Červenec 12, 201213 r Bila FRS z linek v Bolce sjela a ne jedna....,byly to jedny z prvnich po prototypech.....co se montily ....byly i jine barvy ale nechytlise na zakaznika....kdo neveri,at si sjede do Bolky a koukne se do muzea tzv akua...tam je k nahledu vznik a vyvoj FRS i s foto zamestnacu a fotodokumentaci...jen se to nesmi ofocovat
Červenec 14, 201213 r V predseriove vyrobe toho z linky sjelo... A nejen co se tyka barev. Ale to neni pro tuhle diskusi relevatni, k zakaznikum se zadna bila nedostala.
Září 5, 201213 r Doposud jsem vlastnil Škodu Octavii 1.8T 4*4, a rozhodl jsem se koupit skodu fabii RS nafta, rocnik 2000 udajne najeto 142 000 km, Oktavu jsem vlastnil 2 roky (olej,benzin) zadny problem, tak nejak jsem vedel do ceho jdu, ale S Fabii RS jsem jeste nemel tu cest. Pro to se Vás ptám jake mate zkusenosti stimto vozem ? Diky
Září 6, 201213 r Fabie RS se začala vyrábět někdy od roku 2003 pokud se nepletu takže rok 2000určitě nebude originál RS nebo to bude nějáká "slátaná" bouračka
Září 6, 201213 r Tady je to popsáno že byla představena na jaře 2003 http://www.sauto.cz/katalog-modelu?category=1&manufacturer_id=978&model_id=5249&modeltype_id=9465 tak jen pro info at nekoupíš nějáký blaf
Září 8, 201212 r Doposud jsem vlastnil Škodu Octavii 1.8T 4*4, a rozhodl jsem se koupit skodu fabii RS nafta, rocnik 2000 udajne najeto 142 000 km, Oktavu jsem vlastnil 2 roky (olej,benzin) zadny problem, tak nejak jsem vedel do ceho jdu, ale S Fabii RS jsem jeste nemel tu cest. Pro to se Vás ptám jake mate zkusenosti stimto vozem ? Diky Fabia RS I: - trpí dost na přední nápravu...kosti, zadní silentbloky ramen, uložení stabilizátoru (těžkej předek) - bacha na stav tzv. dvouhmoty - stervačník...jak v něm chrastí, klepe při přeřazování, tak je načatej (investice cca 10 tkč) - trpí na předchozí majitele (protože to je rádoby sportovní auto, dostává často zabrat, kdo nezná termín "dochlazování turba", ten by zasloužil přez ruce, často chipovaný, díky velmi malému IC to v létě hulý, turbo dostává zabrat) - minimální rozměr zimáků 15" (větší brzdy - předek 288 mm) - lehce tvrdší a nižsí než klasika (- 1.5 cm, tvrdší pružiny, letní alu s menším profilem pneu) - první 6 Q nebyly tak dobře rozložený, když už, vzal bych facelift (konec rv 2004) - motor je držák, jen bacha na stav vstřikovačů + těsnost vedení IC (spoje zajišťuje bajonetový systém, kdy zobáčky zajišťující bajonety se rády "vykloktaj" a nedrží - uniká tlak, sákne olej) - začala se vyrábět v roce 2003
Září 19, 201212 r No přihodil bych sem tohle: Co by na to řekli ,,odborníci" Dalo by se to vzít ? Stav tchm. není tak špatný ne, pokud je pravdivý? Cena, je to přijatelná nabídka? http://www.autohrazd...=detail&id=1510 Snad se to může.. dík za rady. Chtělo by to projet co? Upraveno Září 19, 201212 r od Toom
Září 23, 201212 r určitě projet a vzít se sebou někoho kdo autu rozumí a zkontrolovat dle oka alespoň..:-) myslím,že za tuhle cenu by se dal koupit lepší kousek s méně kilometrama,ale bůh ví...V dnešní době přetočených čísel... Ale nerozumím max výkon motoru 114KW jak píše-originál z fabriky je 96Kw a jestli je to na chipovaný nešel bych do toho,bůh ví,co za blázna předtím s tím jezdilo..:-)
Září 23, 201212 r za 150tkč předface a sociál výbava ( kličky vzadu, bez výhřevů sedaček atd)...za ty peníze se dají najít krásné facelifty ve výbavě za menší peníz 2006 http://auto.bazos.cz/inzerat/18183228/Skoda-FABIA-19-TDI-RS-130PS22006.php 2005 http://auto.bazos.cz/inzerat/18504099/Fabia-RS-19-TDI.php 2006 http://auto.bazos.cz/inzerat/18424326/SKODA-FABIA-RS19TDI133TKM2006KLIMASERVISKA.php moc pěkná: http://auto.bazos.cz/inzerat/18502177/Skoda-Fabia-RS-19-TDI.php http://auto.bazos.cz/inzerat/18390330/Skoda-Fabia-RS-19-TDi-xenony-serviska.php je jich plný internet do 150 tkč...osobně bzch hodně vzzbíral a nějakou tu výbavu (hlavně tu, co se špatně dodělává) chtěl
Září 24, 201212 r To je ta věc co mě taky zarazila, 114 kW určitě to někdo chipnul a proto se mi to už tolik nezamlouvalo (protože to auto vybízí k ryhlé jízdě takže počítam tam bude plno věcí docházet nebo před výměnou jak znám ten bazoš). Šlo o to, že to mám hodně blízko, ale to není zas tak podstatný. Díky za názory.
