jameson01 Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 Prosim o radu - dnes jsem objevil louzi pod autem/motorem/ u praveho pr. kola - priblizne kousek pred nim. Kdo vi a poradi co me ceka?Do ted auto slapalo v pohode, ma nalitano 167 tis. km, ale obcas se pri pousteni spojky ozval / obzvlast v zatacce / divny vrzajici zvuk.... Kolik si mam pripravit na opravu a kde nejlepe?jsem z Prahy... Diky vsem za radu. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 je to dost siroky pojem,olej cerny,svetly?,typ motoru?,je kryt pod motorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 jestli je to TDI, tak jestli ti to nechčije olej od intercooleru. Nebere ti motor olej? Taky jestli ti nechčije nafta z filtru. Jinak na pravé straně u TDI snad žádnej zdroj oleje není. Koukni se, jestli ti to fakt teče na té straně, protože tam máš určitě kryt motoru(pod motorem), a tak to může ve skutečnosti chcát kdekoliv. Musíš oddeklovat ten kryt a kouknout, odkut to chčije. Hledej šmudlo. Mimo to co jsem napsal koukni na chladič oleje a filtr, šroub na vaně, těsnění kolem víka ventilů. Doplňte mně na co jsem zapoměl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 Rovnaky problem som mal s berlingom, dal som to do servisu a bolo to nejake tesnenie ci co... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fido Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 nebo to taky může být olej z posilovače a valí ti to přes pístnici, ale to bych ti nepřál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jameson01 Vloženo 27. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 menil jsem palivovy filtr, ale od toho to asi neni...Jde o olej, cerna barva a kape to fakt napravo ve smeru jizdy... mam 1.9 TDi, r.v. 2000, 167tis.km, kryt pod motorem. A olej mi to z motoru vzalo, na rasce ubyl do posledni tretiny... Diky vsem za snahu -co me ceka krom hledani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 tak 90% gufero na klice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jameson01 Vloženo 27. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 Gufero- jsem vcelku laik, porad mi:kolik stoji oprava?A to musi motor ven?A u ty prilezitosti vymenit spojku atd atd...? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 tak 90% gufero na klice Plně souhlasím, já jsem ho teď měnil na své 2.0, r.v. 1999, samotné gufero mě stálo asi 220,- Kč, ale dával jsem tam ještě ten starší typ. Ale asi budou všechny tak stejně drahé. Musím ale říci, že olej mi stékal po vaně motoru a ze začátku to vypadalo jako by mi propouštěl výpustnej šroub. Až když jsem pod to vlez jsem zjistil kde to teče. Jinak u 2.0 se musí schodit rozvody a sundat ozubené kolo klikovky a ten šroub byl fakt drsně zatáhlej. Pak se jen vymění gufero a je to. U 1, to bude asi stejné. A je krásně suchoučko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 jelikož tam máš kryt, tak to může chcát z mnoha míst, zachytává se to na tom krytu a nejbližším místem to pak vytejká na zem. Musíš najet na ďouru, shodit ten kryt a kouknout kde to chčije. Případně utřít, projet a znovu kouknout odkud to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 (editace) tak 90% gufero na klice Mám 1,9TDi a už od 90 tisíc mě lehce pučel olej kolem kliky. Na první pohled nic moc. Ochcanej kryt a ze začátku jsem si myslel, že chčije vana, ale po otření a asi týdením sledování jsem zjistil že bufero na klice. Od výměny do výměny oleje ( interval 15 tisíc ) jsem dolíval max. 0,25 L a ne pokaždé, takže to spíš blbě vypadalo, než že by to něco skutečně dělalo. Při druhých rozvodech ve 150 tisíc dělal jsem si je už sám ( první v servisu po 60 tisích motor do 3/99 ) jsem se dokopal a to bufero jsem vyměnil. Po výměně v pohodě. Akorát při výměně jsem se pořádně zapotil při povolování šroubu na klice ( tak jak už tady bylo zmíněno )............. MK Editováno: 27. Březen 2007, autor: mk.tuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h03 Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Ahoj...mám podobný problém...O1 1,8 T/2003 218 000 km....po jízdě malá loužička oleje pod motorem u pravého kola zhruba pod místem kde jsou rozvody...utřu,auto stojí třeba týden a ani kapka...to znamená,že se někde tlačí jen za jízdy. Může to být taky to gufero na klice nebo spíš těsnění pod víkem ventilů? Díky moc za případné rady a názory....hezký večer všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 možno ti tečie servo-olej cez manžety riadenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.