Kostia Vloženo 12. Září 2012 Vloženo 12. Září 2012 hele asi takhle.. jestli se rozhoduješ mezi 1.4 a 1.9 tak si nejdřív uvědom jednu věc.. po jakych cestach jezdiš nejčastěji.. jestli města a okrsky nebo hlavně dalnice.. 1.4 je idealni na okrsky a města.. na dalnici už nic moc.. má kratkou převodovku tak už to je pak docela hukot a taky docela pak papa.. ale po okrskach se s tim jezdi dobře a nežere to pokud se s tim nejezdi furt podlaha.. jinak co se tyče poruchovosti a tak oba motory jsou na tom podobně.. pokud neodrovnaš vstřikovače nějakym sajrajtem a staráš se tak podrží.. a pak je rozdil ještě v hlučnosti a vibracich. ta 1.4 ve vyšších otačkach vic řve a na volnoběh se ten motor docela klepe.. takže ja kdybych se rozhodoval tak pokud okrsky tak stači 1.4.. hned bych ji poslal na chipa a pohoda..ještě k tomu je tam levnější povko... jestli dalnice tak určo 1.9.. u firemnich bych se trochu bal... je to znamo že když neni auto moje tak se k tomu chovaji lidi všelijak.. No já bych nesouhlasil s jedním a to že to není na dálnice - můj případ je přesně opačnej a to proto že dělám sport za kterym musim třeba i na víkend na balt na Rujánu - windsurfing. na střechu prdnu dva serfy, dovnitř krámy jak na vejlet na měsíc (plachty atd) a v pátek na rugen 680km a v nedeli zpet 680km do praglu - tempomat v nemcku furt 140 - dalnice je od Prahy do Straslundu pak asi 40km okreska- konecna spotreba 6,5 - 6,7L. Ve 130kmh to toci 3000. Ale zase o valec min, takze subjektivne ty otacky "nezni" na 3000. Na dalnici zvuk motoru stejne zanika v aerodynamickem hluku. Ja mimochodem 1,4 tdi taky prodavam - viz autobazar, ale v mem pripade je to hlavne z duvodu velikosti, sport me zacina prerustat a my auto taky:) Citovat
-honza_ Vloženo 13. Září 2012 Vloženo 13. Září 2012 jako tak jsem to nemyslel že se s tim neda jezdit po dalnici.. ale že to neni uplně idealni kvuli kratke převodovce.. častečně se to dá vyřešit převodovkou z fabie 1,9tdi..měla by byt delší Citovat
mastik Vloženo 22. Září 2012 Vloženo 22. Září 2012 Preco ciastocne? Menil som v 1.4 TDi za prevodovku z 1.9 a super. Teraz to toci na 5. pri 100-vke nejakych 2000 ot.,, co je super. Aj spotreba isla o nieco dolu. No maximalna rychlost spadla dole o 10 km, proste ten motor na tej dlhsej 5 uz neutiahne vacsiu rychlost, aj ked toci nejakych 4000 ot. Citovat
-honza_ Vloženo 23. Září 2012 Vloženo 23. Září 2012 jo? a mohl bys tady popsat co je třeba všechno třeba k výměně ? jestli se měni pouze převodovka kus za kus,, jestli to jde bez uprav, a převodovku s jakym kodem jsi použil... díky.. o tomhle moc informaci není.. Citovat
lukyfabia Vloženo 25. Listopad 2012 Vloženo 25. Listopad 2012 (editace) Ahoj, moje fabie 1.4 TDI 59kw točí na 5 cca 2400 a na tachu kilo dle GPS, a převodovku jsem neměnil, takže zase tak krátká není, ale vyhovovalo by mi tam mít 6 kvalt. Editováno: 2. Prosinec 2012, autor: lukyfabia Citovat