Říjen 12, 201212 r Čau lidi, chci vyměnit olej v prevodovce na FRS, mám převodovku HDS, ale za boha nikde nemůžu najít, kolik oleje tam má být, abych ho nekoupil zbytečně moc. Díky za radu
Říjen 12, 201212 r Mělo by tam být 2,3l, nicméně všechen tě nevyteče. Já koupil pro jistotu 3l ale nakonec stačili 2l. A víš jakej olej olej tam patří? S tím jsem měl větší problém.
Říjen 12, 201212 r do převodovky Fabia RS 6 kvalt jedině originál převodový olej 75W-90AP - G 052157A2 !!! je to plná syntetika a jiný olej by nemusel fungovat....někdo dával Castrol TAF-X a né vždy spokojenost... http://www.cc-autodily.cz/brzdova-kapalina-0-5l plná náplň 2.3litru...ale záleží jak moc dobře se převodovka vypustí (2 litry by měly stačit)
Říjen 13, 201212 r Ono by taky mělo záležet na kódu převodovky. Podle servisní příručky je ten G052157A2 pro FJW. Do FSM a HDS doporučují G 052171A2, SAE 70W-75W. Nicméně ve škodovce mě podle etky doporučili do HDS ten 75W-90AP - G 052157A2 tak nevím. Nakonec jsem dal radši na servisní přiručku a převodovka funguje perfektně, tak snad jsem udělal dobře.
Říjen 15, 201212 r Díky za odpovědi. Samozřejmě tam dám originál, jen jste mě teď rozsekli, že jsou dva. Původně jsem chtěl dát ten SAE 70W-75W, ale jsem ted trošku na pochybách...
Leden 12, 201411 r Čau chci se zeptat jaká je reálná cena skoda fabia rs 1.9 tdi dneska dá se sehnat něco slušného za 130 000Kč Díky
Duben 6, 20169 r Na oživení támatu po delší době... http://www.sbazar.cz/becaro/detail/14503339-skoda-fabia-vrs-19tdi-swiss-blue-editiondovoz Trošku vyšší cena, ale pokud jde o pravý kilometry a auto není nějak dohuntovaný tak to může bejt pěkná koupě...každopádně bez garáže bych do toho auta nešel asi.
Únor 26, 20214 r Měl bych dotaz ohledně jednoho prototypu / speciálu odvozeného od Fabie 1. generace. Mám v mlhavé paměti, že jsem kdysi nějde na webu nebo v časopise viděl a četl o protoyypu z Česany, který měl karoserii z Fabie mk.1, roztažené blatníky, zkrácený podvozek vpodst. z Octavie 2 s pohonem 4x4 a motor 2,0TSI z OII RS, modré metalíza z OII RS. Pamatuji si jak jsem četl, že to bylo v Česaně postaveno jen tak pro zábavu, půjčili to i kolegům z vývoje Audi a Ti to pak nechtěli vrátit zpět :-D. Nevíte o tom někdo více? Na webu jsem o tom nenašel zmínku. Nebo, že by se mi to jen kdysi zdálo?? :-) Píši sem, ať nezakládám další téma, dík.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.