký velký propadák to taky asi není. Mám ale dojem, že fabrika od Scaly přeji jen čekala podstatně více. Spíše je s podivem ten domácí ústup Octavie oproti lednu minulého roku a to taktéž v porovnání s ostatními modely Škodovky, Třeba to bude i tím větším podílem chybějících čipů oproti jiným modelům. Že by daň složitější elektroniky? Editováno: 3. Únor 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 Tak je to zhruba polovina proti Kamiqu třeba, na druhou stranu je to v podstatě dvoumodel a dnes HB moc nefrčí... Navíc se ještě neprodává na všech trzích a někde je místo ní Rapid. https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/skoda-auto-dodala-loni-kvuli-covidu-skoro-o-petinu-aut-mene/1981233 Spíš ten rozkol mezi očekáváním a realitou no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 Tak Scale dobíhá první výběrko pro kriminálku a dost firem na ní přešlo, prodeje ve světě no ... S Octaviemi je problém, výroba vázne na dílech a přeci jen není nejlevnější, jen tak si ji někdo do rodiny nekoupí a ta digitalizace není pro každého. Lidé v okolí mi říkají z fotek s tím bych ani neuměl jezdit, kde se nastavuje topení .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 před 57 minutami, Martab napsal: Tak je to zhruba polovina proti Kamiqu třeba, na druhou stranu je to v podstatě dvoumodel a dnes HB moc nefrčí... Navíc se ještě neprodává na všech trzích a někde je místo ní Rapid. Spíš ten rozkol mezi očekáváním a realitou no... Jo, jo Rapid, aspoň vidíme, že pořád existují trhy (Rusko, Indie), kde to umožňují a kde chtějí a potřebují auta, která jsou jednodušší., možná trvanlivější. né tak prošpikovaná elektronikou. Navíc ani ta Scala nemá ten SW nějak extra 100% vychytaný. No uvidíme, jestli Škodovka pustí Scalu k vodě a upřednostní vůči ní tu novou Fabii kombi, jak jsme polemizovali v jiném vlákně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Únor 2021 Sdílet Vloženo 13. Únor 2021 Scala o moc vic nez posledni Rapid prospikovana elektronikou neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. Únor 2021 Sdílet Vloženo 13. Únor 2021 Navíc Rapid pro Rusko a spol po uvedení Scaly převzal spolu s výrazným FL možnosti elektroniky a infotaimentů stejné jako Scala (MIB3, VirtualCocpit a další). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 13. Únor 2021 Sdílet Vloženo 13. Únor 2021 (editace) V souboru přikládám nabídku nového Rapidu pro Rusko a jeho výbavu. Hodně věcí vůči Scale chybí a ve všech výbavách tj. Entry, Active, Ambiente a Style chybí některé věci, které měl původní Rapid u nás. V základní výbavě Entry není ani klimatizace, infotainment ve všech výbavách je Swing 6.5" a Bolero je jen za příplatek až v nejvyšších výbavách. Digitální přístrojový panel je jen pro dvě nejvyšší výbavy a to až v příplatkových paketech. atd., atd.. Prostě nové Rapidy v Rusku jsou dost holátka, ale jim to tak pravděpodobně vyhovuje, no a ani ty příplatkové výbavy a pakety podle mne nedosahují k úrovni Scaly. Navíc oproti našemu starému Rapidu jsem objevil potkávací LED světla, která jsou i v nejnižší výbavě v základu, dále příplatkové vyhřívání předního skla, které snad náš původní Rapid ani neměl, víc toho moc není. Z nějakých asistenčních systému jsem v příplatku objevil jen sledování únavy řidiče, pomocník pro parkování, jo u Style je ještě v základu Front Assist, no ale je fakt, že jsem z toho nevyčetl co vlastně obsahuje a jaké přidané funkce má, ten digitální přístrojový panel. Pravděpodobně je tedy možné, že nějaké ty možnosti elektroniky a infotaimentů od Scaly, jdou naroubovat do nového Rapidu a to dle příplatkové volby konkrétního majitele, ale určitě ne všechny. Já to dle katalogu a hlavně dle základní specifikace jednotlivých výbav (viz. soubor) vidím tak, že pro zájemce nabízejí auto prosté přidaných asistenčních aj. elektronických funkcí a kdo si chce připlatit, tak tu určitou možnost má. Chtělo by to vidět statistiku prodejů, vzhledem k výbavám, to by pak člověk viděl, co ti Rusáci vlastně sami preferují a kupují. Osobně jim celkem závidím, já bych takové auto s 1.6 mpi motorem, automatickou klimatizací a bez jakýchkoliv dalších přidaných jízdních elektronických funkcí bral všemi deseti. Ale jak všude píši, jsem konzerva a tak každému dle jeho chuti. nový Rapid pro Rusko.pdf nový Rapid - katalog Rusko.pdf Editováno: 14. Únor 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 26. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 Tabulka prodeje modelů v Evropě za leden 2021 (v porovnání s loňským lednem) Kromě propadu Octavie stojí za povšimnutií fešný sešup Golfu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 26. Únor 2021 Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 (editace) Ten Golf tedy padá na hubu řádně. Nechce se mi věřit, že za to mohou jen ty chybějící čipy, nebo přetrvávající kolapsy infotainmentu. Někde jsem četl, že zákazníci nového Golfu měli jiná očekávání a představy, než jim ten současný model přinesl. To by byl docela průser, u takovéhoto stěžejního modelu VW AG. Tenhle model kupují spíše konzervativní zákazníci a příznivci fabriky, zdá se mi, že potrvá delší dobu, než to rozdýchají, nebo taky mohou přejít jinam, pokud tedy půjde vůbec někam a k někomu přejít. PS: Teď jsem si ještě na webu přečetl, že za leden 2021 se celkově prodalo jen 2099 kusů elektrického VW ID.3. Mizérie non plus ultra, na velmi propagovaný, elektrifikovaný a do budoucna prý taktéž stěžejní model VW AG. Editováno: 26. Únor 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 28. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2021 (editace) Jestli měl koncernový model Golf za leden 2021 velký sestup v evropských prodejích, tak potom toto je teprve fičák : https://www.autoforum.cz/predstaveni/nejcernejsi-scenare-se-naplnuji-prodeje-skoda-v-cine-se-propadly-na-uplne-dno/ Editováno: 28. Únor 2021, autor: stanmar doplnění textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 1. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 Doplnění předchozího příspěvku - porovnání lednových prodejů vozů Škoda v Číně za posledních několik let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.