Přejít na obsah

ukazovatel teploty chladiacej kvapaliny


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Je to čidlo. Termostat si odejde nezávisle na čidlu, nijak spolu nekamarádí.

Čidlo je zmetek, přetrhne se uvnitř drátek, chvíli jde, chvíli nejde. Sválně pak to staré vykuchej.

Auto žere a nestartuje za tepla.

presene tak, zacalo to zrat palivo !

a ked chcem nastartovat teply motor,

tak to chyti az na druhy alebo treti krat.

idem to teda vymenit, nevieme objednavacie cislo ?

a vdaka za pomoc.

:palec2:

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Mal som rovnaky problem na 44kw cidlo bolo udajne v poriadku ale termostat bol vo vnutri uplne rozpadnuty a stale otvoreny ,cena bola asi 600SK za termostat komplet aj s novym cidlom ktore je sede

Mal som to iste rucicka niekedy nabehovala v pohode a ked bol motor nahriaty z nicoho nic padla dole ,,, ak som po kratkej chvili znova startoval tak nabehla na stred ako ma byt ked je motor uz teply ,, robilo to cidlo kvapaliny ktore je pri termostate ale nemenil som ho chcelo to len upravu cidlo sa pohybovalo v prirube stacilo prelisovat a bolo po problemoch ,,spominany problem mali aj moji kolegovia " fabiaci " cidlo sa po case uvolni v prirube a zacna sa otacat nasledkom otrasov a potom to vedie k zlemu kontaktu { - polu } alebo k odtrhnutiu kontaktov vo vnutri cidla ....http://forum.skodahome.cz/uploads/post-8-1144309965.jpg nasledne ak blblo cidlo teploty tak sa nahodne rozsietila kontrolka emisii ,,, zrejme nasledok toho ze ak cidlo signalizovalo studeny motor tak vstrekovanie paliva davalo bohatsiu zmes a dochadzalo k horsiemu spalovaniu a vatsim emisiam po odstranani problemu s cidlom prestala svietit aj kontrolka emisii a teraz sa to sprava normalne ako ma ...

kolombo / Fabia 1.4 44kw /

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem mluvil s technikem z jedné prodejny Škoda..říkal, že u motoru 1.4 MPI 44kw se mění celá "skříň" - tj. termostat + čidlo - cena NH je 1136,- Kč... mužeme mi to někdo potvrdit, kdo už takovouhle opravu absolvoval?

Vymena cidla nieje komplikovana vec , odmontovat vrchny plastovi kryt matice 10 pod znakom skoda a zaslepkou , cidlo a termostat sa nachadzaju vpravo na motore , cidlo je zaistene plastovou zavlackou vytiahnut do strany a potom smerom hore vytiahnut cidlo pozor na silikonovu tesniacu gumicku ,, nestratit ,, nasledne odpojit konektor a cidlo vymenit ak je potrebne zvycajne sa jedna o zly kontakt... pri vymene cidla nieje potrebne spustat chladiacu kvapalinu stratite len velmi malinko ... ale musite mat uzavretu nadrzku na chladiacu kvapalinu G12 vymena cidla Vam bude trvat 20 min. a hlavne usetrite si peniaze v Skoda servise Vas to vyjde aj na //1100 sk .praca + cidlo //

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
Návštěvník

Taky me rucicka teploty nevylezla presne kolmo - po vypnuti a zapnuti klicku uz zase ano.Moc to netopilo asi tak za 11 / 15km bylo teplo ale ne takove vedro po vymene termostatu. Zacalo me to delat nahle jednoho dne.

