tomson1 Vloženo 14. leden 2007 Sdílet Vloženo 14. leden 2007 Jo znám to taky tak, na Oct. II jsem na to víko přilepil z OBI průhledné dorazy a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPX Vloženo 14. leden 2007 Sdílet Vloženo 14. leden 2007 Tak tady je ta palubka. Tam vpravo to vrže (alespoň nám) na dvou místech: někde hluboko v přístrojovce jakoby za horní schránkou (tam to rozebírat určitě nebudu) a pak vrže víko té schránky. Zajímavý je, že po několika minutách jízdy, když se auto zahřeje, veškerý vrzání zmizí, ať už jedeme po jakýchkoliv nerovnostech. Fakt nevím...Vrzání víka schránky se mi podařilo trochu utlumit a je to znát. Je to podobný systém jako u těch dveří. Malý kousek mirelonu (asi 2x2,5 cm) přilepený zvnitřku na to víko. Doporučuji menší tloušťku mirelonu (2-4 mm), jinak by to šlo docela špatně zavírat. PS: Ještě se zkusím podívat na ty vrzající budíky, protože z toho jsem už taky na prášky Tak přesně za tím kaslíkem mám taky nějakýho cvrčka ( po zahřátí lepší, ale v Praze to na dlažkách rachtá furt). Kde ti vržou budíky? Já jsem to hledal a nakonec jsem zjistil, že příšernej pazvuk dělá ten plast mezi sklem budíků a volantem ( dolní lem budíků). Jde s ním lehce hnout a škrábe o to plexi ( příšernej zvuk). Čekám jestli ještě něco najdu a pak hybaj do salónu ať se chlapci snaží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdena_VM Vloženo 14. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2007 Díky za návod kastlíku - mě to ale vrže spíše až za kastlíky no a u těch budíků také ... odvezu to do servisu, na novém autě by to dělat nemělo - mě se to, bohužel, po jakkoli dlouhé jízdě nezlepší, pomůže pouze hlasitější rádio, ale stejně to člověk slyší - to když pak sednu do obyč Kangoo, tak mi příjde, že to snad ani není možné ... jinak je to super kára, ale tohle mě fakt už dost štve :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Netrvalo dlouho a vrzání je zpět :-( navíc se mi objevil "cvrček" i vpravo vzadu ... takže po Novém roce opět jedu reklamovat do servisu ... auto za 540tis a vrže jako 5 let stará ojetina z Asie ... mám z toho už fakt blbou náladu :-( kluci srry, ale tu a tam při chladném počasí vrzne něco i v autech hodně přes 1m ale chápu, taky to nesnáším tyhle pazvuky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 Tak já přispěju taky trochou do mlýna. Mě vrzalo zadní odkládací plato, vrzalo a klepalo. Zajel jsem do servisu a odstranění závady spočívalo v lehkém namáznutí vodících čepů zadního plata. A je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 (editace) Kde ti vržou budíky? Já jsem to hledal a nakonec jsem zjistil, že příšernej pazvuk dělá ten plast mezi sklem budíků a volantem ( dolní lem budíků). Jde s ním lehce hnout a škrábe o to plexi ( příšernej zvuk). Až budu mít trochu času tak se podívám, co by s těma budíkama šlo udělat. Občas se mi ale zdá, že něco lupe jakoby v horní části celý tý kapličky, tam jak je to protažený do tý palubky. Editováno: 16. leden 2007, autor: Václav Š. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 to když pak sednu do obyč Kangoo, tak mi příjde, že to snad ani není možné ... jinak je to super kára, ale tohle mě fakt už dost štve :-( Taky nechápu proč Roomster tak „vyvádí“. Onehdá jsem párkrát jel v jedné z prvních Octavií (1997 asi) jako spolujezdec a tam, kde já jedu 40 km/h a Romča vydává příšerný zvuky, jel řidič té Octavie snad osmdesátkou a uvnitř byl absolutní klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 a zase to vrzganie , co sa nepoucia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 furt dokola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 23. leden 2007 Sdílet Vloženo 23. leden 2007 Davam rumikovi docela zabrat a nic nevrze. Mozna to bude tim ,ze mam trvale zapnuy radio ) nemate nekdo zkusenost s opravnou sadou na pneumatiky? planuju prestavbu na LPG a nechce se mi tahat rezerva v kufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Pozeral som na tie fotky a ja by som ten tapacírung vyriešil inak. Keždé vŕzganie je obvykle len posun dvoch materiálov po sebe. Takže do toho tapecu by som asi trochu hlbšie umiestnil nejakú rozperku (trebárs kus styroduru, korok alebo gumový blok), ktorá by ten roh oddialila od tej gumy a bolo by. Inak pri odstránení iných vŕzganí pomáha aj nalepiť na jeden z dielov v mieste dotyku obyčajný kúsok textilu alebo plsť. Tie diely sa potom už môžu po sebe volne kĺzať a nevydávajú pazvuky. Na rezonujúce diely je zase dobré nalepiť nejakú pružnú ale ťažšiu hmotu (napr. pásik gumy). Zmení sa rezonančná frekvencia toho dielu a je pokoj. Asi vďaka tomu, že som to takto vychytal už u Favorita, tak u Fabie ani u OII mi neč v aute nepazvukovalo (tak som to nemusel riešiť). Vždy len zadný držiak ŠPZtky, ten som ale vypodložil gumou z podložky pod myš a je pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Pozeral som na tie fotky a ja by som ten tapacírung vyriešil inak. Keždé vŕzganie je obvykle len posun dvoch materiálov po sebe. Takže do toho tapecu by som asi trochu hlbšie umiestnil nejakú rozperku (trebárs kus styroduru, korok alebo gumový blok), ktorá by ten roh oddialila od tej gumy a bolo by. Inak pri odstránení iných vŕzganí pomáha aj nalepiť na jeden z dielov v mieste dotyku obyčajný kúsok textilu alebo plsť. Tie diely sa potom už môžu po sebe volne kĺzať a nevydávajú pazvuky. Na rezonujúce diely je zase dobré nalepiť nejakú pružnú ale ťažšiu hmotu (napr. pásik gumy). Zmení sa rezonančná frekvencia toho dielu a je pokoj.Asi vďaka tomu, že som to takto vychytal už u Favorita, tak u Fabie ani u OII mi neč v aute nepazvukovalo (tak som to nemusel riešiť). Vždy len zadný držiak ŠPZtky, ten som ale vypodložil gumou z podložky pod myš a je pokoj. ) no vida k cemu se v ere optickych a leserovych mysi, hodi jiz nepouzivane gumove podlozky., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Ja neviem, ale aj optická myš je na podložke ako doma. Hlavnou výhodou je menšie opotrebenie plastových nožičiek na spodku myši a taktiež aj stola. Moja drahá polovička podložku vždy niekde zapotroší, tak má na stole už nepekne prešúchaný ten drevený dekor. Ale inak tá guma z lacných podložiek je fakt univerzálny materiál a ide ho použiť na kadečo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Medzi povinnú výbavu každého majiteľa škodovky by mali patriť aj: - samolepiace plstené pásky (dostať v Hornbachu) - molitan (pozor, niektoré tiež vržú, takže kúpiť ten správny) - lacné podložky pod myš (osvedčili sa tzv. open-cell, z nich treba strhnúť látku a máme perfektnú gumu) - obojstranná technická lepiaca páska - autoelektrikárske látkové izolačné pásky Toto všetko použiť na správne miesto a vŕzganie je preč. Obvykle sa každému autu venujem po tejto stránke prvých pár mesiacov a potom už je pokoj... Najhoršie sa odstraňujú pazvuky po plastoch, ktoré majú ulomené packy a nedržia na mieste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 Medzi povinnú výbavu každého majiteľa škodovky by mali patriť aj:- samolepiace plstené pásky (dostať v Hornbachu) - molitan (pozor, niektoré tiež vržú, takže kúpiť ten správny) - lacné podložky pod myš (osvedčili sa tzv. open-cell, z nich treba strhnúť látku a máme perfektnú gumu) - obojstranná technická lepiaca páska - autoelektrikárske látkové izolačné pásky Toto všetko použiť na správne miesto a vŕzganie je preč. Obvykle sa každému autu venujem po tejto stránke prvých pár mesiacov a potom už je pokoj... Najhoršie sa odstraňujú pazvuky po plastoch, ktoré majú ulomené packy a nedržia na mieste. heheheeheeheehhe ok vyhodim klic na kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 Igor, až také zlé to zase nie je. Ja som na Fabii nemusel nič odrezonovávať, akurát trochu rezonovala pri istej hlasitosti mriežka reproduktora. Ale tak nahlas som rádio počúval len zriedkavo. Teraz