jargoon Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Je to čidlo. Termostat si odejde nezávisle na čidlu, nijak spolu nekamarádí. Čidlo je zmetek, přetrhne se uvnitř drátek, chvíli jde, chvíli nejde. Sválně pak to staré vykuchej. Auto žere a nestartuje za tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 (editace) Je to čidlo. Termostat si odejde nezávisle na čidlu, nijak spolu nekamarádí.Čidlo je zmetek, přetrhne se uvnitř drátek, chvíli jde, chvíli nejde. Sválně pak to staré vykuchej. Auto žere a nestartuje za tepla. presene tak, zacalo to zrat palivo ! a ked chcem nastartovat teply motor, tak to chyti az na druhy alebo treti krat. idem to teda vymenit, nevieme objednavacie cislo ? a vdaka za pomoc. Editováno: 22. leden 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Jinak až ho budeš měnit tak gumový o-kroužek zatlač pořádně až dolů na doraz jinak se tam čidlo blbě dává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Jinak až ho budeš měnit tak gumový o-kroužek zatlač pořádně až dolů na doraz jinak se tam čidlo blbě dává. ten kruzok mam kupit tiez novy ? alebo vymenit podla stavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7111 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 vyměnil bych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek.raiser Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Také jsem to měnil, teplotní čidlo. Termostat zatím drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolombo Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 Mal som rovnaky problem na 44kw cidlo bolo udajne v poriadku ale termostat bol vo vnutri uplne rozpadnuty a stale otvoreny ,cena bola asi 600SK za termostat komplet aj s novym cidlom ktore je sede Mal som to iste rucicka niekedy nabehovala v pohode a ked bol motor nahriaty z nicoho nic padla dole ,,, ak som po kratkej chvili znova startoval tak nabehla na stred ako ma byt ked je motor uz teply ,, robilo to cidlo kvapaliny ktore je pri termostate ale nemenil som ho chcelo to len upravu cidlo sa pohybovalo v prirube stacilo prelisovat a bolo po problemoch ,,spominany problem mali aj moji kolegovia " fabiaci " cidlo sa po case uvolni v prirube a zacna sa otacat nasledkom otrasov a potom to vedie k zlemu kontaktu { - polu } alebo k odtrhnutiu kontaktov vo vnutri cidla ....http://forum.skodahome.cz/uploads/post-8-1144309965.jpg nasledne ak blblo cidlo teploty tak sa nahodne rozsietila kontrolka emisii ,,, zrejme nasledok toho ze ak cidlo signalizovalo studeny motor tak vstrekovanie paliva davalo bohatsiu zmes a dochadzalo k horsiemu spalovaniu a vatsim emisiam po odstranani problemu s cidlom prestala svietit aj kontrolka emisii a teraz sa to sprava normalne ako ma ... kolombo / Fabia 1.4 44kw / Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolombo Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 Teď jsem mluvil s technikem z jedné prodejny Škoda..říkal, že u motoru 1.4 MPI 44kw se mění celá "skříň" - tj. termostat + čidlo - cena NH je 1136,- Kč... mužeme mi to někdo potvrdit, kdo už takovouhle opravu absolvoval? Vymena cidla nieje komplikovana vec , odmontovat vrchny plastovi kryt matice 10 pod znakom skoda a zaslepkou , cidlo a termostat sa nachadzaju vpravo na motore , cidlo je zaistene plastovou zavlackou vytiahnut do strany a potom smerom hore vytiahnut cidlo pozor na silikonovu tesniacu gumicku ,, nestratit ,, nasledne odpojit konektor a cidlo vymenit ak je potrebne zvycajne sa jedna o zly kontakt... pri vymene cidla nieje potrebne spustat chladiacu kvapalinu stratite len velmi malinko ... ale musite mat uzavretu nadrzku na chladiacu kvapalinu G12 vymena cidla Vam bude trvat 20 min. a hlavne usetrite si peniaze v Skoda servise Vas to vyjde aj na //1100 sk .praca + cidlo // Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 19. Květen 2007 Sdílet Vloženo 19. Květen 2007 A takhle vypadá vyndané čidlo. Dneska jsem měnil termostat. Normálně se rozpadl. V obyč autokrámě za 460kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maikl Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 trochu oživím toto téma, jen dotaz, řídící jednotka si bere info o teplotě ze stejnýho čidla jako budíky..? díky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maikl Vloženo 28. Září 2007 Sdílet Vloženo 28. Září 2007 stačilo napsat ANO/NE ignoranti.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Září 2007 Sdílet Vloženo 28. Září 2007 Tak po takovymhle prispevku ti tady urcite bude nekdo radit... Ne vsichni to vedi, ne vsichni tady za posledni 4 dny byli... No nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maikl Vloženo 6. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2007 Tak po takovymhle prispevku ti tady urcite bude nekdo radit... Ne vsichni to vedi, ne vsichni tady za posledni 4 dny byli... No nic. jako soráč, ale za 4 dny si myslim že to viděl někdo kdo by to mohl vědět.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 6. