Honza 29 Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Pro Jay kay:Jo,to je v pohodě,stačí vlastně každý kabel rozdvojit,můžeš tam dát klaksony klidně z O1 nebo O2,prostě z jakýhokoli koncernovýho vozidla,který má dvouton.klakson.Pojistku měnit nemusíš,je to spínaný přes relé,takže to nic nemůže udělat.Ptal jsem se na to kluků ve škodovce-elektrikářů.Akorát si asi budeš muset vyrobit držák na ty klaksony,nejlépe z nerez.plechu,nebo koupit originál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 (editace) Super! A jeste jeden dotaz musim pouzit klakson OII OI.Nestacil by treba muj puvodni+dalsi? Nebo je rozdil v naladeni toho klaksonu?? Ptal jsem se na vrakaci chtej za nej 2ks 500kc? Zrucnej jsem dost,takze drzacek nebude problem... Editováno: 27. Duben 2010, autor: Jay Kay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Stačilo by když se podíváš,jaký klakson máš na autě a koupíš k tomu ten druhý.To znamená:na autech,co mají dvouton.klakson,tak jsou dva typy 1.Vysoký ton 500hz,nebo hluboký ton 400hz.musíš se podívat,jaký máš na autě a koupit k tomu ten opačný.Mělo by to tam být napsaný budˇ400nebo500hz.Já měl tuším původní klakson vysoký a koupil k tomu hluboký.A hlavně si to kup i s konektorem s kabeláží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Jestli chcou za dva klaksony 500kč,tak bych to asi neřešil a koupil dva z jednoho auta,atˇto má pěkný zvuk.Je možný že F,R oproti O1,O2 ty klaksony má jinak naladěný.Za ty peníze bych koupil oba dva a máš klid. Nebo bys musel koupit origo na F/R jako já,ale ten klakson stál kolem 1000kč.Plus kabely,konektory...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 Jj. Diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 Tak uz ho mam!!!! A podarilo se mi primo origo... a vsel jen na 400kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sakal77 Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 Jen bych chtěl podotknout, že krásný zvuk měl klakson Wartburga. Sice teď nevím, jestli to půjde namontovat, ale myslím si, že tedy rozhodně na Wartburgovi to nebylo nijak složitě zapojené. Kdysi jsem si to přidělával na Škodu 100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 nechcem vyzerat akonejaky trt..mam vo vybave ze dvojtonyvy klakson....a truby to tak smiesne ze sa az hambim zatrubit....co to znamnea dvojtonovy..kde je ten druhy ton???..mam F2 po fcl...elegance Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 Podle platného zákona musí klakson vyluzovat stálý harmonický tón nebo akord harmonických tónů - tedy žádné melodie, postupně se měnící tóny nebo střídání síly či výšek tónu. Dvojtónová houkačka znamená, že máš dva klaksony, které jsou sladěné tak, aby jejich zvuk byl ve vzájemném souzvuku = AKORDU. Někde tady na fóru jsou i kmitočty, na které se tyhle klaksony ladí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 Je to 500 a 400Hz Co jsem videl na vrakaci tak to vetsinou maji na dvou stranach pod mrizkama jak jsou mlhovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Zdar chlapi,mám problém s klaksonem. Má dodělaný dvoutonový fanfáry jsou z Octy viz obr.výše (pravděpodobně) a stále mi odchází jedna fanfára... už mám druhou a chvíli šla a ted už zase jede jen jedna. Poprvé mi prdla pojistka (troubil jsem na svatbě ) Koupil jsem druhou a zase nejde???? Může někdo poradit? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Koupit další, pokud možno NOVOU - a předem ji ochránit proti vodě. Přetřít povrch hlavně kolem spár a i konektory Rezistinem, ústí zvukovodu (té trumpetky) otočit směrem dolů, aby všecka voda měla možnost vytéct a nehromadila se uvnitř. Sice se píše, že mají být odolný proti odstřiku, ale umístění těsně před kolo i když kryté podběhem mi nepřijde nijak excelentní. Moje houkačka zatím sice funguje, ale uvažuju o náhradě - a o přemístění někam dovnitř do motorového prostoru, kde nebude vystavená takovému náporu vody ze silnice. Už jsem i přemýšlel o jejím vysazení před chladič za mřížku - byla by cca o 30cm výš než ve stávajícím místě u levé mlhovky a rozhodně by asi nedostávala takový "příděl" vody jako tam dole... Stačí pár kapek nebo zkondenzovaná vlhkost uvnitř a koroze vykoná svoje - opálí se kontakty přerušovače, rzí se slepí další pohyblivé díly nebo se přeruší vinutí cívek - a je vymalováno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Díky. taky jsem přemýšlel že bych to dal někam jinam,ale mám strach zase dál nastavovat-prodlužovat káblíky. Myslim že origo F II má ty klaksony zvlášť? Na každé straně jeden.... ? Ale díky moc za radu,budu to muset nějak překopat,nebudu pořád kupovat klaksony jak