Přejít na obsah

Octavia II SCOUT


JasteR

Doporučené příspěvky

Pro zajímavost malé info z mého výletu do Jeseníků. Tento víkend jsme byli lyžovat a cestou jsem to vzal okolo Pradědu po uzavřených cestách. Je to snad jediná oblast, kde leží sníh i mimo uměle zasněžované sjezdovky. Cesty neprojeté, místy zledovatělé nebo s vyjetými kolejemi, nikde žádný posyp. Proto silničáři přelepili směrové cedule, aby tudy lidi nejezdili. Já neodolal a byl to fantastický zážitek. Serpentíny byly hodně adrenalinové, ale užíval jsem si to. Lidi na mě hleděli trochu překvapeně, protože si ze silnice udělali široký chodník a nečekali, že si někdo troufne projet. Zastavovali se a dokonce jedni fotili, asi ze zvědavosti, kde v tom kopci skončím. :) Za celých 40km (tam a zpátky) jsem potkal pouze tři podobné šílence. Každopádně Scout nezklamal, vyhrabal jsem se i po uježděném lesklém sněhu v poměrně strmém stoupání, ani jednou jsem neměl problém. Prostě už nikdy nechci jiné auto než se 4x4, v tom mám definitivně jasno. Čím více poznávám možnosti Scouta, tím více mě fascinuje, co si s ním mohu dovolit. A pak že je Haldex na nic... Ty dvojkolky v některých kopcích i na hlavním tahu vyloženě brzdily, až mě začínaly trochu štvát. ;)

Moc fotek jsem z této jízdy neudělal, protože jsem se bál zastavit. Ne proto, že bych se už nerozjel, ale z toho důvodu, že jsem se bál ostatních řidičů. Jednoho strejdu jsem z příkopu tahal a představa, že tama někdo přeci jen pojede a neubrzdí to, mi nedovolila odstavit auto. Byl bych příliš velký terč. :)

post-15581-1203267463_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro zajímavost malé info z mého výletu do Jeseníků. Tento víkend jsme byli lyžovat a cestou jsem to vzal okolo Pradědu po uzavřených cestách. Je to snad jediná oblast, kde leží sníh i mimo uměle zasněžované sjezdovky. Cesty neprojeté, místy zledovatělé nebo s vyjetými kolejemi, nikde žádný posyp. Proto silničáři přelepili směrové cedule, aby tudy lidi nejezdili. Já neodolal a byl to fantastický zážitek. Serpentíny byly hodně adrenalinové, ale užíval jsem si to. Lidi na mě hleděli trochu překvapeně, protože si ze silnice udělali široký chodník a nečekali, že si někdo troufne projet. Zastavovali se a dokonce jedni fotili, asi ze zvědavosti, kde v tom kopci skončím. :) Za celých 40km (tam a zpátky) jsem potkal pouze tři podobné šílence. Každopádně Scout nezklamal, vyhrabal jsem se i po uježděném lesklém sněhu v poměrně strmém stoupání, ani jednou jsem neměl problém. Prostě už nikdy nechci jiné auto než se 4x4, v tom mám definitivně jasno. Čím více poznávám možnosti Scouta, tím více mě fascinuje, co si s ním mohu dovolit. A pak že je Haldex na nic... Ty dvojkolky v některých kopcích i na hlavním tahu vyloženě brzdily, až mě začínaly trochu štvát. ;)

Moc fotek jsem z této jízdy neudělal, protože jsem se bál zastavit. Ne proto, že bych se už nerozjel, ale z toho důvodu, že jsem se bál ostatních řidičů. Jednoho strejdu jsem z příkopu tahal a představa, že tama někdo přeci jen pojede a neubrzdí to, mi nedovolila odstavit auto. Byl bych příliš velký terč. :)

post-15581-1203267463_thumb.jpg

Moc pěkný, tu cestu na Praděd celkem dobře znám a v zimě se skoro nedá projet... :palec2: mimochodem, kolik je tam sněhu, myslím mimo sjezdovky?:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc pěkný, tu cestu na Praděd celkem dobře znám a v zimě se skoro nedá projet... :palec2: mimochodem, kolik je tam sněhu, myslím mimo sjezdovky?:D

