Duben 9, 200916 r Pokud jsou na 2.0 TDi nějaké problémy, tak u modelů mladších...osobně jsem neslyšel, že by někdo měl defekt na např. mod. roce 2008 se pořád nebojte kluci
Duben 9, 200916 r No já se nebojím..... DON'T PANIC whaaa. Až dořeším problém se spotřebou, tak jdu do čipu, takže panika bude muset jít stranou.
Duben 9, 200916 r jsou to 16V motory,asi rok 06 počítám.proto jsem si koupil pašíka 2,0 Tdi s jednovačkou,tam problémy nejsou
Duben 9, 200916 r jo ale bud je to stary do r.v. 2005a nebo tam mas DPF takze to mas taky dalsi bolest TDi
Duben 9, 200916 r DPF a bolest???že o tom nevím.Se samotným filtrem problémy nejsou,ale s čidly co vyhodnocují stav.Ty byly v garanci měněny a bez problému.Já má na Pašíku s DPF 154000km a nic.V 45000km vyměněno čidlo a od té doby klid.kolega má už Passata 2008,najeto 70.000 a o filtru neví. Je jasné,že pokud bude někdo jezdit pouze město hodně studené starty tak se ucpávat bude,ale i to už je co vím dnes vyřešeno.
Duben 9, 200916 r ja vim ze u tehle DPF byly problemy s regeneraci filtru, jeho neustalim ucpavanim a podobne Resilo se to castou upravou SW ř.j. atd Ze je to z 80% o tom jak s autem jezdis tak to uznavam... ale na rozdil od common railu ktery s tim takove problemy jako TDi to je taky fakt
Duben 10, 200916 r Ahoj tak gratuluji Tohle mě fakt zajíma. Napiš víc co tomu bylo, jak se to chovalo a co přesně ti nastavovali/měnili s tím čerpadlem.Já mám taky auto v záruce a aut. servis bohužel taky jen konstatoval, že je vše Ok. Ale ta spotřeba je prostě vysoká. Na dieselpower fóru jsem se jen dozvěděl, že se nastavuje to čerpadlo, ale to bylo u ne PD motorů... No já jsem to měl s autem tak: Auto mám cca od 30 tis rok výroby 09/2006 a nezdálo se mi - houkaní turba, studené starty - nehorázné vybrace, kouřivost, cukání mezi 1800-2000 otáčkama, vybrace na volnoběh a celkově průhěh motoru se spotřebou - rozdíly v 1l na stejné trase při stejných podmínkách ( takový pocit, že auto jede každý den jinak ) - pravidelně jsem tankoval u SHELLU a s 70% V-power. V první servisu mi při garanční prohlídce, řekli že auto je v pořádku - prostě to asi hodili na diagnostiku a nic jim to nevyhodilo....záverečná věta od technika: "Jo pane to máte DIESEL" !!! Přitom auto tam bylo koupene a pořizovací cena si myslím bylo dost vysoká aby se my podle toho věnovali... Takže jsme se na*ral a přes známost jsme si domluvil servis jinde. Technik nastartoval auto proturoval a řekl: No to je pěkně v p*deli - to turbo se mi nezdá a celkově to chování motoru není v pořádku. Takže výměna turba - přehrání softu....+ jsme si ještě nechal udělat geometrii ( k tomu se ještě dostanu ). Odstraněné problémy: houkání turba, kouřivost, špatné studené starty ( ale pořád to nebylo ideální ), cukání se dost omezilo, ale bylo pořád - občas to prostě cukne, ale není to tak markatní. No ale co mě dost překvapilo tak jak udělali geometrii. Jedu ze servisu po dálnici domů a si říkám že ten volant je pořád nějak na křivo...prostě nevyrovnali volant ...ale nějak sem to nehrotil - mám aspon nové turbo. Záver: vybrace na volnoběh pořád, projevy motoru se trochu zlepšili ale nebylo to dle mě OK ale prostě žádnou jinou závadu nenalezli. Bylo my doporučeno od více zdrojů ( ještě před testem v MFD) změnit palivo a čerpat u benziny. No a asi před měsícem ( najeto necelých 50 tis ) mi nešlo nastartovat auto, tak jsem zavolal známemu. Auto odtáhli a zjistili že palivové čerpadli je out. Takže následovala výměna a celkové pročištění a seřízení - co ale přesně nevím, jen my říkal že nějaké hodnoty byly rozhozené mimo normu, takže to dali do pořádku. No a říkal že v nadrži a celkově byl docela bordel.... Auto po tomto bylo jako vyměněné - krásné starty, ztišilo se, celkově se zlepšil průbeh motoru, spotřeba šla lehce dolů a hlavně se ustálila - cca stejné hodnoty na stejných trasách. Zatím najeto 5 tis... Jediné co je ještě potřeba doladit je průběh turba a zatáh v nízkých otáčkách - to pořeším čipem - TDIFun. No a co asi nevyřeším jsou vybrace na volnoběh - vstřiky, ale to není až taková hrůza. Jen co je zvláštní je, že to děla jen při zahřátém motoru...dělá to někomu taky tak nebo to není problém vstřiků??
