Srpen 22, 20169 r Probehla kontrola hadic, vytahnuti a ocisteni cidla pod skrtici klapkou. A vymena hadice na odvetravani vika motoru. Vse jsem prekontroloval, i box filtr vzduchu. Po vymazani zavady jsem ujel asi 3km a zase se rozsvitilo ASR, je znat ze kdyz zastavim a necham bezet motor na volnobeh, tak to chvilkama kolisa. Napada prosim nekoho, kde by mohl byt problem, nejak me nic nenapada ?
Říjen 14, 20168 r Zdravím , když jsem si diagnostikoval Fabii 1.2 HTP, tak se mi objevila chyba P0404 a když jsem si našel na internetu přesně co to je a našel: Recirkulace výfukových plynů obvodu rozsah / výkon a nebo něco s relé u ventilátoru, tak nevím. Co myslíte?
Říjen 16, 20168 r Zdravím, mám problém se servořízením na Fabii z roku 2000 (1,4 mpi 50kW,bez ABS,TRW řízení).Občas se mi rozsvítí kontrolka serva a posilovač přestane fungovat.Pomůže vypnout klíček a znovu nastartovat (posilovač naskočí a kontrolka zmizí).Už byl měněn snímač řízení (G250),kontrolován kabelový svazek,přeměřen alternátor i čerpadlo serva.Chyby z diagnostiky: 00778-snímač řídícího úhlu,žádná komunikace,trvale 01324-řídící jednotka pohonu čtyř kol,žádná komunikace,trvale Je ještě nějaký snímač (G85) ve volantu i když nemám abs a esp?Případně pomůže základní nastavení snímače úhlu natočení volantu (G85)?Případně jak ji udělat.Tu druhou chybu beru jako nějakýho šotka.Děkuji.S pozdravem Jindra.
Říjen 16, 20168 r Zkus se podívat na pojistky, jak na barery boxu tak v palubce. V té palubce nevím číslo z hlavy, ale i když se zdají ok, vyměnil bych je. Mě se to taky vyblbovalo a bylo to pojistkou v palubce. Sice vypadala jako že je ok, ale vyměnil jsem jí a je po problému. Jinak tema s řízením už tu někde je.
Říjen 16, 20168 r před 35 minutami, wiglegummi napsal: Zkus se podívat na pojistky, jak na barery boxu tak v palubce. V té palubce nevím číslo z hlavy, ale i když se zdají ok, vyměnil bych je. Mě se to taky vyblbovalo a bylo to pojistkou v palubce. Sice vypadala jako že je ok, ale vyměnil jsem jí a je po problému. Jinak tema s řízením už tu někde je. Pojistky na pohled vypadají dobře, ale vyměním.Téma je, jsou tam i stejný kódy chyb, ale bohužel jsem nenašel dořešený problém.
Říjen 18, 20168 r Nejsem si jistej ale snímač G85 jak píšeš je podle mě, snímač teploty chladicí kapaliny, nebo je úplně jinde a nemá s řízením nic společného. Na řízení jiný snímač není. Pokud jsou pojistky v pořádku tak bude nejspíše vadnej zase onen vyměněný snímač, nikde není napsané že nemá už problémy od výroby. Napiš jak jsi dopadl
Listopad 13, 20168 r Zdar,chtěl jsem udělat základní nastavení škrtící klapky a vagína piše viz obr.Nevíte co s tím?Když jsem měl w7 tak ok.Nyní mám w10 a je to v p......Chybové kódy to vypíše a vymaže,ale na základní nastavení a akční členy už vyskakuje hláška.Zkusil jsem nainstalovat VCDS-Lite a taky to samé.Diky za každý nápad.
Prosinec 12, 20168 r před 22 hodinami, Jan97 napsal: dobrý den potřeboval bych poradit s fabii 1.4 16v 55kw startuje vždy až po druhem otočení kličku ale dělá to jen když je studenej motor a jednou za čas se rozsvítí kontrolka EPC otáčky skoči na 21 000 otáček a pulzují a auto nechce jet . Dneska se mi to stalo na parkovišti tak jsem zkusil zastavit motor stále běžel sundal jsem filtr a koukl na škriticí klapku ta se ani nehla ani po přidání plynu a proto píšu sem jestli se stím někdo nesetkal a nemá řešení nová klapka se mi kupovat nechce když stojí okolo 5tis. před 21 hodinami, Jan97 napsal: a pak je další otázka mam tenhle kabel kupovanej z aliexpresu ale potřeboval bych nějakej system v češtině který by fungoval Proč si sakra nenajdeš témata, kde se tyto, nebo podobné problémy řeší??? Příspěvky jsem smazal. Jenom přiděláváš práci ostatním a děláš tady zmatky...
