Leden 23, 200817 r Měl bych takový zlepšováček pro ty, co mají zaslepené zámky a pro případ, že se vybije batrie.....Stačí si natádnout dva kablíky od baterie až dolu k mlhovce (samozřejmě, že ty kabely musíš mít připojené stále k baterce). Někde u mlhovky si necháš smotané dost dlouhé konce a kdyby se ti vybila baterie, tak jenom vyndáš plastovou krytku u mlhovky, vytáhneš si ty kabílky a připojíš na nějaký zdroj (třeba baterii) a odemkneš auto. Myslím, že je to jednoduché a účelné řešení.
Leden 23, 200817 r Staci si koupit lanko na otevirani kapoty a zapojit ho opacne (F ma pripravu pro lanko i pro anglicke verze) a svezt to pod mlhovku...
Leden 23, 200817 r Staci si koupit lanko na otevirani kapoty a zapojit ho opacne (F ma pripravu pro lanko i pro anglicke verze) a svezt to pod mlhovku... Taky jedna z možností. Mě se osvědčily ty kabely.
Leden 23, 200817 r Tieto rady sú prima ale dostaneš sa len pod kapotu ,nebolo by výhodnejšie otvoriť 5 dvere?
Leden 23, 200817 r na co pate dvere? Jaky ma vyznam se dostat do auta, kdyz ma clovek tak vybitou baterku, ze ani neotevre dvere?
Leden 23, 200817 r No trebars ked sa ti to stane na opustenom mieste pri velkom mraze atd. Z tohoto důvodu tam mám ty kabely....v případě, že mi odejde baterie, tak přes ně připojím jinou baterii a otevřu auto centrálním zamykáním....
Leden 23, 200817 r Toto riešenie je ok! ja som myslel ešte jedno lanko na na zámok kufru a druhý koniec skryť niekde pod narazník. Môže sa to hodiť aj pri náhodnom zamknutí klúčov vo voze!
Únor 12, 200817 r No,ked ze sa mi to este nestalo tak som si urobil opatrenie proti tomu! 1.Z 5dverí(motorcek) som si stiahol 2vodice,ktore som schoval pri tažnom.Staci pripojit 12V(9V baterka)a dvere sa otvoria.Ja mam Combi! POZOR!TOTO ZAPOJENIE JE DOBRE LAKADLO PRE ZLODEJOV!!!psssssssssssss 2.Pri motore (zo spodu)je ventilator a na nom su 3vodice.Vytiahnite konektor a na tie dva hrube prilozte 12V. hnedy- cerveny+ 3.Zo spodu motora ak dociahnete na alternator + a kostra - papa
Únor 19, 200817 r No,ked ze sa mi to este nestalo tak som si urobil opatrenie proti tomu! 1.Z 5dverí(motorcek) som si stiahol 2vodice,ktore som schoval pri tažnom.Staci pripojit 12V(9V baterka)a dvere sa otvoria.Ja mam Combi! POZOR!TOTO ZAPOJENIE JE DOBRE LAKADLO PRE ZLODEJOV!!!psssssssssssss 2.Pri motore (zo spodu)je ventilator a na nom su 3vodice.Vytiahnite konektor a na tie dva hrube prilozte 12V. hnedy- cerveny+ 3.Zo spodu motora ak dociahnete na alternator + a kostra - papa Ahoj a kdybych si chtěl vyvest kabely přímo od baterky a schoval je, jaky kabely by jste doporučili(tloušťku), díky
Únor 19, 200817 r Tak jsem taky uvažoval o "zaslepení" zámků, ale jak tu tak projíždim tuhle diskuzi, asi to nechám tak jak to je..
Únor 19, 200817 r Tak jsem taky uvažoval o "zaslepení" zámků, ale jak tu tak projíždim tuhle diskuzi, asi to nechám tak jak to je.. No jelikož už ted se nám někdo pokoušel dostat do auta(naštěstí se tam nedostal) Tak stejně to musíme vyřešit. Určitě to zaslepíme, bude to lepší
Únor 21, 200817 r Teď je otázkou, zda jediný způsob jak se do auta dostat, ba dokonce ten nejjednodušší je přes zámek.. Myslim, že nikoliv...
