Přejít na obsah

octavia II tdi 2.0 103kw za jízdy se vypnul motor a nejde nastartovat


puskvorec

Doporučené příspěvky

A co vag? hlásí nějakou chybu? Když se ti to stane zkus povolit odvzdušňovací šroubek na filtru a zapnout zapalování (i několirát po sobě) jestli čerpadlo dává a poslouchat jestli vůbec v té chvíli jde.Mohl by být spatný kontakt na el svazku nebo vadné čerpadlo během pohybu se zatřese a nejde zkoušej a dej vědět. Jo a kdy to začlo? Teď v mrazech? nemáš tam někde v naftě zamrzlou vodu? Špatná nafta umí divy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravím. Dnes ráno jsem nastartoval nechal motor chvíli běžet a vyrazil. Po cca 1 kilometrů motor zhasnul a nejde nastartovat. Pise mi to emise do dílny a špatný tlak oleje. Oleje je tam dost. Jedine s čeho jsem si předtím všiml ze včera po ranním startu se chytne ukazovali otáčky (na volnoběh 0 a když jsem přidal tak se teprv začala ručička zvedat ale po sundání nohy z plynu zase 0). Dnes ale byl otáčkoměr uplne ok. Naftu to dava (rozpojil jsem potrubí za filtrem). Symbol žhavení ukazuje normalne. Nenapadá někoho něco? Nemám možnost na vag ani větší montáž, jak na svinku jsem v zahraničí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak záhada zhasleho motoru vyresena. Byla jen zamrzla nafta ve vstřikování, čerpadlo normalne jelo, z palivového filtru šla nafta taky ven. Pokud někdo pojedete do Itálie počítejte s tim ze tady je tak hajzl nafta jaka není ani u nas. Doporučuji přikoupit aditivum a to tady nafta stoji cca 1,5 eura. Jen se chci podělit o zkušenost ať nikdo z vás nemusí platit 150 eur za odtah a servis jak ja a to nemluvim o super zážitcích z dovolene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Prosím o pomoc s tímto problémem:

 

Již delší dobu řeším chcípání motoru během jízdy na OII 2.0TDi 103kw 16V BKD.
Problém se pomalu zhoršuje a mě dochází nápady čím by to mohlo být.
Když to začalo tak se to projevovalo občasným škubnutím a nebo krátkým výpadkem kdy auto nereagovalo vůbec na plynový pedál.Občas chcíplo. Po načtení diagnostikou to hodilo chybovou hlášku o svorce 15 pro start důležitých spotřebičů.To jsem vyřešil výměnou relé a byl klid od chyb o svorce 15 ale problém stále nezmizel.Je to čím dál horší a auto přestane jet a musím zastavit vypnout a vyndat klíče. Chvíli počkat a pak startovat.Někdy chytne hned a někdy ani prd a trápím to delší dobu pak chytne a hodí to hlášku emise do dílny s polečně s oranžovou kontrolkou motoru a v paměti závad je toto:

19559 - motor klapky saciho potrubi (V157)
P3103 - 000 - vadny - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 1197 /min
Kroutící moment: 16.0 Nm
Rychlost: 41.0 km/h
Výkon/klapka: 3.1 %
Napětí: 14.44 V
Provozní stav: 00101000
Kroutící moment: 152.0 Nm
Kroutící moment: 16.0 Nm

Paměť závad je většinou čistá dokud nemusím startovat dlouho a neskočí tam ta hláška emise do dílny s oranžovou kontrolkou motoru což mě zaráží a nevím kde dál hledat.
Je tam namontovanej neorigo alarm a je tam k němu přepínací relé to je také vyměněné a bez úspěchu. Vyměněný palivový filtr, vyměněné relé palivového čerpadla.
Dnes jsem rozebral komplet mororovej svazek a proměřil ho je netknutej ač jsem měl podezření na poškozenej svazek v oblasti startéru.Kompletně prohlídnutej až do ECU* motoru.
Mám v plánu vyměnit palivové čerpadlo a zvažuju ještě výměnu snímače vačkové hřídele ale pokud by byl snímač vadný tak by ho to napsalo.U vstřikovače by se taky objevila závada.
Napadá někoho ještě něco co by to mohlo dělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Klapkou to neni ta nema vliv  na to kdy to chcipne. Delalo to i kdyz byla odpojena. Proste to zdechlo bez chyby v pameti zavad. Zatim co jsem provedl tak jsem mel kompletne rozebranej motorovej svazek a  vytazenou ecu motoru a jednotku centralni elektriky. Svazky jsou promereny pod zatezi i multimetrem. Tam zadnej problem nebyl. V ecu taky vse ok. Centralni elektrika taky ok. Jediny problem byl v tom ze mi to zacalo vyhazovat pojistku v e-boxu. Tam byla pak chyba s tou skrtici klapkou a ventilatorem chlazeni a auto chciplo kdyz pojiska prdla a uz neslo nastartovat jen pri kazdym pokusu o nastartovani chytlo a pomalu zdechlo jako kdyz neudrzi otacky.  Po vymene pojisky za silnejsi je vse ok auto jezdi. Je mozny ze byl nekde studenak na ukostreni nebo na nejakym pinu. Jeste jsem vic zalisoval kostrici kabel mez starterem a karoserii. Je mozny ze to mohl delat on. Ale to s jistotou nemuzu rict kdyz byl rozebranej celej motorovej prostor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...

Závady vypíše: chybný žhavič valec 2, motor klapky sacieho potrubia, závada sa prejavuje nepravidelne niekedy auto ide 3 km niekedy 100 a niekedy aj na volnobehu zhasne. Blokuje niečo riadiacu jednotku neviem na to prísť ale že čo prejavuje sa to aj pri odpojenej klapke tak že to nebude vtom. Ďakujem vopred za radu

Editováno: , autor: Felinorv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Ahojte všetci, možno sa už niekto z vás s tým stretol. jedná sa o škoda octavia 2 2.0 tdi 103 kw kód motor BKD. auto som naštartoval, prešiel asi 500 metrov a auto zhaslo. od vtedy nejde naštartovať. filter je nový čistí, diagnostika nič neukázala, čerpadlo počuť len chvíľu. vôbec si neviem rady. skúšal som relátko vymeniť a nič nepomohlo. nemáte niekto nejaký napad čo by s tým mohlo byť? za každú normálnu radu budem rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...