Únor 12, 20178 r Zdravím. Dneska jsem byl na STK a při měření emisí vyhodilo chybu P0031-nefunkční vyhřívání sondy,hodnoty emisí v normě.Která sonda ( před/za katem ) to je mě neřekl/nemohl zjistit. Test lambda sond - nízký počet zvlnění. Viz foto. Motor 1,4 16V 59kW BUD viz podpis,nájezd 222785 km Za kat patří sonda 036906262D , před kat patří sonda 036906262AA . Na diagnostiku se dostanu možná zítra nebo po neděli. Tak se chci zeptat jestli někdo neví jestli mají obě sondy vyhřívání nebo jenom jedna/která ( před/za katem ) ? Díky. A ještě se chci zeptat,jak je na tom s funkčností tento kkl kabel ? Bude k tomu VAG 304. http://www.mtaplus.cz/autodiagnostika-vag-audi-skoda-seat-volkswagen-vw/35-diagnostika-obd2-kkline-usb.html
Únor 16, 20178 r Tak mě ta diag. vyhodila toto obr. 1 VAG 409 , obr. 2 VAG ihr 304.. Nemá/neví někdo info co říká VIS. Díky Upraveno Únor 16, 20178 r od Abstinent
Únor 22, 20178 r Hurec : Díky za reakci. Popis chyby jsem našel,ale jinde ( měla by to být přední ls před katem ) Podle DP a mých možností jsem provedl proměření odporu ls-0 ohm,do sondy proud jde v hodnotách dle DP,ověření proměřením odporu zadní sondy- odpor 4,8 ohm,proud také dle hodnot v DP,takže to nejspíš bude přední ls,objednána,dnes bych ji měl mít doma,tak namontuji a udělám pak diag.
Únor 22, 20178 r Jo mela by to byt sonda pred katem. Pokud je 0ohm tak jasne , je to zkrat. Ja menil sondu za katem odesla po 60tisicich.
Březen 8, 20178 r ahoj,prosím o radu,několikrát se mi ve vag com,zpbrazila chyba:1054 rele napájecího napětí-svorka 30(J317),ve Visu nejsou napsány příčiny,co tato chyba přesně znamená? Předem díky
Březen 14, 20178 r Díky moc,jen bych se ještě zeptal,dokážu si to relé vyměnit sám doma a kde se přesně nachází ve fabii sedan 1,4 16v 74 kw.
Březen 15, 20178 r Zdravím, mohl by mi prosím někdo pomoci s významem níže uvedených chyb a možným řešením? Děkuji. Chassis Type: 6Y (6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008)) - motor 1.4 mpi 16521 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 P0137 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 16556 - Fuel Trim; Bank 1 P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent 17549 - Load Calculation Cross Check P1141 - 35-10 - Implausible Value - Intermittent 16556 - Fuel Trim; Bank 1 P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent 16955 - Brake Switch (F) P0571 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit 00906 - Horn (H1) 28-10 - Short to Plus - Intermittent 00975 - Heated Rear Window (Z1) 28-10 - Short to Plus - Intermittent 00896 - Trunk Lock Unit (F256) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Duben 7, 20178 r zkoušel jsem readiness kod,ale nešlo to napsalo mi to vozidlo kompabilni ted nevim jestli USB nebo OSB II data OA 41 00 00..kde muže byt chyby
Duben 10, 20178 r jde mi o to jestli máš "plnou" verzi VAGu, páč nic jiného mě nenapadá, proč by readness neměl jít
Duben 11, 20178 r moc tomo nerozomim,kabel mam takovy modry za 300kč a vag 304 cz jsem stahnul na netu,mužeš dat odkaz na vag 304 na ktery by to mělo fungovat ,ale když dam ten test OBD-2 tak to piše vše OK..děkujiu Upraveno Duben 11, 20178 r od zdenek1712
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.