Duben 5, 200718 r Jirik - to predchodzie upozornenie je dosť problém. Išiel som na 4 dni a boli z toho 3 týždne.
Duben 6, 200718 r Jirik - to predchodzie upozornenie je dosť problém. Išiel som na 4 dni a boli z toho 3 týždne. To je jasný, zas ty tři týdny stály za to, no ne? Bylo to myšleno spíš jen tak obrazně, protože asi víš,jak to tu vypadalo..ale už zas snad vše při starém
Duben 10, 200718 r Je tu někdo kdo by se podíval a správně nastavil rozvody? V pátek mi měnili rozvody ve Škodovce a jak už se mi stalo u Fabky PD, auto bere minim. o 1L víc než obvykle. Praha-Ostrava před výměnou na tempomat 140 spotř. 5,8 hustý Čt. provoz, po vým. v Ne v poledne zpět, provoz minimální, na tempomat 140 - 7,0. Nevím jestli mají špatné přípravky, že se mi to stalo ve stejném servise s různými auty! Fakt jsem vytočený, levné to není a ještě další komplikace. Kdyby někdo našel čas, samo že zaplatím, Praha a okolí. Jo a to když jsem ji před měsícem vezl z němec tak na temp.140 Stuttgart-Praha 5,3. To je teď naprosté sci-fi. Upraveno Duben 10, 200718 r od Rass
Duben 10, 200718 r Je tu někdo kdo by se podíval a správně nastavil rozvody? V pátek mi měnili rozvody ve Škodovce a jak už se mi stalo u Fabky PD, auto bere minim. o 1L víc než obvykle. Praha-Ostrava před výměnou na tempomat 140 spotř. 5,8 hustý Čt. provoz, po vým. v Ne v poledne zpět, provoz minimální, na tempomat 140 - 7,0. Nevím jestli mají špatné přípravky, že se mi to stalo ve stejném servise s různými auty! Fakt jsem vytočený, levné to není a ještě další komplikace. Kdyby někdo našel čas, samo že zaplatím, Praha a okolí. Jo a to když jsem ji před měsícem vezl z němec tak na temp.140 Stuttgart-Praha 5,3. To je teď naprosté sci-fi. Neměj strach,ono si to sedne,musíš něco najezdit,jednotka se musí z adaptovat...
Duben 10, 200718 r Je tu někdo kdo by se podíval a správně nastavil rozvody? V pátek mi měnili rozvody ve Škodovce a jak už se mi stalo u Fabky PD, auto bere minim. o 1L víc než obvykle. Praha-Ostrava před výměnou na tempomat 140 spotř. 5,8 hustý Čt. provoz, po vým. v Ne v poledne zpět, provoz minimální, na tempomat 140 - 7,0. Nevím jestli mají špatné přípravky, že se mi to stalo ve stejném servise s různými auty! Fakt jsem vytočený, levné to není a ještě další komplikace. Kdyby někdo našel čas, samo že zaplatím, Praha a okolí. Jo a to když jsem ji před měsícem vezl z němec tak na temp.140 Stuttgart-Praha 5,3. To je teď naprosté sci-fi. Neměj strach,ono si to sedne,musíš něco najezdit,jednotka se musí z adaptovat... Diagnostik, ted nevím, jestli si děláš prdel nebo to myslíš vážně. Pro jistotu bys to moh trochu víc okomentovat, protože nevědět, že jsi mechoš, vsadil bych si na joke.
Duben 10, 200718 r jako fakt myslíš že si to ten litřík sedne? no najel jsem už cca 500km, tak se uvidí. U té fabky mi to dělalo taky a po "přeseřízení" to by ihned tam kde před tím. Do servisu za 7 a zpět už za 5,5. A to se jako řídící jednotka přizpůsobí? a čemu? novému tužšímu řemeni? Kolik asi tak km bude potřebovat na přizpůsobení?
Duben 10, 200718 r nechci nijak snižovat nebo zpochybnovat Diagnostikovy znalosti, ale tohle mi příjde, jako tvrzení od borců z ABC tuning, že si jejich soft pro úpravu dat ř.j. "sedne". Tam mi taky není jasný, co, kam a proč by si ještě mělo sedat. Ale jak říkám, nerozumím tomu, třeba se pletu a rád se dovím něco novýho.
