Přejít na obsah

propadlá spojka


zdeny

Doporučené příspěvky

čau lidičky, včera se mi stala taková divná věc, normálně jsem měl chvíli jakoby propadloou spojku, pedál byl prostě níže než má být, ale normálně jsem s tím jel i řadil, akorát délka spojky při řazení byla prostě krátká, pak sem jí nohou vrátil, tak vyjela nahoru a pak už to bylo zase jako dříve, nemáte někdo s tímto jevem nějakou zkušenost???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau lidičky, včera se mi stala taková divná věc, normálně jsem měl chvíli jakoby propadloou spojku, pedál byl prostě níže než má být, ale normálně jsem s tím jel i řadil, akorát délka spojky při řazení byla prostě krátká, pak sem jí nohou vrátil, tak vyjela nahoru a pak už to bylo zase jako dříve, nemáte někdo s tímto jevem nějakou zkušenost???

Vcera mi prilitla domu mlada, ze ma dole spojku, naprosto stejny, nohou sla dat normalne nahoru a je to OK, podle me to nekde mrzne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau lidičky, včera se mi stala taková divná věc, normálně jsem měl chvíli jakoby propadloou spojku, pedál byl prostě níže než má být, ale normálně jsem s tím jel i řadil, akorát délka spojky při řazení byla prostě krátká, pak sem jí nohou vrátil, tak vyjela nahoru a pak už to bylo zase jako dříve, nemáte někdo s tímto jevem nějakou zkušenost???

Vcera mi prilitla domu mlada, ze ma dole spojku, naprosto stejny, nohou sla dat normalne nahoru a je to OK, podle me to nekde mrzne :)

Tak to už je divný, včera měla auto půjčený přítelkyně a tentýž problém :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím propadlíky!?

Tento jev jsem pozoroval před časem na spojce u LADY. Ze začátku pokles, po vytažení určitou dobu klid, potom úplný samovolný propad. Prostě jsem přišel k autu a spojkový pedál na podlaze. Stalo se mi to dvakrát, pokaždé v zimním období a pkaždé to bylo způsobené " vyžraným " hlavním spojkovým válcem.

Takže asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Návštěvník
me se to stalo asi 3x za pul roku, jedu jedu a najednou spojka dole, tak sem to pekne rukou vrátil do puvodni polohy a jel sem v poklidu dál a fugovalo to zase ok. no kdo mi tohle vysvetlí tak mu koupim bonbon asi...

Kdyz odvzdusnujes spojku tak pedal zustane po seslapnuti na podlaze a musi se rucne zvednout. Takze pokud vam to takto udelalo ihned bych se podival na spojkovej valec a pripadne vse odvzdus. vcetne brzd - nebo poradne dotahl odvzdus. sroub kol5

Tak a chci bombón :aggressive:

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me se to stalo asi 3x za pul roku, jedu jedu a najednou spojka dole, tak sem to pekne rukou vrátil do puvodni polohy a jel sem v poklidu dál a fugovalo to zase ok. no kdo mi tohle vysvetlí tak mu koupim bonbon asi...

Kdyz odvzdusnujes spojku tak pedal zustane po seslapnuti na podlaze a musi se rucne zvednout. Takze pokud vam to takto udelalo ihned bych se podival na spojkovej valec a pripadne vse odvzdus. vcetne brzd - nebo poradne dotahl odvzdus. sroub kol5

Tak a chci bombón :aggressive:

Zalezi co ma za prevodovku, zatim se to asi drzi, ale az se to stane priste, zustene s tim stat na silnici.

Vrele doporucuju zkontrolovat vypinaci mechanismus spojky.

