Přejít na obsah

Škoda Kodiaq II


statik_08

Doporučené příspěvky

před 4 hodinami, Petrik napsal:

Opravdu tam to tlačítko chybí? Podle fotek i návodu se přepíná mezi TA, ACC a omezovačem pomocí tlačítka na volantu (vpravo nahoře nad kolečkem).

 

Chyba tam minimalne piktogram.

Ak chyba piktogram, je tlacitko funkcne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Superba na víkend, tak som bol kuknúť, skutočne už tlačidlo na volante vypadlo, aktivuje ( deaktivuje) sa to cez asistentov, pravým kolečkom na volante. 
Okrem stáleho Line asist je otravné po novom aj výstraha prekročenej rýchlosti 🫣

2024-04-12 16.49.29.jpg

Editováno: , autor: DavidSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem se tak díval na jízdní videa a taky do online manuálu, tak přemístěním ovladače prevodovky na sloupek řízení v podstatě končí možnost manuáního řazení u automatu. Osobně jsem to používal při delších sjezdech, kdy jsem si posunul volič převodovky do manuálu a ten mi pak držel zařazený rychlostní stupeň. Pokud bych si podřadil pádly pod volantem, tak se za chvíli převodovka přepne zpět do automatu (a většinou zařadí směrem nahoru a auto brzdit motorem přestane).

Většině "řidičů" je to asi jedno (alespoň podle toho, co vídávám směrem dolů mohelnickým mohelnickým koprem, kde některým svítí brzdová světla po celou dobu), ale osobně to vnímám jako krok zpět. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 4/15/2024 at 8:59 PM, S.Lopik said:

Jak jsem se tak díval na jízdní videa a taky do online manuálu, tak přemístěním ovladače prevodovky na sloupek řízení v podstatě končí možnost manuáního řazení u automatu. Osobně jsem to používal při delších sjezdech, kdy jsem si posunul volič převodovky do manuálu a ten mi pak držel zařazený rychlostní stupeň. Pokud bych si podřadil pádly pod volantem, tak se za chvíli převodovka přepne zpět do automatu (a většinou zařadí směrem nahoru a auto brzdit motorem přestane).

Většině "řidičů" je to asi jedno (alespoň podle toho, co vídávám směrem dolů mohelnickým mohelnickým koprem, kde některým svítí brzdová světla po celou dobu), ale osobně to vnímám jako krok zpět. 

Stačí dát převodovku do "S" a převodovka si drží zařazený stupeň.

Ale souhlas, že možnost přepnout si převodovku do manuálu byla lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.) Viem, že je to dosť individuálna záležitosť, ale oplatí sa priplatiť vyše 600€ za paket, kde je :

Intelligent Park Assist
Trained Park Assist
Area View 360°

 

2.) Priplatiť 1000€ za väčší 13 palcový displej?

 

Auto budem použivať hlavne v meste, nikdy som také veľké auto nemal...

 

Editováno: , autor: spree
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. To by som asi bral 360ka je dobra vec tie asistenty by mi nechybali ale zena by to asi vyuzila niekedy ak by sa naucila s tym robit a nieje to az tak velka suma.

2. To by som asi zvazil podla toho co ten vaccsi ma naviac okrem velkosti ake funkcie nemam to nastudovane a podla toho by som sa zariadil ak vaccsinu nevyuzijes tak by som to asi nepriplacal kedze je to dost palka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...