Přejít na obsah

Kapajici olej


jameson01

Doporučené příspěvky

Prosim o radu - dnes jsem objevil louzi pod autem/motorem/ u praveho pr. kola - priblizne kousek pred nim.

Kdo vi a poradi co me ceka?Do ted auto slapalo v pohode, ma nalitano 167 tis. km, ale obcas se pri pousteni spojky ozval / obzvlast v zatacce / divny vrzajici zvuk....

Kolik si mam pripravit na opravu a kde nejlepe?jsem z Prahy...

Diky vsem za radu.

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli je to TDI, tak jestli ti to nechčije olej od intercooleru. Nebere ti motor olej? Taky jestli ti nechčije nafta z filtru. Jinak na pravé straně u TDI snad žádnej zdroj oleje není. Koukni se, jestli ti to fakt teče na té straně, protože tam máš určitě kryt motoru(pod motorem), a tak to může ve skutečnosti chcát kdekoliv. Musíš oddeklovat ten kryt a kouknout, odkut to chčije. Hledej šmudlo. ;)

Mimo to co jsem napsal koukni na chladič oleje a filtr, šroub na vaně, těsnění kolem víka ventilů.

Doplňte mně na co jsem zapoměl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak 90% gufero na klice

Plně souhlasím, já jsem ho teď měnil na své 2.0, r.v. 1999, samotné gufero mě stálo asi 220,- Kč, ale dával jsem tam ještě ten starší typ. Ale asi budou všechny tak stejně drahé. Musím ale říci, že olej mi stékal po vaně motoru a ze začátku to vypadalo jako by mi propouštěl výpustnej šroub. Až když jsem pod to vlez jsem zjistil kde to teče. Jinak u 2.0 se musí schodit rozvody a sundat ozubené kolo klikovky a ten šroub byl fakt drsně zatáhlej. Pak se jen vymění gufero a je to. U 1, to bude asi stejné. A je krásně suchoučko. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak 90% gufero na klice

Mám 1,9TDi a už od 90 tisíc mě lehce pučel olej kolem kliky. Na první pohled nic moc. Ochcanej kryt a ze začátku jsem si myslel, že chčije vana, ale po otření a asi týdením sledování jsem zjistil že bufero na klice. Od výměny do výměny oleje ( interval 15 tisíc ) jsem dolíval max. 0,25 L a ne pokaždé, takže to spíš blbě vypadalo, než že by to něco skutečně dělalo. Při druhých rozvodech ve 150 tisíc dělal jsem si je už sám ( první v servisu po 60 tisích motor do 3/99 ) jsem se dokopal a to bufero jsem vyměnil. Po výměně v pohodě. Akorát při výměně jsem se pořádně zapotil při povolování šroubu na klice ( tak jak už tady bylo zmíněno ).............

MK

Editováno: , autor: mk.tuning
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Ahoj...mám podobný problém...O1 1,8 T/2003 218 000 km....po jízdě malá loužička oleje pod motorem u pravého kola zhruba pod místem kde jsou rozvody...utřu,auto stojí třeba týden a ani kapka...to znamená,že se někde tlačí jen za jízdy.

Může to být taky to gufero na klice nebo spíš těsnění pod víkem ventilů?

Díky moc za případné rady a názory....hezký večer všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...