Březen 26, 201510 r A není souvislá vrstva sněhu, led či námraza a nebo, že se tento stav dá předpokládat. A to v období 1.11 - 31.3.
Březen 26, 201510 r No tak ono to není zrovna dotaz od věci. Já jsem to řešil tento týden. Znám kdy a jak mají být zimní gumy i co přikazuje značka zimní výbava. Sranda je, že sice nejsou podmínky na zimní gumy, ale na dálnici přes vysočinu bývá značka! A zjistit aktuálně jestli tam někde je, nebo není a kde končí a začíná je naprosto nemožné. Jel jsem včera na nových letních continentál , venku krásných 17°C a značku jsem tam nikde pocestě nepotkal.
Březen 26, 201510 r No já nevím, ale já ji (značku) na D1 tuto zimu nikde neviděl. Mám takový pocit, že od doby zavedení zimních pneumatik podle motosmanem uvedeného období se tam již nedávají.
Březen 26, 201510 r Ještě poslední reakce k zimní výbavě - tento víkend jsem po D1 jel a žádné značky tam nebyly. A neviděl jsem je tam v tomto roce ani jednou. A teď zpět k letním pneumatikám.
Duben 5, 201510 r Ahojte, na kolik foukáte letńáky 195/55 R15 ? Mám teď uniroyal rain sport 3 a podle původních brigestonů je to při jízdě i na pohled podhuštěné a to mám nafouklé na 2.6. Bojím se abych to nepřehnal. Díky za Vaši zkušenost....
Duben 5, 201510 r se bojím něco napsat, že mě zase předseda zdrbe za moje rozumy ...ale já foukám obě nápravy na 2,3...ale jak jedu do chorvatska tak přidám 0,3...jezdím ve dvou...jo a já si to foukám sám v garáži a měřič jsem si nechal zkalibrovat v pneuservisu a zjistil sem že mě proměřuje 0,4..takže to připočítávám Upraveno Duben 5, 201510 r od vasnivykolista
Duben 5, 201510 r Roomstra 1,4 16V, gumy 195/55 R15, na cestu do Chorvatska foukám na 2,4/3,2 (2 dospělý a 2 děti + plnej kufr). Na normální jždění kolem brlohu foukám 2,3/2,3, zimní na 2,4/2,4.
Duben 5, 201510 r ...no jo....musím se stále vymykat od průměru. Ať 15ky či 16ky stále jezdím na 2,4 a 2,8. Huštěné plynem.
Duben 5, 201510 r Léto i zima 2,3 vpředu i vzadu, při naložení přidávám dozadu na 2,5-2,8 podle nákladu, při plným dávám dozadu 3,0. Obojí gumy 195/55 R15. Když dám menší tlaky, začnou se mi víc sjíždět kraje běhounů = příznak podhuštění. Tvrdost kol neřeším, room není limuzína citroen DX. Upraveno Duben 5, 201510 r od Ekkar_z_Bastlírny
Duben 5, 201510 r no mě se ten tlak 2,3 zdá na mých Bridgestonách 19/55R15 akorát...v Přerově jsou kočičí hlavy a drncá to pěkně..tak si myslím, že víc tlaku patří pouze na dálniční jízdu nebo jak je člověk více naloženej..
Duben 5, 201510 r Ja tlakujem penu podľa tabuliek čo sú na nádrži v zime mám R14 185/60 a leto R15 195/55 a nemal by som nejaký problém, že by to bolo nejak extra tvrdé a ani to aby sa mi zle opotrebovávali pneu. A tlak dávam ten vyšší pretože z 10tich jázd chodíme tak 5-6 jázd v aute 3-4. Inak už ste prehodili na letne niekto ?? Tomu počasiu teraz dobre šibe, dneska idem po dialnici a zrazu začal padať sneh
Duben 5, 201510 r Ne, pořád ještě mám zimu - Vredestein SnowTrac 3 195/55 R15 na plechu + poklice. A přehazovat na Hankook Optimo K405 195/55 R15 na hlínách RSW model 366 se hned tak nechystám, bo den co den aspoň chvíli proletuje vlhký bílý svinstvo...