na OII mi rezonuje pravé zrkadlo, aj to musí audio basovať dosť nadštandardne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Igor, až také zlé to zase nie je. Ja som na Fabii nemusel nič odrezonovávať, akurát trochu rezonovala pri istej hlasitosti mriežka reproduktora. Ale tak nahlas som rádio počúval len zriedkavo. Teraz na OII mi rezonuje pravé zrkadlo, aj to musí audio basovať dosť nadštandardne. No bohužiaľ to veru je zlé. Mal som a mám možnosť jazdiť na nových škodovkách a stále je to horšie a horšie. Stačí si pozrieť predpredajné reklamácie, nežiadúce pazvuky sú tam uvedené často, takisto patria do top rebríčka reklamovaných závad zákazníkmi prvé mesiace po predaji Najsmutnejšie na celej situácii je to, že sú závady, ktoré sa opakujú už niekoľko rokov a výrobca vôbec nespravil žiadne nápravné opatrenia, len presunul riešenie nedostatkov z výroby na chudáka predajcu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 hmm asi mam stesti,. ale ani FI, ani OII ani rumik mi zadny takovy potize nedela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ucetni.com Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Zdravíčko, takže k tomu vrzání v palubce - přední část u spolujezdce při zrychlení, brždění, v zatáčkách ... objevilo se mi to asi po 14 dnech a celkem jsem supěl, ale podařilo se najít ... Je to na konci středového sloupku co jde od řadící páky směrem k motoru (v nohách spolujezdce). Překrývá se tam několik plastů, u kterých bych takové pazvuky nepředpokládal. Zatím jsem tam vrazil kousek jelenice, co jsem měl na skla a ticho ... ticho ... ticho .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelote Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Zdravíčko, takže k tomu vrzání v palubce - přední část u spolujezdce při zrychlení, brždění, v zatáčkách ... objevilo se mi to asi po 14 dnech a celkem jsem supěl, ale podařilo se najít ... Je to na konci středového sloupku co jde od řadící páky směrem k motoru (v nohách spolujezdce). Překrývá se tam několik plastů, u kterých bych takové pazvuky nepředpokládal. Zatím jsem tam vrazil kousek jelenice, co jsem měl na skla a ticho ... ticho ... ticho .... tak tam přesně to mám asi i já... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdena_VM Vloženo 5. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 O víkendu to hend rozeberu, měs tím v servise pomohli na cca 4 dny :-( pak to začalo znovu ... ale vrže to nyní téměř stále Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 hmm me to zatim nevrze, ale dam si na to pozor., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jered Vloženo 31. Březen 2007 Sdílet Vloženo 31. Březen 2007 Zdravíčko, takže k tomu vrzání v palubce - přední část u spolujezdce při zrychlení, brždění, v zatáčkách ... objevilo se mi to asi po 14 dnech a celkem jsem supěl, ale podařilo se najít ... Je to na konci středového sloupku co jde od řadící páky směrem k motoru (v nohách spolujezdce). Překrývá se tam několik plastů, u kterých bych takové pazvuky nepředpokládal. Zatím jsem tam vrazil kousek jelenice, co jsem měl na skla a ticho ... ticho ... ticho .... Mám najeto 230km a vrzání se objevilo taky. Přesně tam kde píšeš. za jízdy jsem to trosku rukou pritlacil a prestalo to. Dela to hlavne, kdyz je auto studene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ArticCool Vloženo 15. Duben 2007 Sdílet Vloženo 15. Duben 2007 Ahoj, včera mi začalo něco dost klepat v přístrojové desce jako by pod volantem. Jde to slyšet hlavně při jízdě na kostkách. Dost mi to vadí. Z takových věcí úplně šílím. Máte někdo takový problém také ? Musím to rychle vyřešit, jinak mi jízda z takovým rachotem není vůbec příjemná. Mám najeto 500km. Auto mám týden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jered Vloženo 17. Duben 2007 Sdílet Vloženo 17. Duben 2007 Včera jsem tam nalepil filc a je po vrzání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.