lukyfabia Vloženo 29. Listopad 2012 Vloženo 29. Listopad 2012 Máte někdo zkušenosti s .chiptuningpower.cz ?? Citovat
lukyfabia Vloženo 7. Prosinec 2012 Vloženo 7. Prosinec 2012 A měnil jste někdo intercooler?? nebo nějak upravovali?? co takhle z forda focuse?? http://www.google.cz/imgres?q=ford+focus+intercooler&num=10&hl=cs&tbo=d&biw=1280&bih=598&tbm=isch&tbnid=6KU28RPMjHlA4M:&imgrefurl=http://www.carcooling.co.uk/index.php%3Fp%3Dproduct%26id%3D91333%26parent%3D1602%26is_print_version%3Dtrue&docid=_pmBLlYsly-_tM&imgurl=http://www.carcooling.co.uk/drawings2/14FD304_13.jpg&w=491&h=237&ei=j1HCUK7FNorktQap4oCADA&zoom=1&iact=hc&vpx=365&vpy=161&dur=14196&hovh=156&hovw=323&tx=133&ty=82&sig=117544587033679458377&page=2&tbnh=138&tbnw=271&start=18&ndsp=24&ved=1t:429,r:26,s:0,i:167 Citovat
lukyfabia Vloženo 11. Prosinec 2012 Vloženo 11. Prosinec 2012 Používáte někdo aditiva do oleje?? chci dát od Protecu oil booster, nějaké názory?? Citovat
mastik Vloženo 11. Prosinec 2012 Vloženo 11. Prosinec 2012 Preco tam cpat do oleja nejake aditivum??? Radsej castejsie menit... Fabia TDi nema problem s mazanim, teda pokial sa pravidelne menil olej. Citovat
Mirek 835 Vloženo 11. Prosinec 2012 Vloženo 11. Prosinec 2012 Přesně tak na co aditiva? Chce to jen kvalitní olej a pravidelně měnit Citovat
lukyfabia Vloženo 20. Prosinec 2012 Vloženo 20. Prosinec 2012 je to pro to, že v zimě jezdím krátké trasy a motoru to určitě moc nesvědčí, a ten oil booster má konzistenci medu a je kluzký, tímpádem zlepšuje zimní starty atd. Citovat
lukyfabia Vloženo 22. Březen 2013 Vloženo 22. Březen 2013 Chlapi zajímalo by mne jak se dá předejít poruše motoru a to prodření zdvihátka ventilu více na foto. Citovat
lukyfabia Vloženo 22. Březen 2013 Vloženo 22. Březen 2013 nene naštěstí ne, ale chci vědět jak tomu předejít Citovat
Mirek 835 Vloženo 22. Březen 2013 Vloženo 22. Březen 2013 Tak to by mě zajímalo,na jaký olej to jezdilo! Citovat
lukyfabia Vloženo 22. Březen 2013 Vloženo 22. Březen 2013 tak to nevím, ta fotka je z googlu, a na youtube.com jsem viděl i video takto prodřeného zdvihátka u 1.9TDi z Caddyho, tak by mne zajímalo jak tomu předejít, nabo co to ovlivňuje. Citovat
Mirek 835 Vloženo 23. Březen 2013 Vloženo 23. Březen 2013 Běžná závada to není. Tipuji to vážně na nějaký šmejd materiál. Kvalitní olej a včas měnit! Citovat
Mirek 835 Vloženo 23. Březen 2013 Vloženo 23. Březen 2013 Tak je to špatná konstrukce a taky materiál. Ale taky se tam v tom vidku zminuje,že do motoru někdo hrabal a nesedělo základní nastavení polohy motoru k vačce. Citovat
lukyfabia Vloženo 23. Březen 2013 Vloženo 23. Březen 2013 jjo to říkal o rozvodech. Takže to bude tímto, a pokud se pravidelně mění olej a dává kvalitní, tak k tomuto by dojít nemělo. Citovat
Mirek 835 Vloženo 23. Březen 2013 Vloženo 23. Březen 2013 Já to tiž znám lidi,kteří si koupí auto za půl mega a pak špekulují,jestli olej do motoru za tisíc korun není drahý,jestli by tam nestačil nějaký za 500. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.