m.s.k Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 (editace) Mám dotaz, dneska jsem zjistil že mi zmizelo asi půl litru chladící kapaliny a přibyl mi olej. Takže ho mám asi 0,5 cm nad horní mírou. Je to špatný těsnění pod hlavou? Auto se nepřehřívá. Co se může stát když je olej nad ryskou? Díky 1,6 75kw. Editováno: 15. Březen 2007, autor: m.s.k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 No tak to ti nezávidim. Může to být špatné těsnění pod hlavou. Když je olej nad ryskou tak v soustavě je vyšší tlak a může to vést třeba k poškození soustavy a úniku oleje. To mi aspon psali v manuálu ke Xedos 9. Jestli máš TDi tak bacha na hlavu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastič Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 To vypadá, že ti jde voda do oleje, tak buď těsnění nebo hlava. Jinak olej nad max může taky oddělat katalyzátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Být tebou, tak s tím nejezdím a raději to opravím. Tohle už není žádná sranda. Doufej že to bude to těsnění pod hlavou a né třeba zkroucená hlava. Jinak větší hladina oleje opravdu může odepsat katalyzátor a nebo může vyvalit i nějaký simering. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupica Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 nebo může vyvalit i nějaký simering. čo je simering? uff, dúfam že táto vec nie je u 1,6 75kw bežná.... Vzniká nejak napr. vadou nejakého materiálu, zlého servisu alebo prasáckym jazdením? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 16. Březen 2007 Sdílet Vloženo 16. Březen 2007 Simering je slangovy nazev pro gufero (hridelove tesneni). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci Vloženo 16. Březen 2007 Sdílet Vloženo 16. Březen 2007 To se stalo přesně mě . Měl jsem v motoru více oleje než má být a vyvalil se mi simering na klice k převodovce. Sralo mě neustále utírat fleky od oleje v garáži, tak převodovku ven a olej už neteče . Alespoň jsem skouknul spojku. Takže pozor na hladinu oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 17. Březen 2007 Sdílet Vloženo 17. Březen 2007 Mám dotaz, dneska jsem zjistil že mi zmizelo asi půl litru chladící kapaliny a přibyl mi olej. Takže ho mám asi 0,5 cm nad horní mírou. Je to špatný těsnění pod hlavou? Auto se nepřehřívá. Co se může stát když je olej nad ryskou? Díky 1,6 75kw. Kdyz otevres vicko tak se uvolni pod tlak a kapalina zase vystreli vejs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 nebo může vyvalit i nějaký simering. čo je simering? uff, dúfam že táto vec nie je u 1,6 75kw bežná.... Vzniká nejak napr. vadou nejakého materiálu, zlého servisu alebo prasáckym jazdením? nejčastější příčinou proč se poškodí těsnění pod hlavou, je přehřátí motoru... Tedy na začátku je vždy zanedbaná údržba. Prasáckým ježděním u 75kW? To asi ne... sám ji mám tak vim o čem mluvim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 no já teda nejsem odborník, ale myslím si, že větší hladina oileje ti nevyvalí gufero, pokud tvůj motor teda není nějak hermeticky a tlakově uzavřený. Pro tento případ jsou na motoru přepady kudy ti nadbytek uteče. Rovněž si nemyslím, že by větší hladina oleje oddělala katalisátor, jak ?? motor ti bude spalovat pořád stejně. Spíš bych se obával předření některých kluzných částí motoru vlivem úniku chladící kapaliny. Opakuji, že nejsem odborník, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 jenom hledat http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21409 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Ze by mel nejaky motor prepad na vysoke hladine motoroveho oleje slysim poprve, nezalezi na typu motoru. Kat by mohl dostat na p.del, kdyby bylo nasavano vetsi mnozstvi oleje prave z toho odvetrani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 mam taky 1.6 75 kW, taky se občas ztrácela voda, pak mi najednou vyletěla voda na 130 a bylo vymalováno.Při rozebrání se zjidtilo, že při zahřátí prokluzuje vodní pumpa/na té hřídelce uvnitř je nalisovaná plast. vrtula a ta se po zahrátí začala pomalu protáčet, navíc jak se přehřálo, zkroutila se mírně hlava a termostatu praskla taková packa co drží termostat. Nový stojí 2400, oprava, srovnání hlavy, těsnění ,čerpadlo ,práce a bylo z toho 15000.Pozor, při výměně těsnění musí být bezpodmínečně nové šrouby/jeden za dvě stovky/.To nena...., to přijde líto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 mam taky 1.6 75 kW, taky se občas ztrácela voda, pak mi najednou vyletěla voda na 130 a bylo vymalováno.Při rozebrání se zjidtilo, že při zahřátí prokluzuje vodní pumpa/na té hřídelce uvnitř je nalisovaná plast. vrtula a ta se po zahrátí začala pomalu protáčet, navíc jak se přehřálo, zkroutila se mírně hlava a termostatu praskla taková packa co drží termostat. Nový stojí 2400, oprava, srovnání hlavy, těsnění ,čerpadlo ,práce a bylo z toho 15000.Pozor, při výměně těsnění musí být bezpodmínečně nové šrouby/jeden za dvě stovky/.To nena...., to přijde líto... no tohle taky smrdí zanedbanou údržbou... asi někdo šetřil a s rozvodama nevyměnil i vodní pumpu, páč jinak toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 Zanedbaná údržba??? To snad ani ne ,zapoměl jsem napsat, že se mi to stalo při cca 87000 km, navíc je auto pod stálou kontrolou, protože je mám ve firmě, kdo přijde kvůli LPG tak má možnost se svézt. Poprvé mi to začalo v létě při cestě do Chorvatska,jízda 12 hodin v kuse, pěkně prohřáté,pak mi to začako cukat na plyn, když jsem zvedl haupnu tak jsem měl reduktor plynu jeden led, myslel jsem v tu chvíli že jsem natankoval blbý plyn,dojeli jsme na pobřeží, auto dva dny stálo a pak v pohodě. A pak se to za dva měsíce stalo doma. Odstupem času jsem došel k závěru, že to nebylo plynem, ale už tenkrát se ta vrtulka začala uvolňovat,potvrdili to i v servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.