Leden 26, 200817 r Pozri vľavo dole na chladiči koleno, z neho to zvykne slziť. Niekedy stačí len dotiahnuť. Keď som mal 1.4ku MPI, vyriešil som to takto...
Leden 26, 200817 r Mam problem s unikom chladiacej kvapaliny.Niekedy je pod autom mala skvrna ale nezda sa mi ze to je chladiaca kvapalina .Kvapalinu dolivam kazde dva tyzdne po 3 dcl.To nie je normalne.Mal som menene tesnenie pod hlavou..Chcel by som este ovzdusnit hadicky od chladica.Nevjete ako sa to robi a kde by som to nasiel.Mam knihu oprav ale tam vobec nic nie je.Mam Fabiu 1.4 50KW 2002 s klimatizaciou.Hladal som vsade ale ten motor je malo rozpisany. dik CAU. chladic aj motor sa odvzdusnuje sam nic netreba robit. pozri okolo hadic a spojou ci ti to neslzi. pozri aj vodnu pumpu. alebo vadne tesnenie pod hlavou .
Leden 28, 200817 r Dost často uniká chladící kapalina kolem spínače ventilátoru na chladiči.Někdy stačí dotáhnout,někdy je nutné vyměnit těsnící kroužek. Upraveno Leden 28, 200817 r od KAMIKADZE
Leden 29, 200817 r Hlavně je potřeba tam ten kroužek vůbec dát. Z továrny tam není. Kape to na koleno a to mě taky kdysi zmátlo.
Leden 30, 200817 r Nebo mrkni jestli ti neteče chladič jako takovej,já ho měnil loni protože ni to teklo na několika místech jak vstupujou ty příčný trubky do plastový bočnice.Nedávno jsem ho vyhazoval-škoda že jsem to nenafotil!
Leden 31, 200817 r Hlavně je potřeba tam ten kroužek vůbec dát. Z továrny tam není. Kape to na koleno a to mě taky kdysi zmátlo. Jo,víš co ušetří fabrika peněz,když tam ten kroužek nedá?
Únor 9, 200817 r Skus se taky juknout do nadržky s kapalinou jestli v ni neni olejova skvrna a jinak to čidlo ja tam kroužek nedavam ale davam tam silikon na motorove časti a drži to v pohodě.Hlavně bachca chladiš ma jemnou vložku zavitu a jak to čidlo blbě našroubuješ přes zavit tak mužeš dat novy chladič!
Únor 10, 200817 r Po vyměně rozvodů mi začla utíkat chladící kapalina.Kde muže být problém? Mohlo by to tect přez vodní pumpu? Případně jak by ses to dalo spravit vím že takle na dálku je to težké radit ale budu rád za každou radu.
Únor 10, 200817 r Po vyměně rozvodů mi začla utíkat chladící kapalina.Kde muže být problém? Mohlo by to tect přez vodní pumpu? Případně jak by ses to dalo spravit vím že takle na dálku je to težké radit ale budu rád za každou radu. Asi jediná možnost ta pumpa, měla by se měnit s rozvody.Může být netěsná (zmetek), nebo špatnou montáži. Reklamovat. Ale i pokud je stará může začít téct, výměnou se změní napnutí řemenu. Oprava to je prakticky celé rozvody udělat znovu, Oba řemeny (pokud máš 16v) musí dolů a pumpa ven. V každém případě se to opravit musí, kapalina valí na řemen, což ho za chvíli může zničit.
Únor 11, 200817 r Mám 1,4Mpi 50kW to jsi mě moc nepotešil takže říkáš celé rozvody znovu?Dělali to v Novém Jičíně v Autoklever. Ale je to už rok takže reklamovat nemužu Neznáš nějakého dobrého mechnika poblíž NJ který by mi to dal do kupy? Ty jsi taky někde od NJ ne?
Únor 11, 200817 r Mám 1,4Mpi 50kW to jsi mě moc nepotešil takže říkáš celé rozvody znovu?Dělali to v Novém Jičíně v Autoklever. Ale je to už rok takže reklamovat nemužu Neznáš nějakého dobrého mechnika poblíž NJ který by mi to dal do kupy? Ty jsi taky někde od NJ ne? tak ak mas MPI a nie 16V tak nemas rozvodovy remen ale retaz
Únor 11, 200817 r Mám 1,4Mpi 50kW to jsi mě moc nepotešil takže říkáš celé rozvody znovu?Dělali to v Novém Jičíně v Autoklever. Ale je to už rok takže reklamovat nemužu Neznáš nějakého dobrého mechnika poblíž NJ který by mi to dal do kupy? Ty jsi taky někde od NJ ne? Pokud máš MPi, tak je všechno jinak s rozvody to nemá nic společného. Zajeď do Kleveru ať se na to podívají a uvidíš.
Únor 11, 200817 r Pozri pod pumpu či tam máš taký ružový povlak ! Ak ano tak ti to tečie z pumpy mne sa to stalo keď som menil remen aj gufero na kluke mi odišlo .To som musel vymeniť ale tá pumpa sa ustálila už sa mi voda ani nestáca.
Únor 13, 200817 r Kolega psal o guferu na klice. V čerpadlu je tuším mechanická ucpávka. Pod řemenicí na spodní části příruby čerpadla a je otvor. Jestli z něho vytéká kapalina (hlavně těsně po zastavení), tak je to špatně. Jak říká kolega, bude to tam růžové. Ale Ty jsi nejsi jistý, takže zkotroluj i ostatní. (spínač větráku, hadicové spoje) Ale pokud jsi naprostý laik, nechej to na šikovném opraváři. A co když si hladina jenom sedla?
Únor 29, 200817 r Dúfam,že ti tam dali zatie prachy aspoň nejaké kvalitné čerpadlo a nie Chinu Upraveno Únor 29, 200817 r od vikino1
Únor 29, 200817 r u mna pri vymene rozvodov hned dali aj vodnu pumpu bolo na nej vydiet ze ak sa da letna zimna zmes ta je hustejsia tak to nevydrzi. mam novu za je pokoj.
Únor 29, 200817 r u mna pri vymene rozvodov hned dali aj vodnu pumpu bolo na nej vydiet ze ak sa da letna zimna zmes ta je hustejsia tak to nevydrzi. mam novu za je pokoj. A to je aká letná zimná zmes-hustejšia? Pokial viem G 12 je aj lete aj v zime rovnako hustá. Prečo si menil rozvody to si mal už tolko natočené?
Únor 29, 200817 r pardon na zimu mi mechanici davaju viac g 12 a s tym by si nacata vodna pumpa neporadila. ano mam uz vela natocene aj odtocene
Březen 1, 200817 r Skus se taky juknout do nadržky s kapalinou jestli v ni neni olejova skvrna a jinak to čidlo ja tam kroužek nedavam ale davam tam silikon na motorove časti a drži to v pohodě.Hlavně bachca chladiš ma jemnou vložku zavitu a jak to čidlo blbě našroubuješ přes zavit tak mužeš dat novy chladič! Ja mam podobny problem...a v nadrzke je olejova skvrna. Co to znamena ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.