Přejít na obsah

Servisní interval


DAFNE

Doporučené příspěvky

Mám SUP 2,8 V6, původně s prodlouženým servisním intervalem. Po 60.000 km jsem to nechal naprogramovat na fix 15.000 km, protože jsem tam v módu prodlouženeho intervalu nalil neuvěřitelné množství oleje na doplnění (tak litr na 3.000 km). Jednak to bylo docela drahý a jednak mě nebaví pořád stát u benzinky a dolívat olej. V sobotu jsem dolíval litr po 7,5 tis. km od výměny, takže se to zdá více v pohodě.

Máte někdo podobné zkušenosti? Co doporučujete?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

No ja mam prehozenej interval na 505.01, leju tam Divinol Syntholight 505.01 5W40 PD a nedolejvam v prubehu 15 tis nic. a hlavne ta cena lol , 5L za necelej litr :p

http://www.autobroz.cz/product_info.php/cP...roducts_id/2484

ale premyslim ze se vratim k Longlife a presne k tomuhle :

Vysoce výkonné lehkoběžné motorové oleje s nízkým obsahem sulfátového popela, fosforu a síry (LowSAPS) pro bezchybnou činnost DPF filtrů. Specifické vlastnosti těchto olejů vyhovují požadavkům koncernu VolksWagen na oleje kategorie "Long-Life III" s extrémně prodlouženými servisními intervaly (QG1, až 50´000 kilometrů dle typu motoru a druhu provozu) u všech motorů Audi, VW, Seat a Škoda (PD, TDI, FSI).

Tento typ olejů postupně nahrazuje "LongLife II" oleje . Podle neověřených informací je to proto, že použití extrémně řídkého oleje (viskozitního rozsahu SAE 0W-30) má za následek přidírání čerpadel (zejména v klimaticky teplejším období při vyšší zátěži). Pravděpodobnější roli však hraje jistě cena. Náklady na výrobu "LongLife III" jsou výrazně nižší, přičemž schválení 504.00 /507.00 pokrývá normy 503.00 /506.00 /506.01 kterým vyhovují právě oleje "LongLife II".

DIVINOL Syntholight 03/ SAE 5W-30

Hochleistungs-Leichtlauf-Motorenöl auf Basis modernster Synthesetechnologie. DIVINOL Syntholight 03/ 5W-30 ist das Motorenöl der dritten Longlife-Generation. Mit diesem Motorenöl können nahezu alle VW- und Audi-Motoren unabhängig von ihrer Bauart befüllt werden. Mit diesem Longlife-Motorenöl sind Ölwechselintervalle von bis zu 50.000 km bzw. 2 Jahre gewährleistet.

Spezifikationen: VW 504.00 / 507.00

Akorad u Broze to maji blbe popsane

http://www.autobroz.cz/product_info.php/products_id/2474

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No , tak to ja redeji zase trochu priplatim, tomuhle bych uz vazne neveril

Připlatit si můžeš,ale získáš jen nápis na kanystru a ten pak hodíš do popelnice... Tenhle olej je německé kvality a zpracová se ve stejné rafinerii co některé jiné značky... No každopádně u olejů jsou důležité parametry, norma a ne samolepka s nápisem,za tu já nepotřebuju vyhazovat peníze... Oleje téhle značky používám cca 5 let a no problema... Proč taky?! VW 507.00 ...

Editováno: , autor: seler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja jsem prave dnes presel zase z 15000 na longlife III a nalil jsem tam ten divinol, vypustil jsem z toho po patnacti tis asi komplet napln, moc ho za tech 15 tis neubylo, pouzil jsem nemeckej DIVINOL Syntholight 03/ SAE 5W-30 kterej ma taky prave VW 507.00. Jinak kdyz jsem bral od znameho z kramu filtr a videl jsem tam Shell helix ultra longlife II za cenu 925 Kc litr, tak jsem to malem nerozdejchal. Jinak jsem mel prave 5L kanistr a mam aspon zalozni litr na doliti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
Já nedolejvám žádnej olej mezi servisníma intervalama na 15000km si veme olej tak mezi ryskama,a to mám najeto 220ti km

TAky nic nedolivam a mam interval 15000km. Vezme si vzdy jen to co je mezi ryskami a to nepatrne. nabehano mam cca 140 000km. Tak doufam, ze to takhle bude pokracovat i nadale!!! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Olej měním po 15 000 jinak , před dovolenou jsem měl na oleji najeto asi 15000 a neměnil jsem ho nechal jsem to až po dovolené a nejel jsem asi 1850km a rychlost jsem držel cestu tam stále na 150Km/h a zpět 180Km/h (v obci podle pravidel) a olej klest z půlky na minimum, ta jízda tomu asi dala hodně, tak jsem tam dolil půl litru a stejnak pak vyměnil, dávám tam Castrol 505.01 5W40 myslím že kolem 500 za litr, ale možná tam hodím Castrol 505.01 5W40 longlife ten je za asi 700 za litr, na oleji nechci šetřit. jinak cena je různá, když to koupím v obchodě dám za to plnou cenu a pokud je to bokem tak půlku