Červen 15, 201114 r ja mam zaslepeny zamok a ked som auto kupoval tak mi typek povedal ze podtym sa nachadza zamok.. ale neslo nam tu zaslepku dat prec. ked by som si dal od baterie dole kable.. a potom ako nabijem? pr som niekde v prdeli v lese.. a oddide baterka.. tak nenabijem.. ale asi ajak by som sa dostal do auta.. tak by nepomohloak by som bol sam.. bolo to bene ze sa davali zaslepovat zamky?
Červen 16, 201114 r asi nejúčinější je vyvést si lanko z kufru. dá se vlézt do auta, kde se dá také otevřít motor. jinak vyvedené dráty někde pod nárazníkem na baterku, jsou ok. důležité je udělat to přes pojistku (klidně 15-25A), drát stačí 1,5mm2, aby to nedopadlo špatně.
Prosinec 27, 201113 r zkušenosti s přivoláním mechanika z autorizovaného servisu při zabouchnutí klíčí v zamčeném autě na zadním platu kufru fábie combi .... jediné řešení bylo rozbít malé okénko zadních dveří :-) akorát se při první ráně trefil přímo do sloupku a tak tam od té doby mám malou prohlubeň :-)))) Není nad autorizovaný servis:-))) Od té doby si dávám setsakramentský pozor kde mám klíče když auto zamykám:-))))))
Únor 4, 201213 r Ja mam fabii rv 2001 s plnou vybavou a vyndal sem baterku aby mi ten mráz to neroztrhal bo s ní moc nejezdím no skoro vůbec a nejde mi otevřít a asi mam roztřištěný zámek ale je to na dálku ale tím že je baterka venku tak to nejde otevřít a tak se chci zeptat má to sise ten safety ale nezapne se to když je baterka veku ja vím zní to blbě ale aby nebyla zvláštní baterka nekde aby sem se tam vubec dostal a chci to skusit vyhačkovat pls pls poradte potřebují není to moje auto pls pls
Únor 4, 201213 r Ja mam fabii rv 2001 s plnou vybavou a vyndal sem baterku aby mi ten mráz to neroztrhal bo s ní moc nejezdím no skoro vůbec a nejde mi otevřít a asi mam roztřištěný zámek ale je to na dálku ale tím že je baterka venku tak to nejde otevřít a tak se chci zeptat má to sise ten safety ale nezapne se to když je baterka veku ja vím zní to blbě ale aby nebyla zvláštní baterka nekde aby sem se tam vubec dostal a chci to skusit vyhačkovat pls pls poradte potřebují není to moje auto pls pls jo a jeto 2,0 85 kw
Únor 5, 201213 r Už to tady o kus výš je - nadzvednout čenich auta, aby ses dostal zespod k motoru a napojit 12V buď na přívod k ventilátoru chladiče, nebo na přívod ke startéru. Samozřejmě nezapomenout mínus dát na kostru a pak už musí dálka s centrálem zabrat. Bez asistence někoho s heverem a s nějakým tím kusem drátu se to asi neobejde, ale je to cesta jak auto otevřít a nepoškodit.
Únor 5, 201213 r Krtku - bohužel co když máš záslepky nebo dokonce vykuchaný vložky po předchozím majiteli?
Únor 9, 201213 r Sousedka si zabouchla Fabii, v ktere nemela baterii, protoze byla na nabijecce. Vzal jsem startovaci kabely, cervenej na +altiku, cernej na kostru, opacne konce na jinou baterii a otevrel jsem normalne v pohode dalkacem. Nastesti nema na Fabce spodni kryt pod motorem. . . .
Říjen 27, 201212 r Už to tady o kus výš je - nadzvednout čenich auta, aby ses dostal zespod k motoru a napojit 12V buď na přívod k ventilátoru chladiče, nebo na přívod ke startéru. Samozřejmě nezapomenout mínus dát na kostru a pak už musí dálka s centrálem zabrat. Bez asistence někoho s heverem a s nějakým tím kusem drátu se to asi neobejde, ale je to cesta jak auto otevřít a nepoškodit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.