TRUBKA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 (editace) Je to 500 a 400Hz Co jsem videl na vrakaci tak to vetsinou maji na dvou stranach pod mrizkama jak jsou mlhovky. Jsou to dva šneky v jednom tělese. Tuším od MR2009 to mají od verze Ambiente/Style všechny FII/R. Do té doby neměly ani nejvyšší výbavy. Obdobně nemá dvoutonovou např. ani Yeti ve verzi Active, Octavia Tour a Octavia Prima apod. Nezní to tak dobře jako třeba ve starém Touru nebo Superbu, ale není to oproti jednotonové vůbec nic směšnýho. Spíš na tu jednotonovou to chce "toleranci"... Editováno: 11. Květen 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 A co třeba tohle: http://www.e-xenony....s-kompresorem-2 , tohle: http://www.e-xenony....irena-s-troubou nebo něco z tohohle: http://www.e-xenony....systemy-sireny/ ????? Už jsem viděl/slyšel i auto se zvoncem z tramvaje - neumíte si představit tu paniku na chodníku, když TO řidič zmáčknul v Pardubicích před nádražím - odkud normálně jezdí jen auto- a trolejbusy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 No mně by se líbila taková co mají vlaky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Tam je jedinej "problémek" - nárok na sekundový průtok a tlak stlačeného vzduchu. Potřebný kompresor s dostatečným výkonem by musel mít pohon přímo od kliky a jímku přes půl kufru, aby to mělo skutečně význam... Taky už jsem se nad tímhle zamýšlel, bohužel takový "basbombardón" si na své frčáčky nenamontujem, to se dá tak na nějaký kamión, který má už tlakovzduch "v základu"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Ani náklaďáky klakson z lokomotivy nedávaj. Měli zme je doma. Jednu větší a druhou menší. U nás to v devadesátejch letech zkoušeli na Trambusa (LIAZ Š 706) a 2x zatroubils a bylo po tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 alebo nieco takeho? http://www.youtube.com/watch?v=UbKvHzCUKBA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Jo, tohle video znám - přesně tohle jsem měl na mysli, troubu jak mlhová siréna z Titanicu - schovat to pod auto a HÚÚÚÚÚÚÚÚÚ..... a kolemjdoucí i kolemjedoucí jsou zralý tak akorát na výměnu prádla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Ani náklaďáky klakson z lokomotivy nedávaj. Měli zme je doma. Jednu větší a druhou menší. U nás to v devadesátejch letech zkoušeli na Trambusa (LIAZ Š 706) a 2x zatroubils a bylo po tlaku. Ale dávají,třeba z T679 sergeja asi 80cm na délku-musíš tu membránu přetěsnit,protože to těsnění je vždy rozpadený od tych vybrací.vyleštit membránu a trubku a potom troubením strkat auta do příkop Ta dírka v té membráně nemá ani půl mm.To píštala má velkej odběr vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 (editace) poznam pacienta co ma vo felde zvonek z elektricky (tramvaje) a je celkom sranda ked s tym zvoni po meste a hlavne tam kde ani nie je elektrickova trat Editováno: 15. Květen 2011, autor: Nautilus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 ... Už jsem viděl/slyšel i auto se zvoncem z tramvaje - neumíte si představit tu paniku na chodníku, když TO řidič zmáčknul v Pardubicích před nádražím - odkud normálně jezdí jen auto- a trolejbusy... Já jsem se i zamýšlel nad tím, jestli by se to s tím zvoncem dalo udělat - a nebyl by to zase takový neřešitelný problém, dokonce by to ani nemuselo brát tolik proudu jako elmag. houkačka. Akorát to (kvůli dostatečné hlasitosti) vychází moc veliký... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cigan Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Ahojte, chcem dat klakson so vstavanym kompresorom. Treba zapojit cez rele, alebo priamo na kable z povodnej? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Původní kabeláž by to MĚLA utáhnout - ten kompresorek ale odebírá kolem 20A, při rozběhu ještě víc (protože se rozbíhá pod zatížením - a je to stejnosměrný elektromotorek), takže netuším, jak by se k tomuhle odběru stavěly pojistky. Doporučím koupit za pár pětek obyčejné autorelé (stojí podle provedení asi tak 50-70Kč), k němu pojistkové pouzdro a pojistku na 30A a pár metrů kabelu "automotive" - Cu licna (lanko) průřez 2,5mm čtverečních, izolace PVC. Cívku relátka napojíš na původní vodiče k houkačce, přívod ke kompresorku uděláš přímo od kladného pólu baterie - a vložíš do něj pojistku 30A a spínací kontakt toho relátka. Kompresorek druhým pólem nezapomeň ukostřit. Potom zmáčknutím středu volantu elektronika v autě sepne pouze to přidané relé (bude daleko míň zatížená) a to svými kontakty spojí novou cestu napájející výhradně komresor - houkačka začne řvát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.