Červen 4, 200718 r Mam 47kW a klimu - uz jsem to tu urcite psal - tak to zopakuju. Neni se ceho bat - ubytek vykonu je znat pomerne citelne v prvnich chvilich po zapnuti klimy, kdyz je potreba jeji plnej vykon na to, aby napr. z 45°C v zaparkovanem aute vychladila interier na pozadovanych 20°C. V techto rezimech je opravdu znat (a predevsim pri rozjezdu) snizeny vykon motoru. Jakmile se ale teplota interieru snizi (rekneme do 2-3 minut, vetrak na 3 st., nicmene zalezi na mnoha okolnostech) a klima uz jen dochlazuje nebo udrzuje teplotu v interieru, neni prakticky zadnej ubytek vykonu poznat. Se stopkama v ruce by se urcite nejakej rozdil nameril, ale to je nepodstatny. Spotreba: Klima mi pri venkovnich teplotach kolem 30-35°C zvysuje spotrebu na stejne trati o cca 0,6 l/100km. Jen pro upresneni, mam cernou barvu, takze zahrivani interieru bude vyssi nez u majitele cervene, modre nebo treba bile barvy. EDIT a BTW: Jen bych chtel ze zvedavosti vedet, kolik lidi z okoli tazatele honyho ma prakticke zkusenosti s provozem HTP 12V 47kW s klimatizaci a na zaklade ceho ho od teto kombinace odrazuji...
Červen 4, 200718 r Osobní zkušenost nemá nikdo,ale dokážou otrávit celý odpoledne.Mě bylo jasný že šírej bludy a po vašich odpovědích se to jenom potvrdilo.Škodovka teď udělala akci na sedany a tak auto s klimou a elektrikou vychází líp než tenkrát jejich stejně motorový,"krátký"holátka
Červen 4, 200718 r Osobní zkušenost nemá nikdo,ale dokážou otrávit celý odpoledne.Mě bylo jasný že šírej bludy a po vašich odpovědích se to jenom potvrdilo.Škodovka teď udělala akci na sedany a tak auto s klimou a elektrikou vychází líp než tenkrát jejich stejně motorový,"krátký"holátka poznam tiez jedneho co kupil sedana 1,4 MPI a nic v nom nie je. tvrdil ze vybavu nechce lebo su to veci co sa mozu pokazit. to nepopieram ale keby takto kazdy uvazoval tak tu jazdia rebrinaky )) a v poslednej dobe priznal ze jedine co by prijal su el. zrkadla ze by ich v zime nemusel skrabat. to je iba zavist a preto ta od toho odrazaju ked vidia ze za rovnake prachy mozes mat lepsie ako oni a to ich najviac stve.
Červen 4, 200718 r Osobní zkušenost nemá nikdo,ale dokážou otrávit celý odpoledne.Mě bylo jasný že šírej bludy a po vašich odpovědích se to jenom potvrdilo.Škodovka teď udělala akci na sedany a tak auto s klimou a elektrikou vychází líp než tenkrát jejich stejně motorový,"krátký"holátka Moje skúsenosti sú reálne a iba p o z i t í v n e ! - určite za tie peniaze nič lepšie nezoženieš. Predošlé popisy sú vystihujúce... mám combi vo výbave ICE + 4abg. najlepší pomer cena/užit. hodnota na trhu...
Červen 4, 200718 r Mohu jen souhlasit s předešlíma příspěvkama. Klima je poznat jen minimálně. Spotřeba de nahoru o 0,5 - 0,8 l. Ale za ten chládek to stojí.
