VašekHK Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Rád bych se zeptal, zda jste se někdo setkal s průsakem oleje u motoru 1,2 12V (47KW). Koupil jsem starší Fabii Combi (2003) najeto asi 122 000KM a na levém boku motoru se objevuje olej - asi pod jedním kolem co pohání řemen. Někde tady jsem četl, že takto se projevuje KO motoru? Máte nekdo podobnou skušenost a jaké je řešení ? Myslel jsem, že to jenějaké těsnění podel osy rozvodového kola, ale teď mám obavu, abych nescháněl jiný motor. Dík za každou radu. VaVo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Môže to byť aj semering tak nezúfaj poriadne to vyutieraj a posleduj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondaz Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Nevím proč by průsak oleje měl znamenat KO motoru. Taky bych to odhadoval na nějaké špatné těsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Podíval bych se na dělíci rovinu u bloku.Tam se vyskytovaly závady a na opravu se to posílalo do Boleslavi dle AS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 pokud to prosakuje mezi motorem a prevodovkou,tak se to fakt posilalo na zaruku do MB,uznali to,dali celej motor novej,vim jen,ze to delali ty slabsi,ale muze se pak na to zeptat,zda i ty 47kwatovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 pokud to prosakuje mezi motorem a prevodovkou,tak se to fakt posilalo na zaruku do MB,uznali to,dali celej motor novej,vim jen,ze to delali ty slabsi,ale muze se pak na to zeptat,zda i ty 47kwatovky jj, dávají půlmotor, někde to tu bylo řešeno, myslím mr.pecounem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VašekHK Vloženo 18. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 pokud to prosakuje mezi motorem a prevodovkou,tak se to fakt posilalo na zaruku do MB,uznali to,dali celej motor novej,vim jen,ze to delali ty slabsi,ale muze se pak na to zeptat,zda i ty 47kwatovky Neprosakuje to mezi motorem a převodovkou, ale na druhé straně u rozvodového řemenu (asi těsnění okolo klikové řídele). Zajímalo mě, zda nekdo má/měl podobný problém (1,2 47KW) a jak ho řeši - kolik to stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 pokud to prosakuje mezi motorem a prevodovkou,tak se to fakt posilalo na zaruku do MB,uznali to,dali celej motor novej,vim jen,ze to delali ty slabsi,ale muze se pak na to zeptat,zda i ty 47kwatovky Neprosakuje to mezi motorem a převodovkou, ale na druhé straně u rozvodového řemenu (asi těsnění okolo klikové řídele). Zajímalo mě, zda nekdo má/měl podobný problém (1,2 47KW) a jak ho řeši - kolik to stálo. a nebude to jen gufero na klice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.