Duben 11, 200718 r taky se mi to nejak nezda a tech 7l pri 140 je fakt dost no já už si pomalu zvykám, že Diagnostik tady občas něco profesionálního (nejlépe pomocí věty holé) plácne a rozpoutá tím diskuzi, ke který se ale dál už nevyjádří.
Duben 11, 200718 r dám tomu čas do 1000km, pak to testnu zase na tempo 140 a pokud to bude citelný rozdíl jedu do servisu znova. Tady se žádný "mechoš" nenabídl, tak mi nic jiného nezbývá. Jen se obávám, že se to zastaví někde uprostřed nepojede to běžně pod 6, ale ani ne za 7 a v servise se budou ohánět mým subjektivním pocitem a jízdou. Fakt jsem měl velkou radost když jsem ji vezl z německa za těch 5,3, s fabkou 1,9TDi PD jsme jeli za sebou a ta měla 5,4. Byl jsem potěšen, že budu jezdit podobné spotřeby, samo že ne pokud ji budu šlapat do maxima, ale rozumnou jízdou, což se mi pak několik tisíc potvrdilo, pouze však do výměny rozvodu autorizovaným servisem.
Duben 11, 200718 r dám tomu čas do 1000km, pak to testnu zase na tempo 140 a pokud to bude citelný rozdíl jedu do servisu znova. Tady se žádný "mechoš" nenabídl, tak mi nic jiného nezbývá. Jen se obávám, že se to zastaví někde uprostřed nepojede to běžně pod 6, ale ani ne za 7 a v servise se budou ohánět mým subjektivním pocitem a jízdou. Fakt jsem měl velkou radost když jsem ji vezl z německa za těch 5,3, s fabkou 1,9TDi PD jsme jeli za sebou a ta měla 5,4. Byl jsem potěšen, že budu jezdit podobné spotřeby, samo že ne pokud ji budu šlapat do maxima, ale rozumnou jízdou, což se mi pak několik tisíc potvrdilo, pouze však do výměny rozvodu autorizovaným servisem. no sdílím tvoje pocity, už proto, že jsem si s tímhle motorem užil svoje
Duben 11, 200718 r za 7 prumer jezdim dalku docela běžně, ale to jsou rychlosti dost překračující 140km/h
Duben 12, 200718 r dám tomu čas do 1000km, pak to testnu zase na tempo 140 a pokud to bude citelný rozdíl jedu do servisu znova. Tady se žádný "mechoš" nenabídl, tak mi nic jiného nezbývá. Jen se obávám, že se to zastaví někde uprostřed nepojede to běžně pod 6, ale ani ne za 7 a v servise se budou ohánět mým subjektivním pocitem a jízdou. Fakt jsem měl velkou radost když jsem ji vezl z německa za těch 5,3, s fabkou 1,9TDi PD jsme jeli za sebou a ta měla 5,4. Byl jsem potěšen, že budu jezdit podobné spotřeby, samo že ne pokud ji budu šlapat do maxima, ale rozumnou jízdou, což se mi pak několik tisíc potvrdilo, pouze však do výměny rozvodu autorizovaným servisem. no sdílím tvoje pocity, už proto, že jsem si s tímhle motorem užil svoje jo četl jsem tvé peripetie s turbem, resp. vstřiky. Já jsem teda s motorem spokojen, nebýt tedy servisu v česku. Se.. mě, že ti na prohlídce vymění destičky za 4tis. které jsou zatím ready, ale proč to nechávat někomu jinému, že. Prý se to v 90.000km dělá běžně, tak se nemám divit. Test tlumičů jsem taky nežádal, ale zakazník ať platí. Vše zkousu, ale jen když pak funguje vše jak má a né, že budu přemýšlet za ně kde se stala asi chyba. Navíc asi "seřizovali" světla a teď se při dálkových uprostřed vozovky paprsky potkávají a tvoří takový nepřirozený shluk světla, přitom před měsícem mi to seřizovali při STK a bylo to super, člověk je nežádá, ale asi aby vykázali úkony, tak se pak zákazníku starej. Upraveno Duben 12, 200718 r od Rass
Duben 12, 200718 r já jsem byl tolerantní a v klidu v době, kdy to nešlo z mojí kapsy (kromě pokusu se vstřikama), ale nedej bože, aby se něco podobnýho stalo ted. Jinak dneska jsem u kamaráda v servisu koukal na New Passata, kterýmu po záruce uletěl držák bloku motoru. Normálně se ta slitina odlomila u silendbloku a motor spadnul za jízdy na stranu s rozvodama a opřel se o kastli, čímž se stal strašnej masakr. Naštěstí to řemen vydržel, že aspon neprask a nepotkalo se to. Ale komplet blok a rozvody jsou na výměnu. A hádej, co to je za motor. Tušíš, ne ?
