Přejít na obsah

palubní deska


stoliver

Doporučené příspěvky

byl jsem dva dny na školení, tak jsem dal rooma do servisu (zimní pneu, přeci jen zástěrky, nalepení ozdobných prahů pěkně v teple, oprava rezonujících zadních dveří a ještě pár drobností) hlavně kvůli dunění od ventilátoru.. výsledek?

nejkdyž jsem to tam předával, tvrdili mi, že mám verzi s dobrým druhým ventilátorem... dunění ale uznali, protože ho "naštěstí" taky slyšeli.... od škodovky dostali na dvě A4 popis, co jim maj vše otestovat a všechny odpovědi, které pro škodovku zpracovali, vyzněly jako že ventilátor je špatný ... škodovka to teď řeší, mám přijet v úterý, že to budou se škodovkou řešit, jak již tady někde zaznělo, zatím asi nevědí, co s tím, ale už o problémech se špatnými druhými ventilátory alespoň vědí... tak jsem teda zvědavej :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevím... měl jsem to tam dva dny minulý týden a dva dny tento... výsledek = vyměněný ventilátor.... co jen vím, že jim ze škodofki k diagnostikování tohoto problému pořád posílali nějaké papíry s úkoly, které museli v servisu řešit a odpovídat na ně, taky vím, že s autem jezdili s rozdělanou palubkou a různě se snažili dle pokynu držet ventilátor apod... přišlo mi,jako kdyby ve škodě nechtěli věřit, že to ještě nyní ventilátory dělají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebolo potvrdené, či to je naozaj tým ventilátorom, alebo nie... Fakty sú len 2:

1.) podľa ŠA od jesene 2007 sa montujú modifikované ventilátory s 2 podložkami, ktoré majú menšiu axiálnu vôlu a preto by nemalo dochádzať k nežiaducim ruchom

2.) z praxe a vlastnej skúsenosti môžem napísať, že podobné hluky idú niekde od telesa ventilátora aj u áut vyrobených tento rok, dokonca nedávno, čo je v podstate 12 mesiacov od termínu, kedy to podľa ŠA bolo vyriešené

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, mě ventilátor rezonoval (duněl, klepal) nejprve při jeho zapnutí a na nerovnostech, jak píše Igor, pak jsem to ale slyšel i při zařazeném rychlostním stupni 2 ... jinak, když jsem to dával do servisu a chtěl jsem, aby to 100% slyšeli, poslal jsem je s autem do podzemního parkoviště Hypernovy, kde je poměrně ticho a kde je sice hladký beton, ale s takovejma pražcema - přejezdama a řekl jsem jim, ať tam jedou a rozjíždí se na těch hrbolech pomalu na rychlostní stupeň 2 .... jak mi pak řekli, tak tam to taky perfektně uslyšeli a to rozhodlo o výměně ventilátoru .... ještě jsem chtěl říct, že takto mi ventilátor blbnul u nového auta (rv 2008) od počátku, teď po výměně ujeto 500 a je ticho :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak začínám být z toho na nervy, už druhý týden mi praská něco v oblasti odkládací schránky, je to zvuk jak kdyby tam někdo mačkal celofán. Když jedu přes hrboly je to víc když nejedu tak méně, ale pořád, během celé jízdy. Už jsem vybral všechno ze schránek, ze sedačky, ale bez efektu. Nepraská to pouze jen když stojím. K tomu když se přidá drnčící levý ventilátor a když svítí sluníčko tak vrzající loketka je to skutečně koncert, ach jo

Čau chlapi,

už asi půl roku sleduji diskusi o Roomsterech, mám Roomstera od května letošního roku a drnčet palubovka mně začala hned po 150 km. Drnčelo to z oblasti odkládací schránky před spolujezdcem, demontoval jsem schránku a stačilo malíčkem zmáčknout palubovku mezi airbagem a schránkou a vydávalo to zvuk jako když se odlepuje a přilepuje samolepka- žádné lupání, ale takové zvláštní praskání. Aby to začalo praskat stačil tak malý pohyb palubovky,že by to praskalo i kdyby po tom "chodila moucha". Když se palubka ohřála na správnou teplotu tak to drnčelo i na úplné rovině stačilo, když byl trošku hrubší asfalt. Podložil jsem to gumou a asi měsíc byl klid. Po měsíci to začalo dělat znovu, chystal jsem se do servisu vyměnit těsnící gumu na zadních dveřích tak jsem to nechal být a nahlásil jsem to jako závadu. Když jsem si přišel pro auto tak jsem byl ujištěn, že je to odstraněné, zkusil jsem to ještě před přijímacím technikem a bylo to to samé jako když jsem to tam přivezl. Zkoušeli jsme to taky na nové Fábii v prodejně a stačilo to trošku zmáčknout na stejném místě jako u mého Růma a dělalo to to samé. Technik slíbil, že druhý den zjistí ve Škodovce co by to mohlo dělat a ozvou se mně. Neozvali se ani za týden tak jsem se do toho pustil sám. Oddělal jsem schránku a zjistil jsem že ten vrchní měkčený díl palubovky je nalepený na nějaké kostře a je to přidělané na průduchu topení. Je tam špatně viděl, ale vypadá to že se tyto dva díly od sebe přibližují a vzdalují při jízdě a lepidlo mezi nimi vydává zvuk jako když se odlepuje a přilepuje samolepka- za jízdy to bylo dost nepříjemné. Vzal jsem olej ve spreji a nastříkal ho mezi tyto dva díly a byl klid. Musí se to, ale nastříkat mezi ten vrchní díl palubky a kostru, je to dost blízko u sebe, jet tam mezera tak 2 mm, dá se tam nacpat hadička třeba co je na WD40.

Doufám,že tímto příspěvkem někomu pomůžu, ono to vypadá, že to nebyl jenom můj problém, když to dělalo úplně nové auto tak asi někde ve škodovce zase něco nedořešili. Ještě mně trošku drnčel dekl airbagu spolujezdce, stačilo do mezery mezi tím měkčeným dílem a krytem airbagu strčit dva kousky gumy silné cca 1 mm a je klid.

Editováno: , autor: Honza23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jeden cas sem dal kontrolu na prednich A sloupcich na lince a prosel sem si celou linku, a teda lecky docela rozcarovani, pri montazi palubek, hodne se setri od doby F1, rozhodne doporucuju nekupovat Clasicca ...ty mekceny sou na tom lepe.. uz kdyz sem vicel ty prvni FII v social vybavach tak ta tvrda palubka je strasna, jednoznacne krok zpet oproti F1 kde to mel i oholenej junior mekceny...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:p 2 igor: no ono se jim do toho taky nechtělo, proto to tam nakonec bylo 2 a 2 dny... jinak já se s klukama znám a dostali smrtelné varování ... musím říct, že se pochlapili, vše přidělali dobře, nic neškrábli a nic neduní ani nevrže ... samozřejmě že zatím ... takže po bitvě generál: "vyplatilo se"
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mrmobil: No keby si videl, ako ti to auto vykuchali, keď ten ventilátir menili... Toto je dôvod, čo ma odrádza od tej výmeny, pretože musí ísť von celá prístrojovka :feve:

Přesně tak, toto mě taky odrazuje, asi se na to vykašlu a nechám to být tak,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
mne to duni len pri rozjazde ked mam malo plynu a pomaly pustam spojku, vtedy ide ako keby som mal sportovy vzfuk, moze to byt ten ventilator? auto je rv 08..

Ahoj. Mně se občas stává to samé. Rezonuje to někde v přístrojovce před spolujezdcem. Máte s tím někdo zkušenost

a víte, čím by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...