Editováno: , autor: quakmen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ceny olejů už se tu někde řešily. Cosby tam měl pškné povídání. Suma sumárum tam bylo řečeno, že platíš, stejně jak bylo poznamenáno tady, za nálepku. Nouzí sice netrpim, ale jestli mám dát 600 za litr, nebo 180 za litr, tak je volba jasná. Navíc to není žádný no name, ale Mogul, na který jezdim už x let a žádný problém. Prodloužený servisní interval jsem zrušil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ceny olejů už se tu někde řešily. Cosby tam měl pškné povídání. Suma sumárum tam bylo řečeno, že platíš, stejně jak bylo poznamenáno tady, za nálepku. Nouzí sice netrpim, ale jestli mám dát 600 za litr, nebo 180 za litr, tak je volba jasná. Navíc to není žádný no name, ale Mogul, na který jezdim už x let a žádný problém. Prodloužený servisní interval jsem zrušil.

nevím kde je pravda a hádat se nebudu dokud neuvidím test tak si vždy raději koupím olej co bude stát víc, kupuji Castrol a i když to bude olej na 30000 km tak ho vyměním po 15 000 ale nechci nijak špinit znažku mogul, ale dřív jsem měl doma olej Mogul 15W40 a Castrol 15W40 a ten mogul byl nahnědlej a strašně řidkej, a Castrol byl nádherně čistej a oproti Mogulu hustejší, tak ať mi nikdo netvrdí že Mogul a podobné levné oleje je stejná kvalita jak Castrol a podobné, tomu neuvěřím ani za prase. sice souhlasím že se za značku platí, ale platí se i kvalita. a at mi to někdo vyvrátí. proč tedy když jsou všechny oleje stejně kvalitní tak proč jako je castrol a podobné kvalitní značky nekrachují? to je dívný že? a když už si koupím Superba tak mám i peníze na provoz a raději dám do oleje více peněz, dát tisíc korun za 5 L oleje? co to je zač? (to je Fritol nebo Vegetol ne) já kupuji Castrol 5W40 505.01

Editováno: , autor: quakmen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potrebuju poradit.... brzo budu muset menit olej do motoru a tak se ptam jestli je mozne si koupit svuj olej a prijit do servisu a provest tyto ukony tam, samozrejme ze chci být u toho takze to zalezi jestli me vyhoví. A nebo se vyprdnout na servisku a udelat si to sam.

radeji byh videl ten servis. Nebo pokud mi poradite nejaky servis v okoli brna co by mi umoznili byt u toho popripade i si privest ten olej.

diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám SUP 2,8 V6, původně s prodlouženým servisním intervalem. Po 60.000 km jsem to nechal naprogramovat na fix 15.000 km, protože jsem tam v módu prodlouženeho intervalu nalil neuvěřitelné množství oleje na doplnění (tak litr na 3.000 km). Jednak to bylo docela drahý a jednak mě nebaví pořád stát u benzinky a dolívat olej. V sobotu jsem dolíval litr po 7,5 tis. km od výměny, takže se to zdá více v pohodě.

Máte někdo podobné zkušenosti? Co doporučujete?

A ta změna intervalů z prodloužených na pevné má nějaký vliv na spotřebu oleje? Podle mě max. v tom, že používáš jiný olej, s jinou viskozitou, nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měním olej po 12-15tis, dávám total 5w 40, podle známého co obchoduje s oleji je prý velice kvalitní. Nikdy bych neměnil po 30 a už vůbec ne po 50tis km. i když je olej na to dělanej. Stejně se vždycky dostane bordel do oleje a chtěl bych vidět olej po 50tis km, to musí být pěknej hnus. To raději po 15tis. a je klid :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlas já taky zrušil interval 30000 a jsem na 15.Přes vag jsem si nechal i nastavit interval(upozornění při 14500km).S tím olejem nevím.Já používal jak castrol tak teď mám mobil a jsem spokojen.Cena za castrol byla nějakých 280/l a cena za mobil cca 260(ceny před zdražením a přes známého).V obou případech se jednalo o plnou syntetiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.

Když jsem koupil SUPA,tak první co bylo jsem měnil Long Life za plnou synt.,jezdit na Long Life 30tis/km mi přijde fakt vražedné pro motor a stejně tak pro turbo.

Měním co 13500km,vždy když mi pípne servis,nedolívám vůbec,spotřeba oleje je téměř nulová(cca 0.2l na těch 13 500km).

Jezdím pouze na Castrol používaný v orig Škoda servisech. Cenu neřeším mění mi to známej mechanik přímo ve Škodovce,bere si 1000kč za olej,filtr a vynulování servis intervalu,vyměna trvá cca 30min,takže pohoda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co je na tom vražedného, já mám interval 30tis, používám Aral LongLife III , je sice drahý ale kvalitní... 50tis to už je moc, o tom žádná... taky záleží jaký olej tam lijete, nějakou sračku za pár stováků bych teda do motoru nelil, radši si připlatím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

čuyko chlapi,tak jak ste to nakonec vyřešili a co doporučujete? Za 1000km jdu na servisní prohlídku s výměnou oleje a přemýšlím,že LL změním na interval 15tis.

Já defakto ani nevím jak se k tomu mám vlastně stavět,najedu ročně kolem 20ti,možná víc a nerad bych zase chodil 2x do roka do servisu.

Težko říct,ale věřím,že LL ať je sebelepší,tak měnit olej po 30ti nebo 50ti je hovadina...

a když už změna ojele,tak na jaký? defakto ani nevím jaký je rozdíl mezi OW a 5W nebo 30 a 40

chjo:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...