Duben 10, 200916 r 2 ajaxe: Bolí mě do očí, jak píšeš vybrace. Občasné chvění na volnoběh je prostě vlastnost tohohle motoru, četl jsem spoustu recenzí např. na Audi A4 s totožným motorem a redaktoři právě toto "chvění" motoru zmiňují. Škubání při zátahu motoru jsem měl na 1.9TDi pomohlo přehrát SWF. Upraveno Duben 10, 200916 r od palmexman
Duben 10, 200916 r pardon za ty VYBRACE Je to možné...neříkám, že jsou to 100% vstřiky, ale je divné, že to dělá jen za studena a hlavně to nedělá pokaždé. Škubání se částečně vyřešilo přehráním, ale občas se to objeví a není to tak znatelné jak to bylo před tím přehrátím...
Duben 10, 200916 r Docela zajímavy poznatek s tim jak to nejelo skubalo a podobne a pak zasvinena nadrz a nefunkni nebo blbnouci podavaci cerpadlo, ktery podle me asi vycemene kleklo kvuli tomu bordelu v nadrzi. Relativni blbost a co to nadela... Nektere servisy by menily vstriky a pul motoru k tomu a ona to takova blbina Podobne jako je problem se starovanim... taky se tady psaly story o prehravani SW nekolikanasobnym vymenam vstriku a kdovi co jeste a pak se vymenil starter a bylo po problemu. Podle me je 90% problemu zpusobene starterem, potazmo spatnou kostrou nebo oxidaci na + privodu Startee je tak blbe vymyslenej ze pokud ma i nepatrne proudove ztraty na privodnich kabelech tak toci malo a auto nechyta Problem znami uz z OI TDi Ale jak je videt soudruzi ze SNR se nepoucili :-)
Duben 10, 200916 r Mě se taky chvějě motor na volnoběh od začátku, tak to neřešim. Se strartama jsem neměl nikdy problem!!! A byla tu diskuze kolik to žere na volnoběh, byl jsem u šraňek tak jsem na to koukal, a bylo to 0,8L při 900 otáčkách.Zaplá klima, radio. Škubáni jsem si všimnul tak max 2 krat pokud to nebylo brnknuti nohy o pedal. mám najeto necelých 36 tis. Oleje to po garančce skoro nežere a ted se mi dokonce zda že mi mírně klesla spotřeba, tak o 0,2 l
Duben 11, 200916 r ted co se tady kolega zminil o spotrebe oleje... tak ja jsem mezi L.L. servisem na ktery jsem najel 30.000km nez me maxidot poslal na servis soleval vsehovsudy 1L oleje kamarad co jezdi na L.L. s Oi TDi 81kW tak doleva cca 1-1,5L na 25-32.000km podle toho po kolika km ho PC posle do servisu na vymenu
Duben 11, 200916 r Do garančky jsem taky dolil cca taky 1 litr. Teď mám po garančce nějakých 7-8 tisíc a drží si hladinu.Je to zvláštní.
Duben 12, 200916 r Jeste k tem blbejm startum OII TDi vcera jsem mluvil se znamou a ta mme pozadala zda se ji mrknu na auto OII TDi 65tis km rok 2004 Jezdi s tim baba takze proto tak malo km... :-) Staruje ji to nejak divne nekdy to dlouho toci ale kazdopadne pri starovani starter toci a kdyt to pak chytne tak tak se cely motor i auto zaklepe... jako prvni pujdu po starteru a kostrach a + na starter, dale pak vycisteni a promazani starteru uvnitr. Pak sem pisnu vysledek :-)
Duben 12, 200916 r S necim podobnym jsem mel taky problem - vyresilo se prehranim softu a uplně dokonale to bylo po poslední nástěvě servisu - viz několik prispěvků nahoře.
Duben 12, 200916 r zdravím, letmo sem zahledl OII byl to diesel na 100% a na konci stitku bylo červené I nevim zdato byla 1,9 nebo 2,0 ale OII s cerveným I sem jestě nevidel. Nevíte nekdo o tom neco? ono možna si to majitel jen tak nalepil kdo vi...
