Hannis Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Zdravím, prosím o radu: Mám Fabii 1.4 MPI 50 kW (2002) naj. 105 tKm ( LPG) Stává se mi, že občas po nějaké době jízdy ( 20 min. - 2 hod.) ( 5-100) Km auto ztratí tah následně: Pokud se rozjíždím, musím mít otáčky nad 2500, jinak auto nemá žádnou sílu, velmi škube. Pokud se za jízdy dostanu pod ca 2500 ot/min, chod motoru se stane nestabilním, auto škube, pokud pozvolna mačkám plynový pedál, motor začíná zvyšovat výkon, pak je tam " mrtvé místo" při kterém to škube a když ho zmáčknu pořádně, tak auto zase táhne. Občas při rozjezdu spadnou otáčky na ca 500 a chod je velice nestabilní. Toto nenastane vždy, ale přibližně co 100 km Pokud vypnu motor a ihned nastartuju ( i za jízdy :-( ) tak je vše OK. Dělá to na LPG i na benzín. ( čímž bych vyloučil spekulace o špatném benzínu, čerpadle, ucapném filtru, vzduchov je taky nový ) Diagnostika nic neukázala. Má někdo s tímto zkušenosti? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinoslav Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Dej novy svicky a vycisti skrtici klapku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom4x4 Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Tento stejný problém sem řešil před dvěma roky na moji fabii 1.4MPi 50KW(2002) Dělalo to zhruba to stejné co je zde popsané, hlavně to strašně při rozjezdech škubalo a vůbec netáhlo.Řešil jsem to nejprve u kamaráda diagnostikou,v paměti závad prázdno,prošli jsme akční členy,nastavení a bez výsledku.Dále přišel na řadu vzduch.filtr,nové svíčky,vyčištění škrtící klapky,...částečně se to zlepšilo, ale škubání stále setrvávalo.Nakonec jsem se rozhodl pro výměnu palivového filtru,který měl v té době najeto něco přes 40.000 km.Po jeho výměně se vše zlepšilo,přestalo škubání a hlavně se zlepšila akcelerace.Po jeho rozříznutí jsem se zhrozil,vypadal jako kdyby měl najeto 3x tolik.Netankuji na žádných no-name pumpách, ale ten fitr vypadal jako kdybych tankoval někde v JZD.Vcelku mě udivuje, že škodovka nepředepisuje jeho výměnu po ujetí určitého počtu km.Takže tohle je moje osobní zkušenost,zkuste vyměnit pal.filtr a možná máte po problému. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 mal som ten istý problém alebo sa mi len na chvílku stratil,menil som postupne,palivový filter vzduchoví filter,vyčistenie skrtiacej klapky vždy sa to zlepšilo alebo zmizlo ale len na chvílku,trvá mi to asi 4 mesiace,včera som dal nové sviečky vyzerá to že problém zmizol dnes ešte vymažem chybi a budem čakať dúfam že to bude ono Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 kedy si predtym menil naposledy sviecky (po kolkych km?, a kolko si uz nabehal na stavajucich ze si ich musel vymenit)??? jazdis na LPG? , alebo tankujes aj pochybnejsi benzin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 ja som druhý majitel,menil som ich pri 110000,vydržali mi 10000km boli to championy stáli za hovno,jazdím len na benzín a tankujem len na shell alebo omv alebo slovnaft.teraz mám niejaké japonské sviečky neviem značku musel by som ísť pozrieť do auta stáli 700sk trojkontaktné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 prco nedavas original sviecky ake maju byt? ja som mal bosh a dal som NGK a zatial absolutna spokojnost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 (edited) ja som druhý majitel,menil som ich pri 110000,vydržali mi 10000km boli to championy stáli za hovno,jazdím len na benzín a tankujem len na shell alebo omv alebo slovnaft.teraz mám niejaké japonské sviečky neviem značku musel by som ísť pozrieť do auta stáli 700sk trojkontaktné. Ja mám championy a problémy zatial nemám ,majú niečo cez 50 000km.Majú tam byť Champion RC-89PYC mal si tento typ? Edited October 23, 2007 by vikino1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 prco nedavas original sviecky ake maju byt?ja som mal bosh a dal som NGK a zatial absolutna spokojnost teraz mám NKG ale vag mi vypisuje poruchu 16556 príliš bohatá zmes,ked som vyčistil škrt.klapku treba hu nadstaviť alebo stačí odpojiť baterku,mohlo by to byť ono tá porucha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 prco nedavas original sviecky ake maju byt?ja som mal bosh a dal som NGK a zatial absolutna spokojnost teraz mám NKG ale vag mi vypisuje poruchu 16556 príliš bohatá zmes,ked som vyčistil škrt.klapku treba hu nadstaviť alebo stačí odpojiť baterku,mohlo by to byť ono tá porucha? Odpojiť baterku ti nepomôže mal by si spraviť vagom základné nastavenie. No po nejakom čase sa klapka nastaví sama do 500km by to mohla vedieť! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikosar Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 Zkus vycistit odkalovac, kde prochazi LPG, nebo kup novy filtr na LPG. Kamosovi to delalo neco podobneho, jak tobe, vymenil fitrik LPG a vse ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.