Publikováno Srpen 28, 20205 r Ahoj všem, varuji všechny před nákupem Octavie IV. 2 měsíce jsem majitelem a skoro denně byla nějaká závada či upozornění Škodou vychvalovaných asistentů: front assist nedostupný, parkovací brzda závada, lane assist závada či nedostupný, start stop závada, infotainment katastrofa-někdy jen modrá plocha s velkým nápisem Škoda, podruhé desítky minut načítám uživatele, potřetí jen černá plocha displeje a mnohé další. Zrcadlení displeje mobilu je nemožné. Za jízdy svítí a zhasíná lampička na zadních sedadlech. Po 5té v servisu. Nejprve vymazány chyby, podruhé a potřetí přehrán software, počtvrté vyměněn celý modul infotainmentu a modul kamer Lane a front assistu. I když je zdá se problém vyřešen, auto nechci a žádám Škodu o odstoupení od smlouvy pro skryté vady. Autu nevěřím a radost z něj nulová. Čas strávený v servisech a stovky kilometrů, které v servisu najezdili mi nikdo nevrátí. Nákup Octavie IV byl omyl. Ps: samozřejmě je to má vina, při rezervaci automobilu mne mělo napadnout, že když mi nechtějí automobil předat - měsíc a půl!, je něco špatně - na vině byl nefunkční software e-call. Za mne je Škoda Octavie IV pouze a jen auto, které nemělo v tomto stavu vůbec vyjít na trh. Já a mnozí další majitelé jsme jen zkušební a testovací jezdci Škody. Cena, kterou za vůz Škoda požaduje (nejvyšší možná za dobu prodejů Octavií) tato cena není vůbec adekvátní stavu dodaného automobilu. Howg Vitas.
Srpen 29, 20205 r V případě toho, co předvádí první dodané kusy Octavie IV, je na pováženou, jestli je raději opravdu namá Škoda vykoupit zpět, resp. vrátit peníze. Toho se však spotřebitel dočká těžko, takže nezbývá než jít cestou vzdoru zákazníka. Budeme rádi, když sem pak napíšete, jak jste dopadl s odstoupením od smlouvy a vrácením peněz. Nemožné to určitě nebude a není, spotřebitelský zákon je u nás dost na straně spotřebitele a v určitých částech hovoří jasně - např. při stále opakující se vadě atd.
Srpen 29, 20205 r Myslím, že pokud jsi potencionální kupec, tak většina problémů tě už (snad) mine. Problémy mají hlavně první prodané kusy, předváděčky prvních sérií apod. Také bych měl obavy u těch kusů, co jsou rozpracovány a čekají na dodělání - manipulace navíc s nedodělky může udělat také dost paseky. Ne nadarmo se říká, že prvnímu MR jakéhokoliv vozu by se měl člověk raději vyhnout...
Srpen 29, 20205 r před 1 hodinou, PetriCZECH napsal: Ne nadarmo se říká, že prvnímu MR jakéhokoliv vozu by se měl člověk raději vyhnout... Jsem téhož názoru, ale můžeš to tady psát jak chceš a nakonec ve finále dostaneš vynadáno od těch, jenž se toho nedrží a hned kupují a často tak rychle, že ani samotný vůz neviděli, natož aby v něm vůbec seděli. Navíc po tom, jak jsou na tom u VW třeba s modelem ID 3 bych si koupi nového auta od koncernu asi hodně rozmýšlel.
Srpen 29, 20205 r Octávie 4 už jede druhý modelový rok a problémy jsou stále stejné jako u prvního....
Srpen 29, 20205 r Před hodinou, ferda25 napsal: Octávie 4 už jede druhý modelový rok a problémy jsou stále stejné jako u prvního.... Ale no tak....ten "nultý" MR, přeci nemůžeme počítat. Už jen proto, že první vozy se k zákazníkům dostaly chvilku před MR2021, protože se nemohly nějakou dobu ani prodávat. Já osobně považuju MR2021 za 1. modelovou řadu, ale pokud chceš být cimprlich, tak opravuji své vyjádření - první půltý MR a první celý MR bych auto nekupoval. Nerad sloužím jako tester ŠA, ještě k tomu zadarmo... ?