Duben 20, 200718 r Sluzebni 2.0TDI je vic v servisu nez na cestach. Po dvou letech najeto cca 150t. Uz druhej motor, druhy turbo. Na cestu delsi nez 1000km nevyrazime bez litru oleje a vody. V servisu si nevi rady, stale meni tesneni a stale bez kyzenyho vysledku... Naproti tomu mame 1.9 77KW a bez jedinneho problemu... Slysel jsem od lidi ze Skody, ze ty 2l motory se moc nepovedly...
Duben 21, 200718 r tak s litrem oleje jezdim odjakziva, i kdyz jsem mel GIII, taky jsem ho vozil. ono taky staci, ze ste do firmy koupili nejakej min povedenej kus, kterej by normalnimu uzivateli nic neudelal, ale nálet takovýhle km znamená projevení každý vady...i kdyz je fakt, ze ty motory musí něco vydržet
Duben 21, 200718 r Sluzebni 2.0TDI je vic v servisu nez na cestach. Po dvou letech najeto cca 150t. Uz druhej motor, druhy turbo. Na cestu delsi nez 1000km nevyrazime bez litru oleje a vody. V servisu si nevi rady, stale meni tesneni a stale bez kyzenyho vysledku... Naproti tomu mame 1.9 77KW a bez jedinneho problemu... Slysel jsem od lidi ze Skody, ze ty 2l motory se moc nepovedly... Pěkná blbost.Kdyby se ty motory nevyvedly,tak by je teď nekoupili Mišáci do svých novách Outlanderu.A nedávali by je do Pašíku atd
Duben 21, 200718 r napsal bych to obracene- kdyby se ty motory nevyvedly, nedavaly by se do OII.. o tom dost pochybuji, že by si škodovka mohla diktovat a "vybírat" si, ale pokud jsi to myslel ironicky tak to je jiná! Jinak ho mám taky a nestěžuji si , zatím. Najeto 92000.
Duben 21, 200718 r proč bych to měl myslet ironicky? myslel jsem to tak, jak jsem napsal a tys možná blbě pochopil. TDI motory jsou motory, pokud je mi známo vyráběny Volkswagenem, nikoli Škodou, proto v rámci koncernu se dávaj i do OII. nikoli tak, že TDI vyrábí Škoda a v rámci koncernu se dávaj i do Passata
Květen 19, 200718 r byly doby, kdy jsem si myslel, že se ty motory ale vůbec nepovedly. Tedˇ už je snad ale klid, tak na ty lapálie pomalu zapomínám a nemůžu si to vynachválit. Na druhou stranu, bez těch koníků navíc by to nebylo ono. Ale provozní náklady jsou velmi slušný a v poměru k výkonu úplně skvělý. Takže dneska po téměř 100 t. km : spotřeba oleje cca litr mezi výměnama, spotřeba nafty dlouhodobě 6,3 l, zrychlení (změřený) 8,2 s, max. rychlost (podle GPS) 218 km/h. Spojka oproti všem černým prognozám stále drží. Tak doufám, že to tak ještě dlouho vydrží.
Květen 19, 200718 r Já souhlasím s JirkouK.Podle mě se ten motor povedl.Je to úplně něco jiného než 77.nejen o výkon,ale tak nějak celkově,hold je to 16V.Byly různé zvěsti o nějakých problémech,ale ty jsou snad už pryč.Říkali mi kuci z vývoje z Bolky,že pokud má motor zasebou 50.000 tak už je to prý OK.problémy se objevují do 50.000
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.