Přejít na obsah

Cvakající relátka v palubní desce


Ignác

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Prosím o radu po zapnutí a vypnutí klíčku mi něco cvaká pod palubkou při zapnutí špatně naskakuje budík palivoměru a otáčkoměr občas naskočí se spožděním,když čekám až to cvakání skončí a pak nastartuji vše běží narmálně.Dík za odpovědi. octavia 1.4 mpi rv 98.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o radu po zapnutí a vypnutí klíčku mi něco cvaká pod palubkou při zapnutí špatně naskakuje budík palivoměru a otáčkoměr občas naskočí se spožděním,když čekám až to cvakání skončí a pak nastartuji vše běží narmálně.Dík za odpovědi. octavia 1.4 mpi rv 98.

Daj to na VAG ťažko to tak riešiť pokiaľ to nenapojíš na diagnostiku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ted to mám rozebraný cvaká to z palubky někde v budíkách

Jenom pro doplnění když zapnu klíček tak palivoměr tak trochu škube u nuli a to trvá tak 30 sekund pokud nezačne ukazovat když nastartuji v době co cuká tak mi nejde otáčkoměr pokud očkám až naskočí palivoměr vše funguje normálně když auto chcípnu tak palivoměr opět cuká a to je to cvakání.Poraďte jak se toho zbavit a na kolik to vyjde dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Tak sem se na to cvakani pri studenym motoru ptal v servise a tam mi rekli, ze nemuzou vedet vsechno :t pekna odpoved :-) tady to urcite nekdo vi..a nepovi..rek bych ze to bude neco, co setri motor pri vytoceni do vysokych otacek - tak aby se za studena moc nenamahal...je to tak...?? tak prosim...co to je...?

Zdravim vsetkych,k tejto teme som to aj tu slusne presurfoval ale nepochopil z toho ake je riesenie problemu,to ze ked je vonku kosa tak spina(cvaka) rele zhavenia to chapem ale to pohasinanie svetiel je teda sposobene starou batt., nefunkcnym rele, zlym kontakto alebo to je skratka OK? Za pripadnu odpoved Dakujem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k poslednimu prispevku:

No to bych nevidel jako nejaky velky problem, udelaji ti to i svetla kdyz treba das dovrit okna kdyz uz jsou zavreny nez to elektronika odpoji, mozna treba vetsi zatez na kostrici spoj nekde bo tak, ale nic hroznyho to neni ... ale zajimalo by me taky to cvaknuti nad 2500 otacek :-) jestli treba nejaky dohrivani, kdyz to se zvysi prutok paliva do motoru? ze by to nemuselo stacit dohrivat bezne, netusim, asi neco co ma vetsi odber, zhavice v nafte? dela to i u benzinu? nebo jen u nafty? kdyz nikdo nevi, tak me napada zjistovat co je pod palubkou za relatka a nebo hold postupne pripojit nejakou treba ledku na kazdy relatko a zkusit na kterym to je ... podle me to bude nejaky zhaveni nebo tak, pac svetla nepobliknou pri pul amperovy zatezi a pokud nekomu jo, tak by to mel resit :-D

Editováno: , autor: PatrickE3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre reknu vam to... je to... chvilka napeti... jeste chvilku... dozhavovani ;-) kdyz je motor studeny a ma do 2500ot, tak se jeste zhavicima svickama dozhavuje a jakmile prekroci 2500ot tak se zhaveni vypne, stejne tak se vypne pokud teplota motoru dosahne urcity hodnoty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomina to vsetko som pochopil a dokonca hned,ja som riesil preblikavanie svetiel ,viem ze sa to deje v case ked je to rele zopnute resp. ked este auto potrebuje dozhavovat ale neviem ci to je OK , je normalne ,ze mi blika osvetlenie pristrojovky a svetla detto. .Myslim ,ze k tejto teme si tu niekde napisal aj " S kontak" , mam tomu chapat tak ze mam niekde hladat zly kontakt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti behem zahrivani motoru, cvaka rele v zavislosti na otackach a k tomu ti vzdy pohasnou svetla a podsviceni tak je to normalni. Zhaveni ma dost velky odber a alternatoru chvilku trva nez se nabudi a zacne opet vyrabet dostatecne velky proud, ktery je potreba pro napajeni spotrebicu vcetne zhavicich svicek, no a tu chvilku co neni altik dostatcne nabuzen, vyrabi maly proud a to ma za nasledek snizeni napeti v siti coz se projevuje tim pohasnutim. Nekomu to dela vic nekomu min, nicemu to neskodi, zavisi to na kvalite a stavu baterie(castecne vykryje napetovy pokles) ale i na jinych drobnostech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za odpoved. V mojom pripade sa ale alternato asi nenabudi vobec lebo to blika stale,normalene si idem ,mam napr. 2000ot. a blikam si,tak ze sa nejedna o to prebliknutie ako to robi napr. pri dovreti okien alebo zopnuti rele, cele to skonci nad 2500ot. alebo po zohriati motora cize ked prestane dozhavovat. Rele zhavenia som pre istotu menil a batt. detto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...