Jak jsem už psal, v tomhle úseku kolem Pradědu, Karlovy Studánky atd. je sněhu překvapivě hodně. V posledních dnech mrzlo, takže se nejede moc dobře i z toho důvodu, že vyjeté koleje jsou de facto nepříjemné zledovatělé díry a tlumiče dostávají dost zabrat. Pravidelně bych tudy rozhodně nejezdil. Jinde je to se sněhem nevalné, což je v Jeseníku nezvyklé. Kdyby totiž napadlo běžné množství sněhu jako v minulých letech, viděl bych to tak na traktor. Běžný osobák by v tomto úseku neměl šanci. Jak sám píšeš, v zimě se tudy normálně nedá projet, ale tentokrát je zima mizerná a proto to jde. Ostatně když se mě ptal švagr během cesty, kde zrovna jsme, protože na nás čekali s ubytováním, nechtěl mi to věřit. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Krabat : koukám že si to vzal přes Lyru z Vidly do Karle Studánky, tam je super! Fotka Scoutíka je přimo na vrcholku kopce B) V létě sice vytlučená silnice, ale pěkná příroda a v zimě jak píše Štěpa je ta silnice uzavřena a normálně když je hodně sněhu tak tam cestáři jak ve Vidlých tak v Karlově studánce natlačí 2m stěnnu sněhu přes celou cestu aby se nějaký dobrodruh nepokoušel o nemožné :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krabat : koukám že si to vzal přes Lyru z Vidly do Karle Studánky, tam je super! Fotka Scoutíka je přimo na vrcholku kopce B) V létě sice vytlučená silnice, ale pěkná příroda a v zimě jak píše Štěpa je ta silnice uzavřena a normálně když je hodně sněhu tak tam cestáři jak ve Vidlých tak v Karlově studánce natlačí 2m stěnnu sněhu přes celou cestu aby se nějaký dobrodruh nepokoušel o nemožné :D

Nakonec jsem udělal dobře, že jsem si z této cesty udělal pár fotek, protože už více lidí mě podezíralo z toho, že si vymýšlím. :) Znají místní oblast a nevěřili, že se to dá v zimě projet. Ale jak jsem psal, šlo to v pohodě, protože letošní zima není na sníh moc bohatá. Věřím tomu, že jakmile napadne více sněhu, uzavřou to přesně tak, jak píšeš. Každopádně se čtyřkolkou je to radost, byl to pro mě nezapomenutelný zážitek, který bych si s chutí zopakoval. Jakožto bývalý majitel dvojkolky jsem byl v sedmém nebi... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridávam tu pre Vorlajza, minule tu niečo spomínal o Scout expredícii v Rusku zopár fotiek z nej, čo som našiel. Písali o nej aj v ŠkodaMagazíne. Tie Scouty si toho tam veľa vytrpeli, ale aj tak došli do cieľa, až na pár defektov. Veď uvidíte. A mimochodom v tom magazíne písali, že Scout sa stal autom roka vo Veľkej Británii v kategórii 4x4 do 1800kg. Čím ďalej tým sa mi Scout viac páči. :palec2:

post-13615-1204840450_thumb.jpg

post-13615-1204840457_thumb.jpg

post-13615-1204840462_thumb.jpg

post-13615-1204840467_thumb.jpg

post-13615-1204840482_thumb.jpg

post-13615-1204840496_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scoutík je super! :) co víc k tomu dodat? ;)

jen bych zdůraznil, že ty Scoutíci v té ruské expedici byly FSI kol5

A ešte dodám, že novinári zo Slovenska dosiahli na svojom Scoutíku FSI kombinovanú spotrebu 8,3l/100km a výrobca udáva 8,7l/100km. Priemerná rýchlosť bola 80-90km/h a po rozbitých cestách kde mohli nechať aj nápravu jazdili 120-140, dokonca aj 180km/h. :kol-125:B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scoutík je super! :) co víc k tomu dodat? ;)