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2007 (editace) Taky me rucicka teploty nevylezla presne kolmo - po vypnuti a zapnuti klicku uz zase ano.Moc to netopilo asi tak za 11 / 15km bylo teplo ale ne takove vedro po vymene termostatu. Zacalo me to delat nahle jednoho dne. Pred tydnem zadny vedro a ted s tim novým termostatem - no co bych kecal - ruku u vyfuku ventilatoru nenecham tak 5 vterin - dost to pali Takze ted tam budu mit konecne vyhen Nemen cidlo pokud ti to netopi - proste ti to pousti do predu do chladice nic vic nic min Editováno: 6. Říjen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Mě ručička ukazovala málo nebo nulu a míň to topilo. Po rozebrání termostatu jsem zjistil, že je ulomený/utržený kus plastu který drží třmen vratné pružiny - tzn. nový termostat. Koupit se dal jen jako celek za cca 1100,-Kč. Po výměně motor topí jak má a rychle ze zahřívá na provozní teplotu. Protože v kompletu termostatu je i nové čidlo, vyměnil jsem i to. Jenže ouvej, ručička zase někdy ukazuje, někdy ne. Asi bude někde zlomený kablík (je hrozně tenký) od čidla, a občas to má a občas nemá kontakt. Nebo už nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Ja to tu tiez ozivim Segra ma fabulu 1.4 MPI 50kW...dnes som spozoroval ze rucicka jej normalne stupne na nominalnu hodnotu....a potom zacala klesat skoro na nulu. Vypol som motor a znova nastartoval a rucicka vyskocila hore a zase sa vracala pomalicky k nule....Neskusali ste to cidlo prebehnut jemnim smirglom? ....... dufam ze ten termostat nebude v haji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 (editace) Tigerz: Tak takto přesně mi to dělalo a bylo to čidlem. Ručička chvíli nahoře, potom klesala, po zapnutí klíčku šla zase nahoru. Teplý motor blbě startuje a je vyšší spotřeba. Uvnitř čidla se utrhne drátek a ten potom vede/nevede. Koupil jsem nové. Editováno: 15. leden 2008, autor: jargoon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 skus to cidlo odmerat ohmetrom. pri 30 stupnoch Celzia ma mat 1500-2000 Ohmov, pri 80 stupnoch ma mat 275 - 375 Ohmov. ked je prerazene, nenamerias nic. musis kupit nove, ako radi jargoon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 (editace) Takze kupil som cidlo a v tom to nebolo, bol to termostat Cidlo 390SK Termostat 860SK(neoriginal v skodovke) Editováno: 15. leden 2008, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robko Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Takze kupil som cidlo a v tom to nebolo, bol to termostat Cidlo 390SK Termostat 860SK(neoriginal v skodovke) a kde si ho kupil? tiez sa to chystam vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yenya Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Měl jsem to samé.Ručička teploměru někdy naběhla někdy ne. Pak stále častěji. Bylo to čidlo teploty 06A919501.Cena 550Kč. S prací v servisu 1100Kč. Pratele, ac nerad, musim se take zabyvat problematikou vadneho cidla nebo termostatu, protoze v aute je zima jak svina V mototechne stoji cidlo 655Kc, nicmene nasel jsem na internetu katalog s ponekud jinou cenou a to 210Kc. Muzu se vas, odborniku zeptat, jestli je to opravdu tento sedy dil ... ? http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=5euPet0LM& DIky moc za odezvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robko Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Pratele, ac nerad, musim se take zabyvat problematikou vadneho cidla nebo termostatu, protoze v aute je zima jak svina V mototechne stoji cidlo 655Kc, nicmene nasel jsem na internetu katalog s ponekud jinou cenou a to 210Kc. Muzu se vas, odborniku zeptat, jestli je to opravdu tento sedy dil ... ? http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=5euPet0LM& DIky moc za odezvu. menil som to cidlo teraz cez vikend a tiez som pozeral na tejto stranke, nebol som si isty ci je to on lebo ta cena je naozaj nizka, ja som potom kupil za 400 Sk original takze urcite aj ty kupis lacnejsie ako za 655 Kc a ak ti mozem poradit tak kup rovno aj termostat lebo ten byva casto odpaleny a dolamany, ked uz to budes menit mas to na jednom mieste a mas pokoj, mne tato vymena pomohla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dann Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 Včera sa mi pri ceste z práce motor nevedel zohriat (len s ťažkosťami sa ručička vyšplhala do polovice ako inokedy). Večer som preštudoval toto forum, urobil si z vašich skúseností vycuc. Dnes som kúpil a vymenil len polovicu termostatu kde je pružina a všetko ide tak ako doteraz. Ten starý mal odlomené jedno "uško". Ďakujem všetkým ktorí neboli sebecký a svoje skúsenosti poskytli všetkým. Okrem ušetrených peňazí ale najmä času mi trošku stúplo aj ego niesom až taký ľavoruký. Fabia 1.4 MPI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 inac ked uz o tych rucickach, nam sa stavalo, ze ked som dal zapalovanie, tak rucicka paliva isla tak trhaco hore, vyslovene s nou akokeby sekalo, robilo to iba pri zapnuti zapalovania a smerom hore, dole padala plynule ...potom som s tym siel ku kamaratovi, dal cez vag vymazat tie chyby ci co (sa nevyznam v tom ) a nerobilo to asi mesiac potom zacalo znovu, zase to vymazal a zatial je asi pol roka pokoj klop klop Cim by to mohlo byt? dakujem a dufam ze niesom az tak velmi mimo temy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.