Bobby Vloženo 16. Duben 2007 Vloženo 16. Duben 2007 Zdravim, má spojování kabelů cínem nějaký vliv na kvalitu zvuku? Dneska jsem potřeboval prodloužit káble od výškáče, protože od výrobce jsou straštně krátký, tak jsem je spájel . Díky za odpovědi Citovat
Fíla Vloženo 17. Duben 2007 Vloženo 17. Duben 2007 Zdravim, má spojování kabelů cínem nějaký vliv na kvalitu zvuku? Dneska jsem potřeboval prodloužit káble od výškáče, protože od výrobce jsou straštně krátký, tak jsem je spájel . Díky za odpovědi spoje by měly bejt jen lisovaný Citovat
Lewis Vloženo 17. Duben 2007 Vloženo 17. Duben 2007 přesně tak... zbytečně přiděláváš přechodový odpor... jinak by tam vůbec neměl být spoj... ale když tak lisovanej... (jinak toto je jen teorie... pokud to máš přes radio tak nepoznáš rozdíl skoro vůbec a pokud přes zesík tak jen málo kdo... spíš je ten rozdíl měřitelný než slyšitelný...) Citovat
honzik Vloženo 18. Duben 2007 Vloženo 18. Duben 2007 Zase neprehanejte ! pajeny spoj je v techto vykonech OK,spis bych se bal toho lisovaneho spoje. Citovat
RyVeS Vloženo 18. Duben 2007 Vloženo 18. Duben 2007 Neverim tomu, ze na audiosestave v aute nekdo pozna jestli je kabel pripajenej nebo lisovanej. Pokud nekdo tvrdi, ze ano, tak to muzem zkusit. Jinak samozrejme souhlasim, ze teorie je jina a prechodovy odpor by byl vetsi. Citovat
NOS Vloženo 20. Duben 2007 Vloženo 20. Duben 2007 (editace) lisovat se má z důvodu vybrací jelikož cínový spoj je náchylnější na ulomení a jinak na kvalitě zvuku to nepoznáš Editováno: 20. Duben 2007, autor: NOS Citovat
profor Vloženo 5. Květen 2007 Vloženo 5. Květen 2007 Cínový spoj je náchylný na ulomenie??? Cínový spoj keď je dobre zapájkovaný má určite menší prechodový odpor ako lisovaný spoj... Citovat
anry Vloženo 6. Květen 2007 Vloženo 6. Květen 2007 když si rozebereš kabelový svazek, tak všechny spoje jsou LISOVANÉ Citovat
mISHA Vloženo 6. Květen 2007 Vloženo 6. Květen 2007 když si rozebereš kabelový svazek, tak všechny spoje jsou LISOVANÉ a to proto, ze lisovani je mnohem jednodussi technologicky a ekonomicky proces pri vyrobe. Citovat
profor Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 Spoje v káblovom zväzku sú nejak ultrazvukom zvárané takže tak. Aj tak si myslím že dobrý cínový spoj je naj -_- Citovat
Návštěvník Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 Nepozna vubec nic - a uz vubec ne za jizdy a s max volume Citovat
Vinnic Vloženo 12. Květen 2007 Vloženo 12. Květen 2007 Na kvalitu zvuku to mít vliv nebude, pokud to bude dostatečně propájené do sebe, ale je to málo mechanicky odolné, mohlo by se to po čase rozpadnout (ten spoj), např. já mám rozbité obroučky u brýlý, ale používám je jako pracovní a tak se mi nechce investovat do nových obrouček a skel. No a právě tu ulomenou část mám spájenou cínem a po čase se cín vždy rozlomí, praskne je totiž málo mechanicky odolný. Takže když spájíš nějaký ten vodič, a ten se bude klepat tak se to po čase ulomí. Proto se všechno v autě krimpuje, jak se píše výše. Citovat
Jessy Vloženo 30. Květen 2007 Vloženo 30. Květen 2007 Neverim tomu, ze na audiosestave v aute nekdo pozna jestli je kabel pripajenej nebo lisovanej. Pokud nekdo tvrdi, ze ano, tak to muzem zkusit. Jinak samozrejme souhlasim, ze teorie je jina a prechodovy odpor by byl vetsi. To bych spis rekl , ze prch. odpor by byl vetsi pri lisovani - skuste najit v tabulkach ... A treba kdyby to byo vystavenio pov. vplyvum , urcite je letovani lepsi. Kdyz je spoj dobre pajeny, nikdy ti tam zadnej prech. odpor nevznikne . Kdezto lisovane spoje muzou v takovem prostredi casem zoxidovat a pak je tam vznik prechodaku pravdepobnej ... Citovat
Jessy Vloženo 30. Květen 2007 Vloženo 30. Květen 2007 když si rozebereš kabelový svazek, tak všechny spoje jsou LISOVANÉ To mas sice pravdu, akurat ze to neni lisovane kuli kvalite , ale kuli kvantite a uspore casu ... Kdyby meli vsechno pajet, nemohli by ty auta chrlit na bez. pasu ... Citovat
Jessy Vloženo 30. Květen 2007 Vloženo 30. Květen 2007 Spoje v káblovom zväzku sú nejak ultrazvukom zvárané takže tak.Aj tak si myslím že dobrý cínový spoj je naj -_- No to bych teda fakt chtel videt ... Jestli ti tonekdo rekl, tak to byla jen reklama --- Citovat
Jessy Vloženo 30. Květen 2007 Vloženo 30. Květen 2007 Na kvalitu zvuku to mít vliv nebude, pokud to bude dostatečně propájené do sebe, ale je to málo mechanicky odolné, mohlo by se to po čase rozpadnout (ten spoj), např. já mám rozbité obroučky u brýlý, ale používám je jako pracovní a tak se mi nechce investovat do nových obrouček a skel.No a právě tu ulomenou část mám spájenou cínem a po čase se cín vždy rozlomí, praskne je totiž málo mechanicky odolný. Takže když spájíš nějaký ten vodič, a ten se bude klepat tak se to po čase ulomí. Proto se všechno v autě krimpuje, jak se píše výše. Jde o to, jak je to pajene ... Pokud prepalis cin, tak se nemuzes divit ... Jinak pokud to zaletujes kvalitne a na dostatone velky plose, nikdy se ti ten vodic neuvolni ... Jenom je treba dat pozor, aby nebyl v blizkosti pajeni namahan ohybem, protoze pri pajeni cin zatece i do vodice a ten stvrdne a strati pruznost. Ale u klasickych autovodicu, kde je to vsechno obaleno a postahovano paskami, se toho vubec neni treba obavat ... Jinak pajene spoje mam i na terenni 4kolce , a po 7 letech pajeni jak nove, kdezto lisovane swpoje uz docela zoxidovane ... Citovat
profor Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 Jessy ak myslíš ten ultrazvuk tak viem o čom hovorím, robím tam kde robím....a nebola to reklama...sa neboj. Spoje v káblovom zväzku sú nejak ultrazvukom zvárané takže tak.Aj tak si myslím že dobrý cínový spoj je naj No to bych teda fakt chtel videt ... Jestli ti tonekdo rekl, tak to byla jen reklama --- Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.