Přejít na obsah

Az 3 tyzdne bez poruchy - potom lozisko v motore KO


Tissot

Doporučené příspěvky

DIAGNOSTIK - a týka sa to len FSI, alebo aj TFSI? Ak aj TFSI, hoď mi to prosím do PM.

Ohľadom Japoncov - čo takto kvalitné japonské auto z Maďarska? :D

FIShkaa - záruka je jedna vec, ale pri uznaní sa môžu vykrúcať. Čas ukáže. Ale 5 ročná záruka je nepochybne zaujímavá. A polygon je tiež pekný, ale to sa predsa robí aj so Škodovkami, že prejdú po tej dráhe, nie? A tak či tak, všetky chyby sa tam neodhlaia. Zistia len, čo to ide, brzdí, pracuje ABS a nebúcha to.

krysarr - no ja pod nárazníkom nemám čierny plast.

opravdu kazda nove vyrobena skodovka projede test polygon? to se pak nevysype motor hned po koupi... mozna... Vykrucovani u zaruky ? To umi specielne skodovacky servisy :t:huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bejvávalo u Toyoty

U Toyoty je blbý, že si koupíš corollu a když se ti pak někde vysype a ty budeš u krajnice zoufale mávat na auta aby ti někdo pomohl, tak ti nikdo nezastaví, protože tě každý bude považovat za zloducha. Protože už si někdy viděl porouchanou corollu? :D

Editováno: , autor: FUGAS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FISHkaa - no neviem, ale moja Fabia jazdila viac ako rok do práce cez rozbité železničné priecestie a potom po panelke (nie okreske, ale účelovej komunikácii) a nič nevypadlo. Ešte aj "kosti" boli pri predaji pôvodné. Tak prečo by malo vypadávať niečo na nových autách?

Keď sa vyhovorí Škoda servis, môžem to ísť skúsiť inam. Ale keď sa vyhovorí servia KIA?

DIAGNOSTIK - veď nebuď tajnostkár a prezraď, na čo mám dávať pozor? Motor sem tam umyjem tlakovou vodou (u RS ešte nebolo treba). Ale potom ho vždy poriadne presuším jazdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FISHkaa - no neviem, ale moja Fabia jazdila viac ako rok do práce cez rozbité železničné priecestie a potom po panelke (nie okreske, ale účelovej komunikácii) a nič nevypadlo. Ešte aj "kosti" boli pri predaji pôvodné. Tak prečo by malo vypadávať niečo na nových autách?

Keď sa vyhovorí Škoda servis, môžem to ísť skúsiť inam. Ale keď sa vyhovorí servia KIA?

Na me zlate (resp bíle ;) ) fábulce sem nalítal pres 80kkm a seznam oprav, kvuli kterym sem byl v servise, nebo sem holt opravil sam, byl dost dlouhy. Nevim, zda si tady na foru (resp na jeho predchozi verzi) koukal po typickych chybach fabie - mel sem skoro vsechny. Dle kupce, co to po mne koupil, se jeste musela menit RJ motoru, lambda a tesneni pod hlavou... Nekteri skalni clenove mi mohou dosvedcit, ze sem se k auto nechoval jako ke spotrebaku + mel sem standartni podvozek = auto vubec netrpelo a presto furt neco ...

NErikam, ze sem byl nespokojenej - fakt sem ho mel rad a jenom potreba vice prostoru a vice koniku pod kapotou mne donutili ke zmene...

Co se tyka servisu - sou kvalitni a nekvalitni a to u kazde znacky. Doufam, ze se to casem vycisti... Dle meho nazoru je skodovackych servisu prilis - ma ho kazdej smoula (napr. Adamek)... Nejsem urcite jedinej kdo muze srovnavat skodovacky servis se servisem konkurecni znacky a videt znacne rozdily v pristupu k zakaznikum... kol110

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja ten zoznam chronických závad Fabií zhruba poznám a mňa nepostretla ani jedna. Je síce pravda, že ja som nemal pod kapotou 1,4 MPI, takže hneď odpadli niektoré závady, zrejme s tým súviselo aj servo (resp. jeho snímač). Ale je možné, že bol iný kvoli ESP. Neviem. Kosti aj napriek ťažšiemu motoru ostali pôvodné, brzdy bez problémov. Jediné, čo som menil, boli zadné polyuretanové dorazy tlmičov a snáď už len spotrebák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera předvedl u mého servisu to moje drnčení při troubení...To koukaly...před tím se mi to nikdy nepovedlo, tak objednali jediné relé, které prý na tom okruhu je a vyměnili....to na Gateway. No drnčí dál....je slyšet relé jak z pod volantu furt cvaká sem tam - odborně srší. No prý tam žádný relé není...Diagnostiku pomoooc.....Prý musí projít schémata a je jasně slyšet jak to dělá nějaké relé....Mám kožený trojramenný volant a full výbavu v páčkách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U tý OCTAVIE II to není už TDI,ale aktuálnější je FSI.To je pochoutka....Tam to bliká jako vánočni stromeček....

TO DIAGNOSTIK : Co tim jako myslis? Ja mam FSI, tak prosim napis vice. Sice zadnej problem s motorem nemam, ale budu rad, kdyz napises co vis, navic asi nejsem jedinej koho by to zajimalo... Dikec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám to BLR 110 kW - to je opravdu pochoutka.... Ten motor po startu smrdí jako kdyby pálil černý uhlí a pak do 3.000 otáček ja mrtvej. Jinak jsem spokojenej. Jo občas cuká při přidání plynu a odborník z MB mi jenom napsal, že on to se mnou řešit nebude, že partner v řešení problémů je pro mě můj servis....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som s 2,0 FSI jazdil a nepripadal mi nejaký mŕtvy dole. Skôr až prekvapivo lineárny už od voľnobehu. Asi tam nebudeš mať niečo OK.

A po štarte smrdí motor, alebo výfuk? Aké staré je to auto (km)?

Odborníka si mohol zabiť, že si si práve zvolil za servis ich, že ako by sa zatváril. Nikto ti predsa nemôže predpísať, kam máš chodiť na servis. Očividne sa mu do toho nechcelo, tak ťa odpinkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To prý je v pořádku, prý to kontrolovali. To relátko srší jen když troubím....a to na Gateway je 100% vyloučené...nějaké pod volantem tě nenapadá - v těch plastech. Jak znám zdejší odborníky mám šanci jako hlemýžd před rozjetým kamiónem....Pomóóóóc....křup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ferda - s tým klaksónom by som postupoval asi takto:

- zistil by som odber klaksónov (buď vypátrať alebo zmerať)

- klaksóny by som odpojil a nahradil záťažou s rovnakým odberom (proste nech to nerobí pri testovaní rámus, t.j. napr. žiarovkami a pod)

- odkrytoval by som časť nad nohami vodiča

No a už môžeš sledovať, čo srší, či tým nejde hýbať, resp. ak je problém v relátku, tak vymeniť (možno dočasne aj za iné rovnaké odvedľa).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...