pajko Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 ten egr je dobry na to aby sa cast vyfukovych plynov znovu spalila a tym sa znizovali emisie? tym padom ja to zaslepit nechcem, pretoze mi zalezi na prirode...ja by som skor chcel egr demontovat vycistit a potom vymenit tesnenia...viete mi niekto poradit ako na dvojlitri bkd demontovat egr? pisal som to uz aj do temy egr ale k tomu sa nikto nevyjadril... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MISHKO Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Taky mám 2.0 TDI s 6st manuálem. Naprostá spokojenost. aky davas olej ty ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Pavel5: Že by olej z turba? pajko: Přesně tak, hlavně NOx. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Caute, zdedil som po otcovi firemnu octavku 2.0tdi, motor BKD, MR2006. Precital som si takmer celu tuto temu a videl som ze zopar ludi malo s tymto motorom velke problemy. Moje auto ma najazdenych 235t km a motor nemal ziaden problem, vzdy len normalna udrzba. Bezi nadherne, startuje pri kazdej teplote na drnc. Docital som sa tu ze motor trpi na vstreky a zle mazanie, preto premyslam ci nenastal cas trosku motor precistit. Zatial som si kupil podla odporucani a dobrych referencii Liqui Moly PRO-LINE ČISTIČ DIESELOVÝCH SYSTÉMŮ http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-line-cistic-dieselovych-systemu. Ten sa naleje do nadrze a vyjazdi sa, malo by to precistit usadeniny v palivovom systeme a precistit hlavne vstreky. Este premyslam ako precistit ten olejovy system. Na strankach Liqui Moly je tychto pripravkov vela. Mate s tym nejake skusenosti? Nasiel som na to napriklad od Liqui Moly PRO-LINE radu: PRO-LINE PREPLACH MOTOROV http://www.liqui-moly.sk/detail/pro-line-preplach-motorov alebo obycajnu radu VYPLACHOVAČ OLEJOVÝCH USADENÍN http://www.liqui-moly.sk/detail/vyplachovac-olejovych-usadenin PREPLACH MOTOROV http://www.liqui-moly.sk/detail/preplach-motorov ČISTIČ MOTORA http://www.liqui-moly.sk/detail/cistic-motora Najsymptacikejsia mi je ta PRO-LINE rada, naleje sa to do oleja, necha 10 min bezat a potom sa vymeni olej. Mate niekto s tymito alebo podobnymi cisticmi skusenosti? Oplati sa to vobec aplikovat? Trochu mam strach aby som prilisnym cistenim tomu motoru zas neublizil. JohnyBA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Pavel5: Že by olej z turba? pajko: Přesně tak, hlavně NOx. Měním olej po 15 tis a nedolévám ani decku.Co naleju to vyleju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GEAR Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 Ahoj, vlastní OII 2007 2,0 TDI DPF s DSG, kód motoru BMM asi měsíc a mám stejný problém s úbytkem vody v nádržce. Motor startuje jak za tepla tak za studena naprosto normálně, olej nepřibývá, ani kolem víčka na oleje není žádný bílý "sajrajt". Co se týče netěsnosti hadic tak nikde nic nepozoruji. Motor nehulí, prostě se to auto chová naprosto normálně jen pořád dolívám tu vodu. Co jsem ale zpotoroval tak když jezdím pomalu a nijak motor nevytáčím tak ten úbytek naní tak velký ale jakmile jedu svižně tak po cca 100 km mám nádržku na vodu prázdnou. Mám obavy z prasklém hlavy ale nadruhou stranu tenhle problém mají (alespoň z doslechu) spíše 16V motory. Rozvody včetně vodní pumpy jsou měněny před cca 1000 km takže vodní pumpou to být nemůže (předtím se strácela také). Nesetkali jste se s tím někdo ? Díky Petr Ano, setkal, testneni pod hlavou voda se ve valci spalovala, olej nepribyval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Servisní plán 2.0 TDI BKD: Svět motorů a jeho odborníci vs Škoda auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) Ahoj, vlastním Octavii II 103kW a sháním víčko k palivovému filtru, které