Duben 6, 201510 r Väčšinou dávam 2,5 v lete a 2,6 v zime na všetky kolesá. Ak ale plánujem ísť dlhšiu trasu naložený, vzadu idem až ku 3,0. Túto sezónu ale plánujem, že by som skúsil jazdiť na predpísaných hodnotách, aby to bolo komfortnejšie. Letné aj zimné pneumatiky mám 205/45 R16, všetko na diskoch. Upraveno Duben 6, 201510 r od e1.
Duben 21, 201510 r Konecne spravna tema! Ja davam tak 2,5 vpredu a 2,3 vzadu, len pri dovolenke zadok dorovnam na 2,5. Ale problem mam s tym, ze zimne pneu som vyberal ako zena podla vzhladu (chcel som V-cka) a chvalili ich na nejakom fore Goodyerar Ultra Grip 7+, uz sa nerobili a tak som ich zohnal az v Cechach. Az potom som pozrel testy a zistil ze uz su nove 8-micky! Ale musim povedat, ze aj s 7+ som velmi spokojny a dokonca som kdesi cital, ze tie novsie su horsie! A fakt prehodil som si letne: Dunlop SP BluResponse vyberal som ich z testov aby boli dobre na vode a nizka spotreba viz. obr. A "houby s voctem"!! Uz minuli rok som si vsimol, ze je to nejake horsie, ale tento rok je to hrozne! Tie letne su o 50% hlucnejsie a aj spotreba mi stupla na mojich "normovanych" usekoch!! A to malo byt opacne!! Letne maju byt tichsie a uspornejsie! Uz aby som ich zodral! A pritom nevyzeraju zle. A vlnovky mam z vonkajsej strany, tak nie su opacne. Tak som skusil aj upustit tlak(mal som ich 2,56-2.45, ci nie su pritvrde na 2,38 - 2,25 a nic to nepomohlo. Upraveno Duben 21, 201510 r od mimoxx
Duben 22, 201510 r Kluci už jsem to tu psal. Několik let používám na dvou autech Fuldy. Jak zimní tak letní. Nikdy problém a když se podíváte do hodnocení, tak Fuldy jsou vždy mezi nejlepšími, řekněme v té TOP10. A za celkem super cenu když berete přes net. Pneuservisák co k němu jezdím mi povídal, že Fuldy byla opravdu jedny z nej gum. A navíc Fuldy jsou i dnes stále vyráběny v Německu a nebo ve Slovinsku, kde mají továrnu. Ne v Číně. Nebudu jmenovat, ale jedna z renomovaných značek opravdu známá značka a přišly mu gumy pro zákazníka a MADE in CHINA. Upraveno Duben 22, 201510 r od agent007
Duben 22, 201510 r A co jako? Ať je tam vyraženo co chce né? Je jedno kde to kdo vyrobil. Upraveno Duben 22, 201510 r od Voice
Duben 22, 201510 r Není Voici. Nechci se s nikým hádat, ale budu oponovat. To je jedno. Tady by verdikt byl jasný pouze pokud by byl udělán chemický rozbor. Výrobce by měl garantovat, že guma bude mít stejné složení ať je vyrobena v NDR, SSSR,CHINA nebo ALJAŠKA. A právě to má můj pneuservisák od svých kolegů, protože má i autodopravu a zaměstnává 10 lidí, kteří křižujou Evropu jak osobáky, tak náklaďáky.. Gumy se sjely podstatně dřív než ty, co byly vyrobeny např. v NDR. A řeknu Ti mou zkušenost, že jsem vybíral gumy a prodejce byl milý do té doby, než jsem se zeptal kde byly vyrobeny, že trvám na gumách, které byly vyrobeny v Evropě, nejlépe Německu. A on asi věděl proč!!!???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.