Ja odkladal odspuntovani vicka na prevodovce, ze o vikendu.... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Prosím o radu!!!! DNESKA PO CESTE SE MI SPOJKOVÝ PEDÁL ZCELA PROPADL A KDYZ JSEM HO CHTEL DÁT NAHORU, STEJNĚ PADAL POŘÁD DOLŮ. JEŠTĚ ŽE JSEM BYL KOUSEK OD ZNÁMÉHO TAK JSEM TAM AUTO NECHAL ALE ŘADIT JSEM UŽ NEMOHL. PAK KDYŽ JSEM PO NEUSTÁLÉM PADÁNÍ PEDÁLU TO DAL NAKONEC NAHORU TAK UŽ SICE NESPADL ZPĚT DOLŮ, ALE ZASE JE JAKOBY NAHOŘE SEKNUTÝ A NECHCE DOLŮ... Nevíte co to může být? spojka je nová komplet měněná před rokem jezdí v pohodě,ale teď se mi stane tohle a auto je vlastně zralé tak na odtah do servisu.... Na kapalinu jsem se nedíval, ale pochybuju, že by se tohle stalo kvůli ní když se pedál nejprve propadne dolů a nakonec po ručním vytažení nahoru se zase sekne nahoře...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SPOJKOVÝ PEDÁL ZCELA PROPADL ...

Na kapalinu se rozhodně podívej, propad pedálu může dělat vzduch ve spojkovém okruhu(špatně nebo málo odvzdušněno při výměně brzdové kapaliny), to zasekávání může dělat koroze v hydr. spojkovém válci a pístek se zasekává nebo nečistota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento problém sem měl na starým autě, byla to zavzdušněná spojka, zajímavý bylo že se to projevylo jenom za mrazu, když byl mráz spojka byla propadlá, jakmile jsem nastartoval auto, jakoby vyjela nahoru parkrát stačilo prošlapat a jela, dlouho jsem hledal čím to tenkrát bylo a byl to vzduch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kouknu jeste na kapalinu atd ale je mi divne ze se to stalo tak najednou za jizdy jel jsem asi pul hodky a v pohode radil jsem a taky v pohode a najednou se propadla uplne jakoby bez odporu... a pak kdyz jsem ji dal nahoru tak jakoby se skla a zase nejde dolu vubec...klade to odpor... pripada mi to jakoby ten valecek hned za spojkovym pedalem ze je vadny, ale proc se to propadne a pak zase pro zmenu nejde dat dolu nechapu... zeby vzduch nebo kapalina???? leda zeby se to propadlo jakoby do vzduchu a ted pro zmenu jsem smerem nahoru jakoby nabral zase kapalinu a je tam vzduchova bublina a nechce to jit zase dolu nevim.... jsem z toho uz zmateny a do servisu chci az kdyz to bude opravdu zjistene ze to neni v kapaline :aggressive:

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám Bery máš v autě převodovku 02K pro 1,6.

Mě se to před rokem taky stalo - jak píšu výše, nejdřív se mi propadnul pedál, tak jsem ho zvednul, pak se propad podruhý a po třetí byl tvrdej.

Když se podíváš sem:

http://www.brokevw.com/TO.html

Tak to, co vidíš je přehrabování se ve vnitřnostech převodovky 02K a jejím velmi zajímavým vypínacím mechanismu spojky.

(pomocí tyčky vedené v ose hřídele skrz celou převodovku)

Všimni si tam toho palce, kterej je nasazenej na hřídeli vypínacího ramene (na těch zubecha ala ozubená hřídel), na který působí válec spojky.

Mě prasklo oko na tom palci, takže se 2x pootočil na těch zubecha 2x to vyrovnal samostav na spojkovým válci.

Potřetí už to nedal a dojel na doraz a pedál totálně ztvrdnul. Následovala rychlost vozu 0 km/h a zablokování provozu v blízkém okolí.

Mám pocit, že u tebe to bude podobná hovadina.