Srpen 29, 20205 r Byť v omezeném množství a verzích, čtyřka se už opravdu montuje dlouho a ať je to formálně jeden nebo dva MR, to je fuk.
Září 30, 20204 r Ahoj, popíšu moje problémy: - restart infotaimentu i budíků za jízdy - zcela černý (vypnutý) infotaiment i několik dní (po restartu, po zamčení/odemčení ) - nemožnost ovládání klimatizace; dvě perly: - bylo vedro, zapnul jsem klimu na max a pak se to pos.....den to nešlo ovládat a klima jela cenou dobu na max....z auta se stal mrazák - ráno jsem si zapnul vyhřívání sedaček, pak se to zase pos. a celý den jsem jezdil s vařící sedačkou... - nefunkční parkovací asistent, na infotaimentu svítí, ale přestane pípat... - po nastartování nabíhají asistenti několik minut, do té doby samé chybové hlášky a otravné pípání - line asistent neustále řve "jeďte uprostřed svého pruhu", hrabe do řízení např. proti kamionu, kterému se snažím na úzké silnici vyhnout - line asistent "jede podle housenky uprostřed silnice", stačí mu světlejší vyjetý pruh; někdy nejede zase podle bílých čar, blbne hodně v noci a v dešti - AndroidAuto řve "WLAN spojení je nestabilní, přepojte telefon na USB", hláška má jen OK a skáče tam ihned pořád dokola, nejde manuálně vypnout, infotaiment v tu chvíli nefunguje, pomůže jen odpojení telefonu na displeji telefonu - tlačítka na volantu fungují kdy chtějí - infotaiment nezobrazuje čas, to většinou nejde ani vypnout StartStop - na budíkách není vidět spojení s telefonem přes BT, ikdyž telefon spojen je - nejčastější hláška: "tato funkce je dočasně nedostupná" nejsem řidič, ale betatester .....vše je opravdu nebezpečné, neboť to neustále svádí pozornost ....kam dali ve škodovce hlavu ? manželka s autem odmítla jezdit......
Září 30, 20204 r Jen se směju.Včera jsem byl s jedním kamarádem,šéfem jednoho z největších škoda servisu u nás na Moravě-Porsche Auto a říkal,že ty nové auta jsou děs co se týče elektroniky.Říkal,že nebývají už problémy jako kdysi s nápravami,motory atd,ale pořád dokola s infotaimenty a podobně. Octávie IV prý opouští brány továrny a jakmile dojede na salón jde okamžitě na přehrávání SW.Je tohle vůbec možné.Jelikož mám kousek Hyundai auto,tak z tamních zdrojů vím,že takové problémy se netíží.Škoda škody.
