Martyp Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 (editace) Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Kubo co je to za ventil co mas?Vypada jako Bidrin MKIII,ale asi to neni on,ne?A koukam,ze je to klasicky BOV otevreny a ne twinprot,nebo se pletu? Editováno: 12. Červen 2007, autor: Martyp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Kubo co je to za ventil co mas?Vypada jako Bidrin MKIII,ale asi to neni on,ne?A koukam,ze je to klasicky BOV otevreny a ne twinprot,nebo se pletu? Jo tak to nemám tušení - prostě se mi líbil - masivní, stříbrnej a maká super. Koukni na www.tuning-centrum.cz tam jsem ho kupoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave0401 Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Ja mam AGU ... Mam tam Bidrina MKIV (big boy) tlak 1,2 Bar a odfukuje paradne 8) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Ja mam AGU ... Mam tam Bidrina MKIV (big boy) tlak 1,2 Bar a odfukuje paradne 8) S tim 1,2 bar....to jsi menil turbo ? klasicke dava 0,8bar, ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Ja mam AGU ... Mam tam Bidrina MKIV (big boy) tlak 1,2 Bar a odfukuje paradne 8) S tim 1,2 bar....to jsi menil turbo ? klasicke dava 0,8bar, ne ? Jestli se nepletu,tak tlak turba se nastavit i chipem,ne? 2Dave0401: Prave ze ty mas AGU,tak muzes mit big boye... Je to tezky,klido bych koupil otevrenej,ale nechci,aby mi pak jednotka hazela chyby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave0401 Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 jj.. to je absolutni pravda .. ja diky "staremu" typu motoru muzu mit toho dost hlasiteho big boye.. ten tlak je po upravach a i chipu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 jj.. to je absolutni pravda .. ja diky "staremu" typu motoru muzu mit toho dost hlasiteho big boye.. ten tlak je po upravach a i chipu.. A to mas origo turbo od skodovky nebo si tam dal jiny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave0401 Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 KKK K03 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 jj.. to je absolutni pravda .. ja diky "staremu" typu motoru muzu mit toho dost hlasiteho big boye.. ten tlak je po upravach a i chipu.. Tohle je prave na AGU co se tohohle tyce,dobry.... Ale jak rikam,v bidrinu dali i MKII na RS a prej taky v pohode..Tak nevim.. Kolik ze bys tam ted mas HP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Jo jo, zlaty AGU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 No jo,elektronika je holt nekdy potvora.. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 jj.. to je absolutni pravda .. ja diky "staremu" typu motoru muzu mit toho dost hlasiteho big boye.. ten tlak je po upravach a i chipu.. Tohle je prave na AGU co se tohohle tyce,dobry.... Ale jak rikam,v bidrinu dali i MKII na RS a prej taky v pohode..Tak nevim.. mam BOV MKII z nulte serie na sve RS už asi 3 roky...a naprosta pohoda...nehlasi žadnou chybu nic...jednou za rok ho kompletne rozeberu..vycistim a zase pak složim..fotky z instalace na Bidrinových strankach... http://www.bidrin.cz/instalace1.php?id=2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Nemate nekdo navod jak spravne seridit BOV MkII Twin Port? At uz ten co je snim dodavenej nebo jinej, dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 14. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Nemate nekdo navod jak spravne seridit BOV MkII Twin Port? At uz ten co je snim dodavenej nebo jinej, dik Pokud nemas nejakej ten meric tlaku turba, tak je v navodu receno, ze je treba to v neutralu to tocit do 4tis (plyn na podlahu)a poslouchat, jak odfukuje. Utahoval jsem pruzinu dokud to pri 4tis odfukovalo, pak uz jen projizdka a zkusit plnej tlak na plnej plyn. Kdyz ti to pojede stejne jak pred montazi, tak je vse ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Nemate nekdo navod jak spravne seridit BOV MkII Twin Port? At uz ten co je snim dodavenej nebo jinej, dik Pokud nemas nejakej ten meric tlaku turba, tak je v navodu receno, ze je treba to v neutralu to tocit do 4tis (plyn na podlahu)a poslouchat, jak odfukuje. Utahoval jsem pruzinu dokud to pri 4tis odfukovalo, pak uz jen projizdka a zkusit plnej tlak na plnej plyn. Kdyz ti to pojede stejne jak pred montazi, tak je vse ok Nejak to mam strach serizovat jen podle sluchu, prece jen je lepsi kdyz clovek vidi jestli si turbo nejak nepriskrtil. Zkusim nekde sehnat nejakej manometr. Jo a jake jsou tve dojmy po instalaci? Stoji to za to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 16. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 Ja jsem to chtel vzdycky namontovat a je to naprosta racha, kdyz jedes a pri prerazeni to nadherne odfoukne . Me se to strasne libi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 (editace) http://tuning.autodoplnky.cz/blow-off-vent...-chrom-s1868447 toto je na diesel bude toto dobre na 1.8t agu 2001? http://tuning.autodoplnky.cz/blow-off-vent...-chrom-s1868445 Editováno: 19. Červenec 2007, autor: danone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 19. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 http://tuning.autodoplnky.cz/blow-off-vent...-chrom-s1868447 toto je na dieselbude toto dobre na 1.8t agu 2001? http://tuning.autodoplnky.cz/blow-off-vent...-chrom-s1868445 Ano, to prvni se montuje pouze na naftaky. Ja ti nevim covece, ta cena ja nejak moc nizka a patrne se odrazi v kvalite, ale muzu se samozrejme plest. Hele, ja osobne kupoval od Bidrin (www.bidrin.cz), tyhle kluci uz nejakou dobu BOV delaj a neustale vylepsujou a ja jsem na ne slysel jen chvalu. Ja ho tam mam namontovanej uz pres rok a jediny co delam, ze jednou za uherak sesteluju pruzinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 Ja Vam nevim, ja mam origo a po vymene vzduch filtru je to tak slyset, ze se i lidi otacej kdyz tomu prislapnu a radim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 20. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 Ja Vam nevim, ja mam origo a po vymene vzduch filtru je to tak slyset, ze se i lidi otacej kdyz tomu prislapnu a radim To neni kvuli odfuku, ale otaci se kvuli tomu fesakovi, co to auto ridi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 20. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 Ja Vam nevim, ja mam origo a po vymene vzduch filtru je to tak slyset, ze se i lidi otacej kdyz tomu prislapnu a radim To neni kvuli odfuku, ale otaci se kvuli tomu fesakovi, co to auto ridi To je jasny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacey Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Tak ja nevim kluci, ted sem to cely procet a sem z toho jelen. Mam O1, 2001, chip na 200 poniku. Chtel bych tam BOV, aby to bylo poradne slyset ale taky aby ta elektronika nedelala problemy. Tak poradte co tam dat, kdyztak hodte odkaz. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2007 Ja Vam nevim, ja mam origo a po vymene vzduch filtru je to tak slyset, ze se i lidi otacej kdyz tomu prislapnu a radim To neni kvuli odfuku, ale otaci se kvuli tomu fesakovi, co to auto ridi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lube Vloženo 30. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2007 Tak ja nevim kluci, ted sem to cely procet a sem z toho jelen. Mam O1, 2001, chip na 200 poniku. Chtel bych tam BOV, aby to bylo poradne slyset ale taky aby ta elektronika nedelala problemy. Tak poradte co tam dat, kdyztak hodte odkaz. Diky Zdravím vás. Mě by taky zajímalo jakej ten ventil tam mám dát. jestli ten BOV nebo něco jiného. Mám ten stejnej typ auta a 200koní. vím že tady toho je dost popsanýho ale jsem z toho taky jelen. Mluvil jsem s předešlým majitelem mýho RSka, ten si tam ventil dal ale po několika ujetých kilometrech mu to přestalo fungovat. tak to vrátil zpět. Ten co mu to tam montoval říkal, že to může dělat to že je to čipovaný na horní hranici. tak nevím. prosím poradte mi. Taky bych ho tam chtěl mít a aby šel slyšet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2007 Tak ja nevim kluci, ted sem to cely procet a sem z toho jelen. Mam O1, 2001, chip na 200 poniku. Chtel bych tam BOV, aby to bylo poradne slyset ale taky aby ta elektronika nedelala problemy. Tak poradte co tam dat, kdyztak hodte odkaz. Diky Zdravím vás. Mě by taky zajímalo jakej ten ventil tam mám dát. jestli ten BOV nebo něco jiného. Mám ten stejnej typ auta a 200koní. vím že tady toho je dost popsanýho ale jsem z toho taky jelen. Mluvil jsem s předešlým majitelem mýho RSka, ten si tam ventil dal ale po několika ujetých kilometrech mu to přestalo fungovat. tak to vrátil zpět. Ten co mu to tam montoval říkal, že to může dělat to že je to čipovaný na horní hranici. tak nevím. prosím poradte mi. Taky bych ho tam chtěl mít a aby šel slyšet. To si myslim, ze je nesmysl. 200 koni neni maxim co ten motor umi. Spis to byl BOV co uz neumel tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.