Jinak na spojkovej válec na převodovce doáhneš snadno a pokud s ním půjde hejbat ruko, není zaseklej, tak je to pravděpodobně tahle závada a nebo ta tyčka, na kterou působí ten palec projela tím plechem, co přímo vypíná spojku (nevim teď přesně jak je to tam stvořený, tak mě nekamenujte, mám pocit, že přítlačák a setrvák je tam taky nějak obráceně než bejvá normálně)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekamenovat. Jen přidávám zkušenosti. Ještě na starý 105ce odešlo pero (naprosto se rozpadlo asi po 130tis km) v hlavnim spojkovym válci - výsledek válec zůstal viset tyčka s pedálem se vrátila a vzpřičila po chvíli se vrátil i válec a tyčku zablokoval, takže s podálem nešlo hnout ani mrť. Jestli to může být i vás nevím, ale mohlo by.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dneska prijel ze servisu s opravenou "spojkou" Důvod propadlé spojky byl bohužel takový jak psal Masoprst. Na tom tisícihranu té hřídele se protočil ten palec a pedál kompletně propadl dolů. jak jsem se na.ral tak jsem jim řekl ať už vymění komplet dráhu od ´pedálu ke spojce. to je: spojkový válec za pedálem, Hlavní spojkový válec, nakonec i tu hřídel na které se pos.ral ten tisícihran a tu páku spojky (palec) o kterém psal i masoprst. Udělal jsem kompletní obnovu vedení ke spojce, aby se už to neopakovalo, protože nefunkční auto na cestě kterému běží motor a nejede me může fakt dožrat.Samozřejmě se může podělat plno jiných věcí, ale před rokem a půl jsem nechal měnit spojku a po roce a půl je to zase nějaký palec a zachvíli by to mohl být spojkový válec hydrauliky za pedálem a tak pořád něco. Prostě spojka ať už je celá po generálce tak jsem to nechal udělat komplet... Ten palec který se vlastně na tom tisícihranu protočil nakonec pro jistotu přivařili svářečkou i když dávali nový takže ten už musí vydržet na věky věků co bude auto na světě... Jinak obrázky k tomu "palci" který se protočil má masoprst ve svém příspěvku kousek nademnou. Jinak jsem se chtěl ještě zeptat: NEVÍTE NĚKDO NÁHODOU JAK SE JMENUJE TEN PROGRAM CO POUŽÍVAJÍ V SERVISECH NEBO V PRODEJNÁCH MOTOTECHNY JSEM HO TAKY VIDĚL KDE SI NAJEDOU BUD PODLE VÝROBNÍHO KÓDU NEVO ROKU VÝROBY OCTÁVKY A MOTORIZACE VEŠKERÉ DÍLY???? ZADAJÍ TAM PAK UŽ JEN TŘEBA PŘEVODOVKA A VYJEDE JIM KOMPLET ROZLOŽENÁ PŘEVODOVKA S NÁZVY A KÓDY JEDNOTLIVÝCH DÍLŮ.... SUPER PROGRAM A DOMA BY SE URČITĚ HODIL. URČITĚ BY SE DAL NĚKDE STÁHNOUT... :feve:

Editováno: , autor: Bery
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

ZDAR CHLAPI :palec2: MĚL SEM TENTO PROBLÉM S PROPADÁVÁNÍM SPOJKOVÉHO PEDÁLU TAKY. 1.6 75 KW R. V. 2003 . PEDÁL SE POMALU , ALE JISTĚ BLÍŽIL K PODLAZE A PŘESTAL SE VRACET, AŽ SKONČIL TOTÁLNĚ DOLE A ZŮSTAL SEM TRČET UPROSTŘED KŘIŽOVATKY. PEDÁL ŠEL ZVEDNOUT RUKOU ZPĚT A DALO SE POKRAČOVAT V JÍZDĚ, ALE NE NA DLOUHO :kuk: PROBLÉM SE PO NĚKOLIKA KILOMETRECH OPAKOVAL. V SERVISE MI VYMĚNILI TEN VÁLEČEK CO JE POD SPOJKOVÝM PEDÁLEM A OD TÉ DOBY MÁM KLID A NERVY V POŘÁDKU lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...