Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

víš určitě, že je to v nádrži? nemůže to být voda ve dveřích jak to měl rapid? tam to šplouchalo fakt hodně.

Já bych řekl, že je to nádrž, je to zvuk "většího než malého" množství vody.

taky předpokládám, že ty dveře už mají vyřešený, ale mohl se ucpat kanálek. zkusil bych zahýbat všema dveřma a bude hned jistota. já jsem z těch dveří vypustil odhadem kýbl, tj. 7 - 10 litrů vody.

Tak mne vcera po hrboloch zacalo nieco vrzat  v oblasti bezpecnostneho pasu u vodica a nieco v oblasti displeja.

Teda šplouchání v nádrži jsem zatím nezaznamenal. Taky jezdím s 1.5 TSI DSG.

Já se zaměřím na to, v jaké fázi naplnění nádrže to bude šplouchat. Včera jsem jel chvíli bez hudby a při půlce nádrže jsem si ničeho nevšiml.

V nádrži mi šplouchá od dotankování plné do cca poloviny. Je to celkem dobře zřetelný a otravný.... jakož i spousta dalších věcí.

Je to slyšet i přes zapnutý rádio nebo jenom potichu? Na svým autě jsem si ničeho zatím nevšiml.

Taky mám 1.5 TSi DSG a musím říct, že jsem si šplouchání taky všiml. Souhlasím s tím že to nejspíš jde od nádrže a ne od dveří, určitě to jde směrem od kufru. Nejčastěji si toho všímam když je nádrž plná, nejlépe hned po naplnění a vždy je to jen po silnějším zabrždění, kdy to jednou šplouchne a pak je zase ticho. Možná jak palivo přeteče zpět do zadní části nádrže? Jinak moc hlasitý zvuk to tedy není, je to teda slyšet i přes rádio ale jen když není moc hlasité.

Ahoj,

to šplouchání dělala všechna má předchozí auta - Fabie 1 - 3. Je to normální jev, rozhodně bych se tím neznepokojoval. Nejznatelnější je to vždy při plné nádrži. Ono těch 50 litrů je někde znát. Nádrž má různé přepážky apod., ale toto je dle mého naprosto normální jev.

Ano -  u Rapidu 1.0 TSI, i u  Yeti 2.0 TDI.

Žádný normální jev, mám jak F1 tak Rapida 1.0 tsi a nic mi nešplouchá a to jsem na ruchy hodně alergický a vyreklamoval na novým Rapidovi jak Denso tak palivové čerpadlo. 

7-10 litrů vody ve dveřích to bude asi dost hodně přehnaný (mám před sebou akorát 10 l kanystr).

Šplouchání je normální u MQB aut. Šplouchá Golf, Octa, Leon... Při určitém množstvím paliva je to slyšet. Je to prostě plastová nádrž bez přepážek. Řešení je volume doprava.

Tak mi to nedalo a vnitřek vnějšího madla dveří u spolujezdce jsem stříknul antivibračním sprejem, který na povrchu vytvoří takový lehký pružný gumový film.
Zlepšení je znatelné a při běžném uchopení madla je klid. Pokud ho začnu fakt dost rvát a kroutit, sem tam vrzne. Otázka je, jestli to není už tření nějakých dalších neošetřených plastů ve dveřích.

antivrzani.thumb.jpg.3362924385d20ace22eaf81baf3e3b06.jpg

 

Strana řidiče bude následovat. Zadní madla moc nevržou, ale je to dost možná tím, že vzadu většinou nikdo necestuje.

 

Tak šplouchání velmi lehce znatelné při plné nádrži. Ale musel jsem se hodně zaposlouchat.

Vrzání madla dveří - udělal jsem důkladněji madlo u řidiče (předtím akorát promazáno indulonou co byla po ruce) a konečně je to potichu.

V 14. 4. 2020 na 9:21, vormen napsal:

Je to slyšet i přes zapnutý rádio nebo jenom potichu? Na svým autě jsem si ničeho zatím nevšiml.

je to slyšet celkem zřetelně, neřikám že moc, ale zezačátku jsem si několikrát říkaal co to je, než mi docvaklo, že jsem zrovna tankoval. 