Červen 4, 200718 r ale chlapci.....kdo by někomu záviděl 300k za nové auto přece je máme všichni,ne? musím se smát kde na to někdo chodí jakési pindy o závisti.... Kolega se ptal jak to auto s AC jede a jestli je to poznat,ne? tak každý napsal co o tom míní....včetně mě a myslím že není motor jako motor...a každé HTP pojede trošku jinak..... a když sme u toho kolik kdo dal za auto....já dal 285k za elegance +park senzor+rádio škoda+sun set+construct+metalíza+poviná výbava a mám to v hotovosti takže o závisti tady myslím není ani řeč....aspoin z mojí strany auto bylo nové cena s DPH najeto 7km A sedan?co je tedka v akci je supr...jen bych tu cenu s AC viděl někde kolem 250k a ne 275k Upraveno Červen 4, 200718 r od xtrack
Červen 4, 200718 r Ahoj, taky přidám názor na klimu. Mám ji na sedánku, 47 kw a nemůžu si ji vynachválit Pokles výkonu je trochu znát, jen když je auto hodně vyhřátý, tak než se ochladí, jak už tady někdo psal. Jinak je spotřeba vyšší tak o 0,5 to by souhlasilo s ostatníma Větší rozdíl je cítit když vezeš plný auto dospělech lidí, jak když jedeš sám nebo ve dvou s klimou Takže se neboj a jdi do toho, budeš určitě spokojen Taky jsem měl klimu v akci, zároveň s elektr. zrcátkama, centrálem na d. o., el. oknama, sunset, metalýza a částečně construct. Byla to hoodně výhodna koupě novýho auta Upraveno Červen 4, 200718 r od Tangerín
Červen 22, 200718 r Niečo k téme: cesta v kolóne 80-90km/h, teplota vonku 32stC, klima nastavená na 24stC, priem.rýchlosť 65km/h, vzdialenosť tam a späť = 70km, rovinatý terén (20km mesto 50km cesta 1tr, bezvetrie SPOTREBA PP 5,0l/100km - podľa mňa
Červen 22, 200718 r ja mam zkusenosti a klimou taky pozitivni i na 40 Kw ubytek vykonu je poznat jen pri rozjezdu chce to trochu vic plynu
Srpen 29, 200718 r No newím jestli je klima znát při rozjezdu. RJ totiž klimatizaci při rozjezdu a při prudkým přidání plynu vypíná!
Srpen 31, 200718 r No newím jestli je klima znát při rozjezdu. RJ totiž klimatizaci při rozjezdu a při prudkým přidání plynu vypíná! Nevim, jestli nevis, ale prave pri rozjezdu je klima znat nejvic - a to plati predevsim pro nizkoobjemove benzinove motory. Vypinani klimy v urcitych rezimech samozrejme plati, ale pri beznem rozjezdu urcite ne. Pokud pochybujes, zkus to.
Srpen 31, 200718 r No newím jestli je klima znát při rozjezdu. RJ totiž klimatizaci při rozjezdu a při prudkým přidání plynu vypíná! Nevim, jestli nevis, ale prave pri rozjezdu je klima znat nejvic - a to plati predevsim pro nizkoobjemove benzinove motory. Vypinani klimy v urcitych rezimech samozrejme plati, ale pri beznem rozjezdu urcite ne. Pokud pochybujes, zkus to. Letos z jara jsem klimu dodělával na 1,4MPI, takže jsem do tohoto celkem zasvěcenej. Jsou dva způsoby jak to zkusit. Napojit snímače tlaku na potrubí klimy nebo notebook a vag. Klima je znát na dynamice pouze zvýšenejma otáčkama na volnoběh a při déle trvající akceleraci nižsí dynamikou. Jinak ne!
Září 12, 200717 r No newím jestli je klima znát při rozjezdu. RJ totiž klimatizaci při rozjezdu a při prudkým přidání plynu vypíná! Nevim, jestli nevis, ale prave pri rozjezdu je klima znat nejvic - a to plati predevsim pro nizkoobjemove benzinove motory. Vypinani klimy v urcitych rezimech samozrejme plati, ale pri beznem rozjezdu urcite ne. Pokud pochybujes, zkus to. Letos z jara jsem klimu dodělával na 1,4MPI, takže jsem do tohoto celkem zasvěcenej. Jsou dva způsoby jak to zkusit. Napojit snímače tlaku na potrubí klimy nebo notebook a vag. Klima je znát na dynamice pouze zvýšenejma otáčkama na volnoběh a při déle trvající akceleraci nižsí dynamikou. Jinak ne! Jo,to jsi si ještě nechal čipnout motor ,né?Já jí mám na 1.4 MPI a je to sakra znát jako kdyby to auto ještě něco táhlo.