mi rezne. Nevíte, kde sehnat ? Zkouším vrakáče, ale nikde nic nemaj. Origoš se dá sehnat pouze celé uložení filtru za 4200Kč, což je zbytečně moc. díky za tipy a rady, případné odpovědi prosím mailem na petr.nemecek@bonjovi.cz Díky Editováno: 2. Únor 2012, autor: Tico_BJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 samotné viečko nevieš či zoženieš ...tu máš niečo lacnejšie LINK:http://www.cc-autodily.cz/filtr-paliva-octavia-2-4_4?brand=SKODA&model=OCTAVIA "aj tak by som ja osobne do toho nešiel,za tie peniaze to nestojí" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yah_rees Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Zdravím pánové, prosím chci sundat turbo na OII 2.0 tdi BMM a zároveň očistit vstřiky, ale nemůžu nikde sehnat DP k motoru BMM, prosím neporadili byste mi, kde k tomu přijdu? Jde o to, že mám DP na motor 2.0 tdi ale jena na BKD a AZV a to jsou 16V, a já mám BMM čili 8V a tuším že tam bude rozdíl, tak do toho nechci hrabat dokud nebudu mít alespoň nějaké vodítko..díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Ahoj, najde se majitel 2.0 TDI se čtyřkolkou, který by mi napsal, jak tento motor zvládá těch 100Kg navíc proti dvoukolce a jak se to projevuje na spotřebě? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick999 Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 Ahojte. Mam OII 2.0 TDI (103 KW) a chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s různýma přípravkama co se přidávaj do motorového oleje. Jestli je to vůbec chodné, nebo jestli se to nedoporučuje. Například tento přípravek: http://olejcentrum.sk/pro-tec-oil-booster-375ml Nebo tento: http://olejcentrum.sk/xeramic-ochrana-motoru-250ml Předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates1909 Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Zdravím pánove koukněte na Tipcars.com chlapík tam řeší problém s Octávii II praskla mu klikovka při 103 tis.kilometrech. viz odkaz http://www.tipcars.com/#magazin-skoda-octavia-scout-20-tdi-resime-zlomenou-klikovou-hridel-5283.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DenyM Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 Pánové pozor, mám octavii, r.v. 2006, zhruba při 20000 jsem to nechal načipovat. Dalších sto tisíc jezdila vážně krásně. Táhla jak bejk a spotřeba skoro žádná. Zhruba při 130000 mi začala mírně pocukávat. Jak na volnoběh tak i při jízdě. Všichni tvrdily že je to spojkou, resp. setrvačníkem. Koupil jsem tedy novou spojku i se setrvákem ale problém stále přetrvával. Dočetl jsem se že to cukání občas způsobují vstřiky nebo kabely ke vstřikům. Tudíž šly vstřiky na měření, jeden se nechal repasovat ale problém stále přetrvával. Koupil jsem tedy nové kabely ke vstřikům ale auto cukalo stále stejně. Už jsem nevěděl jak dál. Různí mechanici si nevěděli rady. Až jednou na dálnici se z ničeho nic začalo ozývat cvakání. V tu ránu mi bylo vše jasné. Vypadl mi ventil do válce. Po všech těch opravách a pátráních po závadě jsem skončil u koupi nového motoru. Takže si dejte pozor když někdo z Vás narazí na podobnou závadu. Všichni Vám budou tvrdit že je to setrvačník nebo spojka, vstřiky nebo kabely k nim, nebo cokoliv jiného. Můžete mít také načatý ventil jako v mém případě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 (editace) Ahojte. Mam OII 2.0 TDI (103 KW) a chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s různýma přípravkama co se přidávaj do motorového oleje. Jestli je to vůbec chodné, nebo jestli se to nedoporučuje. Například tento přípravek: http://olejcentrum.s...l-booster-375ml Nebo tento: http://olejcentrum.s...na-motoru-250ml Předem děkuji bojim se věcí, který jdou příliš snadno anebo o kterých nikdy nikdo nic neslyšel doporučil