Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no tesnenie pod hlavou to nech si skontroluje ako vyzera olej. expanznu nadobku na chladiacu kvapalinu ci nie je od oleja. sanie no neviem co by tam mohlo byt keby sam bola netesnost alebo to bralo falosny vzduch tak si myslim ze mu trochu lietaju otacky a problem ma uz pri studenom motore. nech skusi vycistit skrtiacu klapku.

Vloženo

edadavids: Stačí trochu hľadať, nie je povinnosťou žiadneho moderátora vedieť o všetkom a takisto, nikto tu nie je jasnovidec. Myslím, že bol nasmerovaný na niektoré z príčin, to však neznamená, že to bude na 100% ono... Problémové štartovanie teplého motora sa tu riešilo nedávno.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravim, vie mi niekto poradit ohladom poruchy startovania pri fabi 1.4MPI za tepla.

Za studena vsetko OK ale po prejdeni nejakych km a ohriati motora prste nestartujem...potom zas po prejdeni km zastavim, znova startujem v pohode...nechapem..este blbne rucicka kontroly teploty motora, bud ostane vysiet v 1/4 alebo na nule...diky za info

Vloženo

Já měl případ, kdy jsem odpojil čidlo teploty vody(protože špatný starty) od konektoru a přesto teplota vody ukazovala neustále. Asi nějaké dopočítávání či druhé čidlo.

Samozřejmě při odpojeném čidle startovalo perfektně.

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

:help: Mám problém se startováním, zastudena startuje normálně,ohřátá startuje špatně(dlouze).Uauta byl vyměněn svazek drátů vmotoru a následně obě lamda sondy. Nyní problém se startováním. ZKOUŠEL JSEM VYMĚNIT TEPLOTNÍ ČIDLO ,ŽÁDNÉ ZLEPŠENÍ. POČÍTAČ NIC NEUKÁZAL. SVÍČKY AFILTR DOBRÉ NAJETO 37000KM. PORAĎTE DÍKY JIRKA

Editováno: , autor: JIRI-KARASEK
Vloženo

Dela mi to samý......2002, 1,4, 50kW. menil som snad vsetko....Lambdy, tepl.čidlo, vstrekovač na 1 valci, ...po lambdach sa to trochu zlepšilo...ale ked je motor zohriaty, musím dlho točiť kým chytí. A zistil som že ked idem do kopca a potom ked za jazdy z kopca zaradím neutrál...chcípne.Pri normálnej zátaži to nerobí. Ešte rozmýšlam dať prepáliť softwer v RJ....????? ;)

Vloženo

Mám úplně ten samý problém. Vyměněný svíčky i teplotní čidlo. Studenej start je excelentní, ale teplej je hroznej. Ale mam podezření čím by to mohlo být. Měnili jste palivovej filtr? Já se na to chystám, protože už začal i pískat ;)

Vloženo

umna to tiez robi 1,4 50 kw ..... kamos ma 44 kw a tiez je na tom tak ..... takze je to asi vo vsetkych autach ... zatial neriesim...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem dneska vyměnil filtr. Jel jsem akorát 20km tam a 20km zpátky, takže nemůžu moc soudit. Když jsem na zkoušku zastavil, vypnul to a hned startoval, tak to bylo nic moc jako předtím. Ale když jsem to nechal stát asi 10,15 minut a pak startoval, tak to bylo supr i když motor měl ještě pořád provozní teplotu. A jinak během cesty se mi zdálo, že je to mnohem víc živější, jako bych jel v jiným autě. Ale nemůžu hodnotit po tak krátký cestě.

Mimochodem, z vstupu i výstupu toho filtru pak vytejkal úplně černej benzín. Jen z toho 3bar zpětnýho ventilu tekl čistej ;)

Vloženo

Chce to zkusit jaký tlak paliva je v potrubí před vstřikovačema, pokud je tlak malý může to dělat palivový filtr nebo čerpadlo, pokud ti z filtru tekl černej bordel, tak už to může začít žrát gumu u čerpadla v nádrži, ze zkušenosti s plyňákama mám zjištěno, že benzín v nádrži může být max. 2 měsíce, pak se nějak rozkládá a dělá ostudu....

Vloženo

toto som nasiel na nejakej LPG konferencii :

....Benzín v palivové nádrži stárne jistě rychleji než ve skladových cisternách pod zemí. Za normálních skladovacích podmínek vydrží min. 3 roky beze změn. V nádrži automobilu je však vystaven změnám teplot a zde nejvíce působí teploty plusové. Jednak dochází k odpařování lehkých podílů potřebných pro startovatelnost,(začínají se odpařovat při 30°C!), jednak ve styku s kyslíkem dochází ke vzniku pryskyřic a chemických změn majících vliv na kvalitu paliva. Samostatné antioxidanty na dodatečnou aditivaci benzínu se neprodávají (alespoň o nich nevím ).

Dříve se prodávala přísada na tzv. vrchní mazaní, která částečně řešila tento problém. Jednalo se o ostře rafinovaný nízkoviskozní olej, který se přidával do benzinu v poměru 1:400 a znemožnil vylučování pryskyřic v podobě tuhých částic, ale ty zůstávaly kapalné a zhořely tedy ve spalovacím prostoru.

Myslím, že nejjednodušším řešením je obměna benzínu v nádrži....

Vloženo

Tak po výměně palivovýho filtru je auto opravdu živější, ale teplý starty to nezměnilo a stále stojej za prd... Tipnul bych to na nějaký chybný nastavení, protože mi to přijde, že je to od tý doby, co mám nový teplotní čidlo... A nebo to nový čidlo taky neni úplně dokonalý...

Vloženo

Řešení je právě si myslím ta ř.j. po přehrání SW v autor servisu veliká změna ...... mají na tyhle motory opravnou verzi .........pak Cimbu......to byla ůplná změna v celkovým chování motoru..... už jsem to psal v nějakým jiným příspěvku,ale SW u těchto motorizací nebyl z výroby košér.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...