Pred tydnem zadny vedro a ted s tim novým termostatem - no co bych kecal - ruku u vyfuku ventilatoru nenecham tak 5 vterin - dost to pali :)

Takze ted tam budu mit konecne vyhen

Nemen cidlo pokud ti to netopi - proste ti to pousti do predu do chladice nic vic nic min

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mě ručička ukazovala málo nebo nulu a míň to topilo. Po rozebrání termostatu jsem zjistil, že je ulomený/utržený kus plastu který drží třmen vratné pružiny - tzn. nový termostat. Koupit se dal jen jako celek za cca 1100,-Kč. Po výměně motor topí jak má a rychle ze zahřívá na provozní teplotu. Protože v kompletu termostatu je i nové čidlo, vyměnil jsem i to. Jenže ouvej, ručička zase někdy ukazuje, někdy ne. Asi bude někde zlomený kablík (je hrozně tenký) od čidla, a občas to má a občas nemá kontakt. Nebo už nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to tu tiez ozivim :)

Segra ma fabulu 1.4 MPI 50kW...dnes som spozoroval ze rucicka jej normalne stupne na nominalnu hodnotu....a potom zacala klesat skoro na nulu. Vypol som motor a znova nastartoval a rucicka vyskocila hore a zase sa vracala pomalicky k nule....Neskusali ste to cidlo prebehnut jemnim smirglom? ....... dufam ze ten termostat nebude v haji :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tigerz: Tak takto přesně mi to dělalo a bylo to čidlem. Ručička chvíli nahoře, potom klesala, po zapnutí klíčku šla zase nahoru. Teplý motor blbě startuje a je vyšší spotřeba.

Uvnitř čidla se utrhne drátek a ten potom vede/nevede. Koupil jsem nové.

Editováno: , autor: jargoon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Měl jsem to samé.

Ručička teploměru někdy naběhla někdy ne. Pak stále častěji.

Bylo to čidlo teploty 06A919501.Cena 550Kč.

S prací v servisu 1100Kč.

Pratele, ac nerad, musim se take zabyvat problematikou vadneho cidla nebo termostatu, protoze v aute je zima jak svina :feve:

V mototechne stoji cidlo 655Kc, nicmene nasel jsem na internetu katalog s ponekud jinou cenou a to 210Kc. Muzu se vas, odborniku zeptat, jestli je to opravdu tento sedy dil ... ? http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=5euPet0LM&

DIky moc za odezvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pratele, ac nerad, musim se take zabyvat problematikou vadneho cidla nebo termostatu, protoze v aute je zima jak svina :feve:

V mototechne stoji cidlo 655Kc, nicmene nasel jsem na internetu katalog s ponekud jinou cenou a to 210Kc. Muzu se vas, odborniku zeptat, jestli je to opravdu tento sedy dil ... ? http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=5euPet0LM&

DIky moc za odezvu.

menil som to cidlo teraz cez vikend a tiez som pozeral na tejto stranke, nebol som si isty ci je to on lebo ta cena je naozaj nizka, ja som potom kupil za 400 Sk original

takze urcite aj ty kupis lacnejsie ako za 655 Kc

a ak ti mozem poradit tak kup rovno aj termostat lebo ten byva casto odpaleny a dolamany, ked uz to budes menit mas to na jednom mieste a mas pokoj, mne tato vymena pomohla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera sa mi pri ceste z práce motor nevedel zohriat (len s ťažkosťami sa ručička vyšplhala do polovice ako inokedy). Večer som preštudoval toto forum, urobil si z vašich skúseností vycuc. Dnes som kúpil a vymenil len polovicu termostatu kde je pružina a všetko ide tak ako doteraz. Ten starý mal odlomené jedno "uško". Ďakujem všetkým ktorí neboli sebecký a svoje skúsenosti poskytli všetkým. Okrem ušetrených peňazí ale najmä času mi trošku stúplo aj ego niesom až taký ľavoruký. Fabia 1.4 MPI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

inac ked uz o tych rucickach, nam sa stavalo, ze ked som dal zapalovanie, tak rucicka paliva isla tak trhaco hore, vyslovene s nou akokeby sekalo, robilo to iba pri zapnuti zapalovania a smerom hore, dole padala plynule

...potom som s tym siel ku kamaratovi, dal cez vag vymazat tie chyby ci co (sa nevyznam v tom ) a nerobilo to asi mesiac potom zacalo znovu, zase to vymazal a zatial je asi pol roka pokoj klop klop

Cim by to mohlo byt?

dakujem a dufam ze niesom az tak velmi mimo temy :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...