Pravdepodobne som identifikoval zdroj buchania A stlpiku. Buchanie pocut len pri teplotach cca 15-20C vonku. Najintenzivnejsie pri 15. Robi to spoj tapaciru prichadzajuceho z ponad dveri s plastovym na A stlpiku. Ten jemny zhora neprilieha na 100% na konci a plastovy sa takym zubkom opre nad neho. A pri urcitej teplote to pracuje viac a vznika pohyb a ten zvuk. Akurat to riesim kuskom obojstranne pasky, ktorou chcem prichytit horny za ktorym nie je airbag

Prikladam foto. Riesenie spociva v tom, ze treba horny tapacir uchytit poriadne. Potom plastovy docvakne a nie je miesto na kyvanie sa. Zial prychytit horny nejde tak jednoducho, lebo plastovy ho taha dole.

20200501_152949.jpg

20200501_152941.jpg

Po prvej kratsej jazde pri teplote 27 bez pazvukov. Dufam, ze to podlepenie vydrzi a bude ticho uz stale. Po technickej stranke, by chcelo v SA zmenit uchytenie stresneho tapaciru pridanim uchytu do konstrukcie na uplnom konci, co najblizsie k spoji s tym plastovym

To je odfláknutá montáž u prvních kusů a ne chyba konstrukce, řešilo se to i jinde na fórech.

Ak by to bola odflaknuta montaž, tak by si to dotlačil cvaklo by a bolo by OK. Avsak ak musis nieco podliepat alebo inac rieist je to nedostatocne konstrukcne riesenie. Tak isto ako samovolne uvolnovanie operadla. 

Automobilka by mala mat nejakeho asistenta, co by studoval fora a daval info , kde je chyba aby sa mala riesit. :) 

Já si osobně myslím, že ve Škodovce tohle fórum (a nejenom tohle) čtou, nebo možná někdo z nás, co tady má svůj nick jim tohle může předávat, ale určitě nebudou reagovat na každý náš podnět a kritiku. Zas takhle, jako v pohádce to určitě nefunguje. ale byli by hloupí, pokud by takhle ty informace a názory nesbírali.

Smutne na tom je to, ze som to reklamoval 2x. Ak sa o tom vie, ze na zaciatku to robilo, co viem z UK, DE fora, preco nevydali TPI. Keby nie som technicky zdatny, tak bud chodim zase na klavirohodiny do servisu, alebo to pocuvam. Toto nie je teda spravny pristup. Cele to je tym airbagom, ze to dali do stlpika a proste nema plast perforovanu cast si myslim a tym padom odlieta cely kus, aby to fungovalo. preto ten spoj bol rieseny tak ako bol si myslim. A to je dost limitujuce i pri podliepani, lebo toho plastoveho sa radsej "bnedotykat", aby to fungovalo ako ma.

Tak se nám tu s rostoucí teplotou objevil nový nešvar - vrzání z oblasti dveří - subjektivně z oblasti B sloupku. Včera při odjezdu z výletu směr domů, kdy bylo auto celý den na slunci a pořádně se vyhřálo, bylo v nízké rychlosti dost slyšet povrzávání z oblasti dvěří. Zaznamenal jsem to sem tam i dříve při zatáčení plným rejdem při najíždění do garáže. Ale vyšší teplota evidentně udělala své - při vyjíždění a zatáčení z "parkovacího stání" se auto hezky pohupovalo, evidentně se kroutí kastle a něco se někde tře a vrže to. Když už se jede rychleji, tak je klid. Googlil jsem a nejčastější příčiny jsou u vozů z VW koncernu prý zámky dveří a gumová těsnění kolem dveří. Zkoušel jsem je ošetřit impregnací a dnes byl klid - ale situaci prověří až nějaký delší pobyt na slunci.

 

Setkal jste se s tím u Scaly někdo?

 

 

Co si použil jako impregnaci?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.