Červen 25, 200817 r Poslední dobou pozoruju po zapnuti klimy nekolik jevu. Kdyz jsem na krizovatce a motor bezi na volnobeh, tak se zapnutou klimou pozoruju obcas urcite nepravidelne vibrace. Ne nic moc silneho, ale s vypnutou klimou to nedela. A dalsi vec....kdyz bylo auto nove (coz je vlastne da se rict i ted, rok a pul stare) tak pri vyhratem aute a zapnute klime jsem nepozoroval nasledujici vec. Pri rozjizdeni nebo prerazovani jde spojka v zaberu hrozne ztuha, jakoby kdyby klima cely motor hodne brzdila. Po ochlazeni interieru je to o neco lepsi, ale i tak neni prerazovani tak hezky plynule jako bez klimy. Nevim jestli to je normalni, ale zda se mi, ze to puvodne takto nefungovalo. Jinak funguje v poradku, okamzite po zapnuti chladi. HTP 12V, r.v. 2006 Upraveno Červen 25, 200817 r od Braver
Červen 10, 201015 r Otevírám znovu tenhle topic. Pres zimu jsem to neresil, ale ted v tehdle vedrech se klima hodi. Ten jev, co jsem tu kdysi napsal pretrvava. Ldyz stojim a motor jede na volnobeh bez klimy, je chod pekne pravidelny a bez vibraci. Po spusteni klimy stoupne volnobezna spotreba z 0,5l/h na 1,3l/h, s tim, ze cely motor pomerne dost vibruje. Je to normalni jev? Pozorujete ho nekdo taky? Nebo bych mel tenhle problem resit. Díky Upraveno Červen 10, 201015 r od Braver
Červen 14, 201015 r Já žádné vibrace při zapnutí klimatizace nepozoruji. Zkontroluj ventilátor na chladiči. Ten se po zapnutí klimy roztáčí a pokud by byl přidřený, tak by to mohlo být v kabině znát. Pokud máš k dispozici VAG, tak jde ventilátor přes test akčních členů roztočit. Nebo ho zkus roztočit normálně rukou, samozřejmě při vypnutém motoru. Jinak pokud jde o tvé pocity se spojkou, tak to je normální. Pokud jede klima na vyšší výkon, tak je to u slabších benzínů v nižších otáčkách hodně znát.
Červenec 21, 201015 r Zdravím vás, nechci zakládat nové téma a tady se řeší vše okolo klimatizace. Chtěl jsem se zeptat, je-li normální, když mám jen jeden ventilátor na chladiči? Přitom v DP a Jak na to jsou vždy dva na chladič. Jeden malý (klima) druhý chlazení. Mám fabii I rok výroby 2005 (model rový rok 2006), klima je z výroby aspoň podle identifikačního štíku ze servisní knížky.
Červenec 29, 201015 r Je to ok. Jen dodam, ze prechod ze dvou na jeden vetrak probehl nekdy v MR2005. Ja mel auto z konce MR2005 a mel jsem taky uz jen jeden vetrak, ktery mel 2 vykonove stupne - 60W/290W.
Červen 20, 201213 r 47kw HTP rv 6/2006 a mám len jednu vrtulu. Chcel by som sa spýtať dve veci - akú zmenu spotreby pozorujete pri jazde echtovne len v meste. Osobne som si to ešte nestihol odskúšat z dvoch dôvod - jeden je zdravotný (časté vystupovanie a nastupovanie do auta, ktoré je spojené s mojími cestami v meste mi fakt nerobí dobre) a tiež zatiaľ po kúpe testujem spotrebu (bez klímy), aby som si prebehol celé auto, či je cajk. A ďalej - je lepšie zapínať (a tiež i vypínať klímu) pri volnobežných otáčkach (napr. na dialnici vyšlapím spojku), aby elmag. spojka v kompresore, prípadne remenica/klukovka nedostávala kopance pri otáčkach alebo je to vlastne zbytočné ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.