jen bych zdůraznil, že ty Scoutíci v té ruské expedici byly FSI kol5

A ty se divis? Pri cene benzinu v rusku vs nekvalitna nafta? Tam je kazymu jedno, ze je to rozezrany...ale i tak pry meli leckdy problem s malo oktanovym benalem casto ani 90oktanu ..na to neni zhejckany FSi staveny ;) ...Jinak klobouk dolu auta pry nemeli zadny vetsi upravy, samo krom plechacu a pneu ktery meli byt odolnejsi vuci defektu..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jasně, vím že v Rusku zvolili benzín hlavně kvůli ceně a té kvalitě nafty. jinak já jezdím jenom na N98 z JETu (30,40) anebo na V-Power Racing (34,50), taky jsem tankoval Super 100 u OMV (33,50). ale to už je zbytečně drahý a rozdíl mezi N98 z JETky a těma víceoktanovejma benzínama jsem žádnej nezaznamenal :) horší je, že jinde než u JETu jsem na N98 nenarazil... Benzina má taky ten 100 oktan a to je za 33,50 ... uff

jinak Scout je super, ale jak moc by snesl hrubší zacházení nevím... každopádně to moc zkoušet nechci... :) přecijenom nejsme v "televizi" :D hh

jinak na autě jsem zpozoroval jeden nedostatek, kterej mi docela vadí a je to to, že když je auto hodně studený, tak na nerovnostech vrže přístrojovka, jak se zahřeje interiér, je vše ok... ale s tím asi moc neudělám! :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TFSI papa N98

TSI může už N95

1.6 a 2.0 FSI papaj N98

Jinak N98 tankuju na Agipu a nebo u supermarketu Globus a jinak 100 oktanový Shell V-Power Racing - ten chutná memu autu nejvíce a dává to patřičně najevo kol5

Ma to vubec u tohodle motoru vyznam? .. soused ma taky 1,6FSi a tankuje jen 95tku pry je ten motor slabej, takze nepoznal rozdil, ale vlastni zkusenost nemam...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takovou pumpu tady ani nemáme... říkám, jediný místo, kde se dá u nás natankovat N98 je JETa... btw. Miško, ty ale můžeš jezdit na N95 ne? aniž by to snížilo výkon a zvýšilo spotřebu... což?

JJ, N95 je taky normálně povolený. Kdysi jsem psal i do škodovky jestli to má nějaký negativní dopad, ale nemá, jen prý je motor seřízen na N98.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má to význam a pokud to nepozná na výkonu tak minimálně na spotřebě.. viz. TADY

Nevím, kvalitní benzín ano, ale nikdy jsem nepocítil - u Fabie 1.4 MPI - žádnou změnu s vyššími oktany. A i na Okince se mi po natankování V-Power Racing zdálo spíš zhoršení než zlepšení, ale je to asi hodně subjektivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tímto Vás oslovuji o vložení fotek Vašich Scoutů nebo těch co jste kde vyfotili . Chtěl bych aby toto téma sloužilo pro inspiraci nás kteří máme Scouty .

Jako první vkládám fotku svého Scouta .

Zdravím vás všechny Scoutíky. Tak jsem objednal jeden kousek 2,0 FSI - stříbrná brilliant metalíza +

- parkovací senzor zadní

- vyhřívané trysky ostřikovačů

- alarm s náklonovým čidlem

- mutifunkční volant pro radio a telefon

- dvojitá sluneční clona

- aktivní opěrky na předních sedadlech

- funkční paket JUmbo box

- vnější zpětná zrcátka s automatickým stmíváním a pamětí

- elektriky ovládané sedadlo řidiče s pamětí

- příprava pro GSM včetně Bluetooth

- xenony

- prodloužený servis 4 roky

měl by být v půli dubna, tak dám fotky. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás všechny Scoutíky. Tak jsem objednal jeden kousek 2,0 FSI - stříbrná brilliant metalíza +

- parkovací senzor zadní

- vyhřívané trysky ostřikovačů

- alarm s náklonovým čidlem

- mutifunkční volant pro radio a telefon

- dvojitá sluneční clona

- aktivní opěrky na předních sedadlech

- funkční paket JUmbo box

- vnější zpětná zrcátka s automatickým stmíváním a pamětí

- elektriky ovládané sedadlo řidiče s pamětí

- příprava pro GSM včetně Bluetooth

- xenony

- prodloužený servis 4 roky

měl by být v půli dubna, tak dám fotky. :)

Jó stříbrná je dobrá a Vorlajz bude rád za FSI alespoň už nebude sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...