MartinM_2013 Vloženo 29. Září Sdílet Vloženo 29. Září Zdravim vsechny, vzhledem k tomu, ze koncern uz nenabizi zadne neprimo vstrikujici motory s atmosferou jsem poridil TSI, ktery trpi na karbonizaci pri nevhodnych provoznich podminkach. Cetl jsem spoustu clanku jak tomu zabranit, protoze pri mych dennich studenych 5km trasach do prace(olej se dostane v letnich dnech nekam k 70°C) a o vikendu nekam dal tomu urcite neprospeje. Karbonizaci se snazim zabranit tim, ze tankuji pouze 100 oktanu, olej chci menit pri 10tkm a v otackach se snazim pohybovat jak v obci tak mimo mezi 2-3t/min, popripade vys. Eko radce na pristrojovce ignoruji, mam manual. Jedno z hlavnich doporuceni je obcas dat motoru za usi, ale co tato zaklinaci veta vlastne znamena? Jednou tydne jit do 5t/min nebo casteji nebo je nutne jet ve vyssich otackach delsi cas? Skutecne je mi zahadou co je tou vetou mysleno. Dokaze nekdo upresnit? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 29. Září Sdílet Vloženo 29. Září Moc se dělat nedá, zejména vzhledem k vnejšímu/vnitřnímu EGR. Kdesi jsem četl, že nekašlat na výměny vzuchového filtru motoru. "Lepší" benzín (většina diskusí je v rovině přání), aditivace. VIF pronikající i do olejové náplně - opět rovina spekulací. Vyhnáním pavučin rozumím svižnější rozjezd do červeného pole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 29. Září Autor Sdílet Vloženo 29. Září Diky za reakci. Vzduchovy filtr sel po 10tkm ven. Prekvapilo, ze neni uz v uplne cistem stavu oproti doporucene najezdove vymene. Cervene pole jeste navstivene nebylo, aby ten motor to vydrzel. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 30. Září Sdílet Vloženo 30. Září Nejsem odborník, tak jen co mám z doslechu. 100 oktanů je dle mě zbytečných. Spíše benzin s aditivy. A jednou týdně jsem motor (když jsem měl manuál) vytáčel opravdu až do omezovače otáček. Ale jen na chvilku. Jestli jsou tyto rady správné, taky nevím. Ale určitě nic nestojí (100 oktanový benzín) 😉. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosDavos Vloženo 1. Října Sdílet Vloženo 1. Října Všechno je k ničemu, protože se to na sací ventily stejně nedostane. Jediné, co pomáhá, je jednou za 100 tisíc kilometrů nechat ventily vyčistit pomocí skořápek a sody. Alternativně by pravidelné čištění vodíkem při výměně oleje mohlo také významně omezit usazování karbonu v sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OpelIns1 Vloženo 1. Října Sdílet Vloženo 1. Října Začnime otázkou odzadu - koľko teda ročne najazdíš a koľko rokov mieniš prevádzkovať toto auto? Pokiaľ najazdíš 5000km/rok a chceš ho mať 10 rokov tak si myslím, že určite nemusíš riešiť nič. Pravda, otázkou môžu byť tvoje krátke studené cesty do práce - na to myslím by bol vhodný hybrid. No, alebo elektrická kolobežka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 10. Října Autor Sdílet Vloženo 10. Října Najezd 10 -12 tkm rocne. V pracovni dny kratka trasa 2x 5km. Vozidlo menim po 10ti letech. Olej po 10 tkm nebo 1 rok. Dle toho co prijde drive. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.