Mariacek Vloženo před 5 hodinami Sdílet Vloženo před 5 hodinami Chlapi, jak u tohoto motoru probíhá regenerace DPF? Mám najeto přes 23 tisíc km a nikdy jsem neviděl rozsvícenou kontrolku, že by nějaká regenerace probíhala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo před 4 hodinami Sdílet Vloženo před 4 hodinami (editace) žádná kontrolka nic nedává vědět, takto to u Škodovek nefunguje, pokud by se rozsvítila, je už hodně velký problém, nikoli že se jedná o regeneraci Editováno: před 3 hodinami, autor: Petr Svetr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokrouš Vloženo před 4 hodinami Sdílet Vloženo před 4 hodinami před 12 minutami, Mariacek napsal: Chlapi, jak u tohoto motoru probíhá regenerace DPF? Mám najeto přes 23 tisíc km a nikdy jsem neviděl rozsvícenou kontrolku, že by nějaká regenerace probíhala? Zkus jezdit jen po městě a trasy dlouhý do 2-3 km a dočkáš se 🤓 Kontrolka už znamená, žes ignoroval a přerušil několik pokusů o automatickou regeneraci a tak přijde čas si ji vynutit. A když se vykašleš i na tuto regeneraci, tak pak už jen čištění a nebo výměna DPF za ranec. Každopádně regenerace DPF a její softwarové řešení je jedna z věcí, která mě přivádí k šílenství. Nejvíc miluju, když jedu 489 kilometrů a zastavím v Rakousku někde u alpského jezera a auto zrovna vypaluje, protože si spočítalo, že to bude nejlepší spustit kilometr před cílem. A nebo naopak, sednu do auta, venku -2℃, ujedu 2km do Lidlu pro nákup a spustí se regenerace. Tvl!!! Motor úplně studenej, ale softwaroví inženýři vymysleli, že to bude nejlepší. Samozřejmě to V 90% případů přeruším, protože na to nemám čas, nervy, náladu... A tak to začne další jízdu znova. Tzn. po 2km z Lidlu k baráku. Atd... Nikde žádná možnost se dozvědět, že to je potřeba provést, nikde možnost regeneraci spustit sám dřív, nebo naopak odložit o pár startů a kilometrů na vhodnou dobu. V kombinaci s imbecilním, pardon "intelYgentním" dobíjením to je super. Polomrtvá baterka, studený auto, regenerace se spustí a pak vystoupíš a polomrtvá baterka táhne větrák, co naplno hučí na parkovišti dalších 10 minut. A tohle klidně 5x za sebou, když nejedeš dál, nebo nenecháš běžet regeneraci na parkovišti, což se zase nesmí a nesluší... A poznáš to jen tak, že když zastavíš a dáš "P", tak jsou otáčky cca 1000 místo cca 800 a spotřeba je cca 1l/h místo cca 0,6l/h. + po chvíli se přidá hukot a rozjede se větrák. Podle toho, jak moc to je rozpálený se po vypnutí motoru vypne i větrák a jen se dotočí a nebo naopak jede dalších 10 minut. Příště si fakt radši koupím 2.0 TSI a budu platit víc za palivo, ale auto bude levnější a tyhle krávoviny + neskutečně drahej servis v případě, že něco na TDI klekne, si ušetřím... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.