bych starej dobrej prověřenej VIF aditiv. Editováno: 3. Březen 2012, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobot78 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Ahoj, Jsem tu novej. Právě se chystám vyměnit svůj Hyundai Tucson 2.0l benzin 4x4 za ojetou OII 2.0tdi 4x4. Jak jsem pochopil v mém případě to bude méně poruchový 8V. Ale jak méně poruchový? Já kupoval Hyundaie na 24 tísících, najel jsem s ním dalších pětapade a měnil jsem jen žárovku. Teď chci OII protože se mi líbí, žere o 4L míň (s H jezdím i za 12L) a hlavně jede. Jenže když čtu ceny oprav, tak se postupně odmilovávám. Je vůbec někde vyčísleno procento poruchovosti OII? Prej už jich vyrobili milión a půl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Nebál bych se toho. za sebe bych šel do 8V nebot jsem ho mel, a za 45tkm jsem nevyměnil ani tu žárovku...je to o osobní zkušenosti. takže kup prověřěný auto, s poctivýma km, jasnou historií, s pravidelným servisem a nemel bys mit problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 (editace) Ahoj kluci doufám že nebudu moc OT ale dávám to do tématu k tomuto motru at nezakládám nové vlákno. Kamarád má novou Oktávii combi s motorem 2.0 TDI 103KW a má najeto 1200km. Jelikož jezdí krátké vzdálenosti do 20km tak má obavy o filtr pevných částic. V manuálu prej píšou že automatické čistění probíhá jednou za 800 - 1600km tak by ho zajímalo jestli už proběhlo Dá se tohle vyčíst Vagem? Děkuju. Editováno: 1. Duben 2012, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andytwo Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Zdravim chcel by som sa spytat mam na novej octavke s 2,0 tdi cr 4x4 najazdenych 7tis km. co sa tyka vymeny oleja je tam asi long life. interval je nastaveny na 30 000km. Kedy je podla vas vhodny cas na vymenu oleja ? a aky je najlepsi ? Dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Najlepsie je dat LongLife olej a vymenit ho tak po 15-20 tisic. Ten olej je kvalitnejsi nez obycajny, preto vydrzi dlhsie, ale 30 tisic je podla mna uz trosku moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Ahoj kluci doufám že nebudu moc OT ale dávám to do tématu k tomuto motru at nezakládám nové vlákno. Kamarád má novou Oktávii combi s motorem 2.0 TDI 103KW a má najeto 1200km. Jelikož jezdí krátké vzdálenosti do 20km tak má obavy o filtr pevných částic. V manuálu prej píšou že automatické čistění probíhá jednou za 800 - 1600km tak by ho zajímalo jestli už proběhlo Dá se tohle vyčíst Vagem? Děkuju. Kluci nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Nastartovat, zahřátý motor, ŘJ motoru, měřené hodnoty 075.3 - naplnění filtru pevných částic, nebo 070.3 - počítadlo regenerace. Regenerace se dá i ručně vynutit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.onza Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 (editace) Čau kolegové měl bych dotazek mám OII 2.0 TDI DSG a při nehodě se mi ulomilo čidlo na kompresotu klimatizace, nemáte s tim někdo zkušenosti jestli se da to samoté čidlo koupit? Editováno: 2. Květen 2012, autor: H.onza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peeetrs Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 Ano, setkal, testneni pod hlavou voda se ve valci spalovala, olej nepribyval. Měl jsem stejný problém. Několikrát jsem dolil nemrzku a přestalo to. Nevím jestli vzduchová bublina, ale už to nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peeetrs Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 Taky mám problém s EGR, diagnostika mi píše, že špatný kontakt, tomu moc nevěřím. Zas na druhou stranu kdyby byl v prdeli, tak nejezdím za 5 litrů. Tak všeobecně mám s tou II problém. Pořád něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.