Září 11, 200816 r no tak ste moderátoři ne? tak to promažte a vyřízeno. osobně si myslim, že tu už není moc co psát novýho o tom motoru a všechno podstatný už bylo napsáno, tak to klidně i zamkněte a bude pořádek
Září 11, 200816 r Každý den tu přibudou 3 stránky s téměř nulovou vypovídací hodnotou...to zamčení není špatný nápad.
Září 11, 200816 r Ešte pred zmazaním Nechápem,prečo keď dá niekto prednosť výkonu,tu stále rieši spotrebu a navyše ani nie je nejaká neskutočná,veď RSo má 147KW a priemernú má 7,9l a 1,8TSI má 7,4l a vonku RSo 6,2l a 1,8TSI ma 5,9l,to mi príde dosť malý rozdiel na spotrebe,ale na výkone a Mk poriadny.
Září 11, 200816 r Každý den tu přibudou 3 stránky s téměř nulovou vypovídací hodnotou...to zamčení není špatný nápad. tak to promaž. takhle jsi jen přidal další nevypovídající řádek... stejně se tu bavíme jenom o hovně typu spotřeba a nikita přede mnou to napsal dobře
Září 11, 200816 r Každý den tu já nebo některý jiný mod maže ty úplné nesmysly, ale není jednodušší plkat jinde? Je tu přes deset témat o motorech, každé má 90 stránek a i kdyby to někdo všechno prošel a promazal, tak s tímhle přístupem je to za měsíc zpět.
Září 12, 200816 r to je sice hezká idea, co tu razíte, nicméně reálná není. těžko tady nědko napíše: "hele, já ted napíšu něco do příspěvku "ostatní/plky" tak tam pojdte pokračovat. to je prostě vývoj "diskuze to co se tu děje
Září 12, 200816 r Každý den tu přibudou 3 stránky s téměř nulovou vypovídací hodnotou...to zamčení není špatný nápad. Já s tím nesouhlasím, co píšeš je bezesporu pravda ale na druhou stranu je jen otázka času, kdy Śkoda vytiskne k motoru DP či jiný materiál a zas bude o čem mluvit.Zamknutí tohoto motoru povede k přesunu hádek do jiného motoru. Hlavním problémem je, že nejsou žádné změny a zaplať bůh ani žádné zásadní problémy s tímto motorem a tak se hledaj kraviny.
Září 12, 200816 r Souhlasim s Rostou, chtelo by to opravdu nejaky material k tomuto motoru a hned bude o cem mluvit. Nekdo tady sliboval ze ho rozebere a pak ukaze vysledky jeho prace - k tomu jeste nedoslo?
Září 17, 200816 r Masel jsem neco k nasemu motoru viz priloha. Je to nemecky ale to snad zvladnete :prc: Docela pekne cteni SSP_20384_20__20Audi_201_8l_204V_20TFSI_Motor_20mit_20Kette.pdf Upraveno Září 17, 200816 r od p2p
Září 17, 200816 r ... paráda, konečne ničo zaujímavé. Ale technická nemčina, to bude na dlhšie . Ale asponže sú tam aj o brázky ....
Září 17, 200816 r No neco podobneho by to chtelo v anglictine....nemcinu jsem zanechal pred 10-ti lety, ale neco malo se z toho precist da. Ale aspon prvni vlastovka
Září 18, 200816 r nevíte někdo na kolik NM je dimenzována převodovka 1.8T(F)SI? Snáď ti to pomôže,ale ja som to nečítal. http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopi...=17&t=27879
Září 18, 200816 r vorlajz: neboj, nechce navic u nas neni jedina firma, kterych bych tohle auto nekomu sveril (jako ze ho jeste nemam ale uvazuju)..jen jsem nekde cetl ze je stejne dimenzovaná jako u prvního RSa, tak jestli to je pravda
Září 18, 200816 r to:'Nikita1'-prohlédl jsem to forum a docela mě překvapilo, že kluci německý nijak neřeší to navýšení krouťáku na 320 Nm, tedy nad přenosové možnosti převodovky.Ono je fakt, že ABT nabízí tento čip pro tento motor v A4, která je těžší a může mít jinou převodovku a tam to je třeba OK ale naše převodovka v Okině by s touto silou nemusela souhlasit a její oprava by byla dost nákladná.
Září 18, 200816 r Osobne si myslim ze nejakou rezervu tam nechali, ale asi ne moc velkou. Jestli byli slusny tak max 10 procent...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.