plyšák Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Ahoj, uvažuji o koupi Octavie s motorem 1,8T 20V. Mohl by mi někdo poradit jak je tento motor spolehlivý, jeho vlastnosti kladné i záporné a jeho spotřebu??? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuči Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Chlape, trošku zapátrej... Tady na fóru se toho napsalo už hafo... Tady máš odkaz na RSa... http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=18815 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 už se to tu mockrát řešilo. Spotřeba na dlouhé trasy, kdy jsem to nikterak nešetřil, tak mi chodila standartně 7,8/100, Na kratších trasách do 100km, kdy jsem tomu dával čočku, tak 9-10. Jednou Brno-Jičín v zimě na sněhu, v noci piánko jízda na pohodičku(měl jsem takovou náladu), tak 5,6/100. Ano, nestačil jsem po dojezdu valit bulvy. Takže bych počital tak +/-8 v globálu. Co se servisu a spolehlivosti, či problémů týče, tak nemohu sloužit, u služebních mi to bylo u prdele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zaajdaa Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Přesně jak říká TomasB, 8 litříků je průměr a hodně moc záleží na stylu jízdy. Nerad bych to zakřik, ale já sem kromě výměny brzdových kotoučů nic neměnil a ani nic neodešlo. Mam jí už přes dva roky a pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Přesně jak říká TomasB, 8 litříků je průměr a hodně moc záleží na stylu jízdy. Nerad bych to zakřik, ale já sem kromě výměny brzdových kotoučů nic neměnil a ani nic neodešlo. Mam jí už přes dva roky a pohoda moment, ale on se ptá na 1,8T 110kW, ty máš tuším 1,8 92kW ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Já jsem plně spokojen, i když teď asi 2 měsíce pátrám po úbytku výkonu - kontrola hadic, váhy vzduchu, regulace turba a turba! Jinak spotřeba přes zimu 8 a přes léto je to tak 7,5 když se to lechtá tak opravdu je to i 5,5l/100km!! Ale to se nedá! To auto jede samo! Plně doporučuji, nejlepší motor co se dává do O1! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plyšák Vloženo 13. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Asi jsem se rozhodnul. Při mém počtu najetých kilometrů cca 10000 až 11000 km ročně asi není co řešit. Když budu chtít, tak se pořádně svezu a nemusím poslouchat toho chrchlu ( naftu ) pod kapotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Já jsem plně spokojen, i když teď asi 2 měsíce pátrám po úbytku výkonu - kontrola hadic, váhy vzduchu, regulace turba a turba! Jinak spotřeba přes zimu 8 a přes léto je to tak 7,5 když se to lechtá tak opravdu je to i 5,5l/100km!! Ale to se nedá! To auto jede samo! Plně doporučuji, nejlepší motor co se dává do O1! souhlasím!! motor je to šupa a ta spotřeba taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NovoCZ Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Plyšáku, dej si velký bacha aby to byl motor 1,8 20Vs proměnným sáním, montoval se tuším od září 1997. Má daleko lepší vlastnosti, táhne odspodu, žere míň. Poznáš to že má plastové svody. Celé to vzniklo tak, že Audi tento motor udělalo s tím proměnným sáním, montoval se tak i do Passatu. Pak někdo ve VW začal šetřit a do Golfa a Oktávky udělal zjednodušenou (levnější) verzi s konstantním sáním. To byl průser. Netáhlo to z nízkých otáček, spotřeba šla nahoru, z té doby kolují názory o tom jak je 1,8 20V mizerný motor. VW i Škoda to rychle řešily a začaly montovat pěkně ten původní motor Audi. Ale "dobrá pověst" byla pryč a dodnes někteří motorističtí novináři budou přitrouble papouškovat, jak je tento motor na nic, aniž by tušili že jsou 2 verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Při takovém nájezdu fakt nemá smysl moc řešit spotřebu, která je navíc u tohodle motoru přes mínění mnohých velmi příznivá více než u jiných motorů závislá na „noze“. U mne konkrétně za 4 roky a cca.55tkm průměr 8,2 l/100km, a to i přes výrazný elektronický výkonový doping. Za posledních 12tkm, kdy auto bohužel nevidělo pořádnou cestu, mám průměr 7,3 při velmi orientačním dodržování limitů. A např. služebky po Německu s tempomatem na 160 jsem odjezdil okolo 9 litrů. Životnost motoru bude při slušném zacházení „standardní“, já jsem do motoru kromě výměny rozvodů nemusel dát ani korunu. Jen pro srovnání, kdysi mi pod rukama odešla služební 1.8T (potkání motoru), a to při 230tkm, přičemž nikdo nebyl schopen doložit, že tam kdy byly měněny rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Plyšáku, dej si velký bacha aby to byl motor 1,8 20Vs proměnným sáním, montoval se tuším od září 1997. Má daleko lepší vlastnosti, táhne odspodu, žere míň. Poznáš to že má plastové svody. Celé to vzniklo tak, že Audi tento motor udělalo s tím proměnným sáním, montoval se tak i do Passatu. Pak někdo ve VW začal šetřit a do Golfa a Oktávky udělal zjednodušenou (levnější) verzi s konstantním sáním. To byl průser. Netáhlo to z nízkých otáček, spotřeba šla nahoru, z té doby kolují názory o tom jak je 1,8 20V mizerný motor. VW i Škoda to rychle řešily a začaly montovat pěkně ten původní motor Audi. Ale "dobrá pověst" byla pryč a dodnes někteří motorističtí novináři budou přitrouble papouškovat, jak je tento motor na nic, aniž by tušili že jsou 2 verze. on se ptá na 1,8T!