Září 30, 20204 r před 24 minutami, cosby napsal: Jen se směju.Včera jsem byl s jedním kamarádem,šéfem jednoho z největších škoda servisu u nás na Moravě-Porsche Auto a říkal,že ty nové auta jsou děs co se týče elektroniky.Říkal,že nebývají už problémy jako kdysi s nápravami,motory atd,ale pořád dokola s infotaimenty a podobně. Octávie IV prý opouští brány továrny a jakmile dojede na salón jde okamžitě na přehrávání SW.Je tohle vůbec možné.Jelikož mám kousek Hyundai auto,tak z tamních zdrojů vím,že takové problémy se netíží.Škoda škody. Ono taka zla naprava sa da mozno lahsie odladit ako zly software Myslim, teraz vseobecne, nakolko robim v IT, hlavne zalezi na tom, kto a ako ten soft robi a poviem vam, casto je to len jedna velka potemkinova dedina, kde sa hrame, ake je to vsetko pekne funkcne a v pozadi je to cele zabugovane ....my ludia nejak stale verime na nejaku "kvalitu" a cudujeme sa, ako je mozne, ze nam nejake auto alebo tovar vseobecne nesplna ocakavania kvality "lebo ved DOPLN_SI_DOVOD". Lenze casy, kedy bola kvalita prioritou su prec, teraz treba predat co najviac, za co najkratsi cas a co najmensie naklady..... Da sa to robit i lepsie, ale lepsi progmramator stoji viac penez.... a nieje to iba o programatorovi, ale celej ten pavucine cez manazerov az po nejakeho toho CEO Upraveno Září 30, 20204 r od Martttin
Září 30, 20204 r Říkal,že šéf vývoje SW byl vyhozen :-) :-),jen nevím,jestli šlo o šéfa Škodovky nebo celého VW
Září 30, 20204 r Kde koncern VW AG dal rozum? Teď jsem někde na webu četl (myslím, že autofórum), že Maier byl vyhozen ze Škodovky, protože odporoval Diessovi oproti protlačování přílišné elektrizace ve Škodovce a že koncern vsází všechno na jednu kartu, čili přestup k elektromobilitě. No jak toho chtějí dosáhnout, když ani neumí udělat pořádnou elektroniku v OIV a Golfu VIII? Aby to pro ně nedopadlo špatně.
Září 30, 20204 r před 42 minutami, cosby napsal: Říkal,že šéf vývoje SW byl vyhozen 🙂 :-),jen nevím,jestli šlo o šéfa Škodovky nebo celého VW https://elektrickevozy.cz/clanky/ve-vw-se-dejou-veci-konci-uz-i-sef-softwaru-a-hadejte-proc-asi
Září 30, 20204 r KOUPIL JSEM OCTAVII 4 2.9. ZATÍM BEZ PROBLÉMÚ, TO CO ZDE ČTU UŽ DELŠÍ DOBU-TAKY JSEM MĚL OBAVY JAK TO BUDE FUNGOVAT ALE ZATÍM SUPER. jINAK MÁM 1.5TSI STYLE + STYLE PLUS, JEZDÍM JEDNÍM SMĚREM Z KOPCE 50KM A OPAČNĚ, SPOTŘEBA UKAZUJE 5,3 TAKŽE DOBRÝ. MĚL JSEM OCTU 2 NAFTU 103KW A PAPALA TU SAMOU TRASU 5.1.
Říjen 1, 20204 r před 13 hodinami, zachyn napsal: AndroidAuto řve "WLAN spojení je nestabilní, přepojte telefon na USB" Asi jsi jediný, komu Android Auto šlo připojit bezdrátově..... Můžeš prozradit, jak jsi to udělal? Edit: Aha, teď jsem si v jiném vlákně přečetl, že nemáš Columbus, ale Swing. Tak zase nic :-) Upraveno Říjen 1, 20204 r od Host Doplnění
Říjen 1, 20204 r Ja mám Columbus na Karoqu a ide mi to bezdrotovo. https://forum.skodahome.cz/topic/153369-android-auto-wirelessbez-kábla/ Upraveno Říjen 1, 20204 r od JustinTest
Říjen 1, 20204 r 20 hours ago, Jan R. said: Kdy je to auto vyrobený, před srpnem? Registrace 7.září 2020, ale předtím měsíc/dva téměř vyrobená stála kdesi v MB spolu s několika dalšími tisíci O4, protože nebyly nemontovány světla a sedačky....
Říjen 4, 20204 r AndroidAuto umí bezdrátově nativně až Android 11, u A10 záleží zda to výrobce povolí nebo ne...
Říjen 5, 20204 r @zachyn moje byla vyrobená 1.7. a předána 24.8. ale že bych měl tolik problémů co ty, tak to ani náhodou. Jediné co nejde je se stát hlavním uživatelem🤷🏻♂️
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.