Duben 12, 200916 r Jeeeejejeeeeeeeeeeeeeeeeeee Cervene I maji dvoulitry 103 kW tak sem asi nikdy nevidel 2litry v nafte co už mno byli to jen samé 1,9tky asi nebo sem si nikdy toho nevsiml
Duben 12, 200916 r Je pravda že to hlavně VW dost měnilo to označení......u OII je to prozatim od začátku tak že TDI je 1.9TDI-PD 77kw a TDI je 2.0TDI-PD 103kw..... U VW to bylo: 1.9TDI 66kw....TDI 1.9TDI 81kw....TDI 1.9TDI-PD 85kw....TDI (to bylo první TDI-PD) 1.9TDI-PD 74kw + 96kw....TDI (takto byli označovány dlouho obě výkon.verze) a až později začalo VW označovat 1.9TDI-PD 74kw....TDI a 1.9TDI-PD 96kw....TDI....Po mini-faceliftu(koncem roku 2004) už to bylo zas 1.9TDI-PD 74kw...TDI a 1.9TDI-PD 96kw....TDI 1.9TDI-PD 110kw....TDI (měl snad jen Golf IV) s příchodem B6 to bylo: 1.9TDI-PD 77kw ...................TDI 2.0TDI-PD 103kw .............2.0TDI 2.0TDI-PD 125kw .............2.0TDI a poslední označování TDIček u VW po zrušení 1.9TDI-PD 77kw a nasazení TDI-CR je: 2.0TDI-CR 81kw........2.0TDI 2.0TDI-CR 103kw......2.0TDI 2.0TDI-CR 125kw......2.0TDI V tom aby se jeden vyznal.....taky jsem měl v tom hlavně kolem toho roku 2003-2004 pěknej bordel..... Upraveno Duben 12, 200916 r od karlos3
Duben 16, 200916 r Panové máte někdo informace/zkušenosti jaký je při jízdě rozdíl mězi motory BKD a BMM ( oba 2.0TDI PD 103kw) ? Jestli mám správné informace tak BKD je 16V a dost poruchový, BMM prý 8V a jen s DPF. Prý je i spolehlivější. Pokud je jeden 16V a druhy 8V , měl by se každý chovat trochu jinak ( krouťák, spotřeba atd ) , nebo se pletu ?
Duben 17, 200916 r Panové máte někdo informace/zkušenosti jaký je při jízdě rozdíl mězi motory BKD a BMM ( oba 2.0TDI PD 103kw) ?Jestli mám správné informace tak BKD je 16V a dost poruchový, BMM prý 8V a jen s DPF. Prý je i spolehlivější. Pokud je jeden 16V a druhy 8V , měl by se každý chovat trochu jinak ( krouťák, spotřeba atd ) , nebo se pletu ? Neber to tragicky . Víš kolik aut má motot 2.0 Tdi (respektive se montoval v letech 2004 - 2008 ted jiz od roku ustupuje a nahrazuje CR) Je to takove kvantum VW, Audi, Seat, Škoda a pak i licence Dodge a jine automobilky. Vzdy se najde nekde porucha . Nekdo rika ze mu tam neco prasklo apod... Ja bych to vubec neresil. Pokud si chces koupit auto kup si ho (na blby motoro muzes narazit u jakehokoliv) Urcite je lepsi menit olej po 15000km (ne kvuli kvalite oleje ) ale kvuli lajdactvi servisu ) !!! Uz sem videl mockrat vyuzivat u 2.0TDI vymenu olejem odsavadnim pres merku oleje!!!! i me to tak vymenili jednou , to sem se rozcilil a od te doby jsem u vymeny oleje osobne.
Duben 17, 200916 r diky za reakci, ale muj dotaz se netykal spolehlivosti. Ohledně té je tady i jinde informaci spoustu a je na každém jaký si udělá obrázek. Ptal jsem se na srovnání těch dvou motorů při jízdě. Zrychlení, spotřeba atd. Případně jestli někdo může potvrdit moje informace že se jedna o 16V a 8V a že 8V se prodaval pouze a jen s DPF.
Duben 17, 200916 r Jenom blazen by kupoval DPF :-) ne Vážně naco ??? kvůli přírodě? To bys musel být velký aktivista zelených. DPF má jenom nevýhody (zanáší se, když je trošku ucpané je menší výkon atd... jediné plus = TDi nekouří a nejde do ovzduší tolik splodin (a za to ještě připlácíš dle ceníku nemalou částku. Když to ještě jde tak koupit jedině bez DPF (ušetříš peníze a starosti) řešit TDi 16v a 8v je tudíž bezpředmětné. Bohužel EU brzo vyjimky zruší a už bude vše jedině nově se dát koupit s DPF. Ale až to bude tak to budou už všude nasazené CR TDi :-))) Upraveno Duben 19, 200916 r od vorlajz špatné citace přecházejícího příspěvku #1
Duben 17, 200916 r TDi 16v a 8v mají stejný výkon i točák (a Jak už tu někdo psal tento TDI 103kw 320Nm je kus o kusu jiný někomu se zdá že to netáhne (dle technického listu už to má točák od 1750!!!! a to by sexkramencky mělo jít poznat ,že to zatáhne (ale bohužel ve většině případů je to až kolem 2000 - 2100 otáček (mohu to potvrdit i na naší Octavce. Upraveno Duben 19, 200916 r od vorlajz špatné citace přecházejícího příspěvku #2
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.