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Mám ho půl roku tak nejsem asi úplně ten pravý na hodnocení. Jede hezky, ale musíš si zvyknout na turbo, malá díra v nízkých otáčkách tam je. Spotřeba hodně záleží na noze. Mám tempomat a když dodržuju předpisy tak jezdím kolem 7,5. Po městě tempomat moc neužiju a zase není problém jet za 12. Když zarazíš pedál do podlahy tak si nedávej na pc okamžitou spotřebu. Ale pokud jezdíš málo tak je to nejlepší možná volba. Proto jsem do toho šel i já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NovoCZ Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Jo jsem blbej, to T jsem přehlídnul, omlouvám se ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plyšák Vloženo 17. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 Tak už jsem si tu Octavii koupil a za ty tři dny co s ní jezdím jsem nadšen. Motor vůbec neslyším a když sešlápnu plynový pedál tak vypálím z místa a ostatní nechávám za sebou. Spotřeba taky ujde. Jel jsem dle přepisů asi 90km jen tak kliďánko a průměr jsem měl 5.8L. Což je super. A město v klidu jezdím za 8.5. Motor pružný ve městě na čtyřku a jen sešlápnu pedál a jedu.... Takže spokojenost...... P.S. Díky všem za rady a odepsání na můj dotaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 Čtu tu hodnocení na 1.8T a už po ní pošilhávám - manželka potřebuje samohyb tak bych něco solidního koupil - sám lítám s TDI 97kW (po čipu) tak 45t ročně. Tak bych si to od ní občas půjčil a protáhl to - holt ropa = no fun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 holt ropa = no fun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budvar Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Prům 7,2 l , na dálky pod 6, ve městě k 8 l . Mám tam i LPG jezdí bez změn na výkonu a počítám náklady na O,99 Kč na 1 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murdoc Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Sakra to mi řekněte pánové jak to s tou spotžebou děláte...já na dálky neklesnu pod 7L...teda asi 2x jsem tam měl 6.9L...ve městě jdu málokdy pod 10...spíš 11 a něco...a když je nějaká super zácpa a popojíždí se, tak pod 12L nejdu...a to mám motýlí nohu...fakt...čim to je? Že by snad nějakej skrytej problém co má za následek vyšší spotřebu? Nebo jezdim fakt tak blbě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Jo, a ty sa nepohynas v zapchach iba na spojke? ja pomalicky pustim spojecku auto sa rozbehne na jednotke okamzita spotreba 3.2L zaradim dvujku okamzita 4L. tak sa jazdi v meste, Moja sestra tak ked sa aj v zacpe pohyna tak tam da 3000ot/min a pomali pusta spojecku. potom je spotreba okolo 10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murdoc Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Jo, a ty sa nepohynas v zapchach iba na spojke? ja pomalicky pustim spojecku auto sa rozbehne na jednotke okamzita spotreba 3.2L zaradim dvujku okamzita 4L. tak sa jazdi v meste, Moja sestra tak ked sa aj v zacpe pohyna tak tam da 3000ot/min a pomali pusta spojecku. potom je spotreba okolo 10 Tak jako tvoje sestra to fakt nedělám...dělám to stejnym způsobem jak ty...ale jak řikám...kdybych nedával pozor, tak mi to snad sežere i svačinu z báglu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budvar Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Měl jsem i 8,5 l, ale kola byly nafouklý napůl, zasranej vzduch filtr. Dofoukat, vyčistit a litr dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik07 Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Jo, a ty sa nepohynas v zapchach iba na spojke? ja pomalicky pustim spojecku auto sa rozbehne na jednotke okamzita spotreba 3.2L zaradim dvujku okamzita 4L. tak sa jazdi v meste, Moja sestra tak ked sa aj v zacpe pohyna tak tam da 3000ot/min a pomali pusta spojecku. potom je spotreba okolo 10 To lechtání nedělá mojí Gertrůdě dobře - je celá taková nervózní, tak ji radši držím troško v otáčkách.... Já jezdim po městě v poho. kolem 7L - je teda fakt, že s touhle spotřebou fakt musíš dodržovat předpisy :-). Jinak na dálnici při těch 130 7.5 - 10L podle toho jestli jedeš do, nebo z kopce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik07 Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Jo, a v těch zácpách buď Murdocu v klidu. Já tam běžně mám při popojíždění 10-14L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murdoc Vloženo 29. Březen 2007 Sdílet Vloženo 29. Březen 2007 Jo, a v těch zácpách buď Murdocu v klidu. Já tam běžně mám při popojíždění 10-14L. No tak jsem maličko klidnější...no já jsem byl zvyklej na služební Fábku 1.4 MPI...takže teď se mi to žraní třeba zdá...ale když jsem si Koktu koupil, stejně jsem čekal, že mě to trochu víc zarazí do sedačky, když pustim pa plyn cihlu...ale to se mi třeba taky jenom zdá...ale třeba ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik07 Vloženo 30. Březen 2007 Sdílet Vloženo 30. Březen 2007 Jo a když jsem dneska ráno v zácpě zkoušel tu dannonenovu metodu "lehounce pouštět spoju a 1 a 2" , tak při jedničce 13L a auto škube jak kráva jak se dusí a při dvojce 9L a to už skoro chcípe... Třeba jezdí Dannone v jinejch zácpách - nebo nevim jak to dělá. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.